Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Tuhat seuraajaa tais tippua porkkanapostauksen jälkeen Kn ig:ssä😅
Otin itse mielenkiinnosta seuraajamäärät ylös heti kun Kärpyltä tuli tämä porkkanastoori ja tuolloin seuraajia oli 507.042. Seuraavan päivän iltana niitä oli 506.985, eli ei ainakaan päivässä mitenkään poikkeuksellisen paljon vähentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli kuulemma sekin trolli joka näki lentokoneessa K seurassa B. Sekin oli trolli joka kertoi nähneensä keikalla B.
B itse ilmaisi olevansa Helsingissä ja hänestä on kuva 30sMarsin keikan jälkeen. Järvenpäästä ei ole mitään havaintoa, siksi en laita mitään luottoa tuohon ennen kuin jotain muuta tietoa ilmaantuu.
Silti tuohon suhtauduttiin trollina ja kuvan jälkeenkin moni piti trollina joten..
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl tykkään deluluilla! Aku Sipola on ollut Behmin keikalla joten periaatteessa olis mahdollista että B mennyt samassa seurueessa. Toki eihän tuosta todisteita ole. Mutta ei kaikesta vain ole.
Mustakin tämä ois ihan hauskaa. Vieläpä niin, että B ois ollut siellä ilman K:ta, "omien" tuttujensa kanssa. Että hän oikeasti rakentaisi jonkinlaista elämää myös tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oli kuulemma sekin trolli joka näki lentokoneessa K seurassa B. Sekin oli trolli joka kertoi nähneensä keikalla B.
B itse ilmaisi olevansa Helsingissä ja hänestä on kuva 30sMarsin keikan jälkeen. Järvenpäästä ei ole mitään havaintoa, siksi en laita mitään luottoa tuohon ennen kuin jotain muuta tietoa ilmaantuu.
Silti tuohon suhtauduttiin trollina ja kuvan jälkeenkin moni piti trollina joten..
Ei pitänyt kuvan jälkeen trollina kukaan, mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tarkoittaa niitä trolleja, jotka huuteli että kuva on vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä piti! Puhuttiin miten on vanha kuva ja tämä naista haukuttiin myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kommentteja joissa epäiltiin että henkilö oli postannut jonkun vanhan kuvan trollatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyl tykkään deluluilla! Aku Sipola on ollut Behmin keikalla joten periaatteessa olis mahdollista että B mennyt samassa seurueessa. Toki eihän tuosta todisteita ole. Mutta ei kaikesta vain ole.
Mustakin tämä ois ihan hauskaa. Vieläpä niin, että B ois ollut siellä ilman K:ta, "omien" tuttujensa kanssa. Että hän oikeasti rakentaisi jonkinlaista elämää myös tänne.
Ja K:n kuvaukset Riihimäellä eli ei kauhean kaukana tuolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kommentteja joissa epäiltiin että henkilö oli postannut jonkun vanhan kuvan trollatakseen.
Yhden ihmisen kirjoituksilta näytti.
Ei noihin havaintoihin voi toki luottaa suoraan, mutta jos ollaan rehellisiä kaikkeen nykyään huudetaan sitä trollia. Ihmiset on epäuskoisia ja aika herkillä.
Jaa että ensin ei ollut ollenkaan epäilyksiä ja kuvasta ja nyt ykskaks vaan yhden ihmisen. 😄
Niin kauan kuin Boitsusta ei ole uusia todistettavia havaintoja en usko sen olevan missään muualla kuin Kärpän kainalossa. 🤷🏼 Tai sitten lensi jo kotiin ja aiheutti mennessään sen lentokaaoksen, sopisi hyvin Joksujen lentokiroukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei noihin havaintoihin voi toki luottaa suoraan, mutta jos ollaan rehellisiä kaikkeen nykyään huudetaan sitä trollia. Ihmiset on epäuskoisia ja aika herkillä.
Ihan syystä. Näistäkin havainnoista ainoa joka oli todistettavasti iso trollinhuutelumoka oli se lentokonehavainto. Muut oli todella trolleja tai selvisi nopeasti aidoiksi (anteeksi termi) havainnoiksi kuvien tai muiden tukevien havaintojen perusteella. Täällä on niin paljon liikkeellä ollut trollausta ja ihan tahallista riidan aiheuttamista myös trolleja huutelemalla, että ei ihme jos ollaan herkillä.
Nytkö täällä sit uskotaankin jodlauksiin? Monta kertaa täällä on sanottu, että niihin ei voi luottaa, mutta sitten kun tarina on mieleinen niin siihen uskotaankin?
Niin. Ei tässä nyt oikein ole todisteita etteikö täällä olisi. Minusta se jo, että tänne tuli ja oli useamman päivän kertoisi, että saattaa olla edelleen. Vissiin aika lyhyillä unilla olisi saanut lähteä. Ei toki todista mitään. Mutta ei nuo muutkaan mutuilut mitään todista
Vierailija kirjoitti:
Nytkö täällä sit uskotaankin jodlauksiin? Monta kertaa täällä on sanottu, että niihin ei voi luottaa, mutta sitten kun tarina on mieleinen niin siihen uskotaankin?
Nyt suosittelen hankkimaan sisälukutaitoa. :) Täällä on lähinnä todettu, että luultavasti trolli, mutta toisaalta vaikka olisikin trolli, ei ole mahdotonta, etteikö Bojan olisi tuolla ollut. Luultavasti ei, mutta varmasti ei pysty sanomaan.
Olisihan siellä ollut vaikka mitä mieleisiä tarinoita viimeisen parin viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan syystä. Näistäkin havainnoista ainoa joka oli todistettavasti iso trollinhuutelumoka oli se lentokonehavainto. Muut oli todella trolleja tai selvisi nopeasti aidoiksi (anteeksi termi) havainnoiksi kuvien tai muiden tukevien havaintojen perusteella. Täällä on niin paljon liikkeellä ollut trollausta ja ihan tahallista riidan aiheuttamista myös trolleja huutelemalla, että ei ihme jos ollaan herkillä.
Ei voida niistä muistakaan varmaksi tietää, minä uskon, että joku kuva sieltä Kyprokselta on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Joko se leffa tuli ulos??
Joo, Bojere-elokuva tuli ulos jo jokin aika sitten! https://www.tumblr.com/tulisydan/760081366248472576/hello-me-and-dreami…
Tässähän tarvitaan kohta Hojanin pahvi-Bojan saaga, "Missä on Bojan?" 🤭