Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojtsua väliin 😍 Mä rakastan tota kuvaa, mis se kattoo kättään/sormusta noin nätisti.
https://www.tumblr.com/saucyjothoughts/760600414156619776/speaking-abou…
Se sormuksen katsomiskuva menee mun Top 10:een 🤩😍🥰
Kyllä! Bojan on kuvassa niin esteettisen kaunis (en tiedä voiko näin sanoa edes?) ja kuva otettu varmaan vähän kuin vahingossa (tai "salaa") eli ei edes poseeraa tuossa ja näyttää täydelliseltä.
Tässä tää Bojanin kuva on mun oma suosikkini! Se on niin upea kuva ja niin upea Bojan! Huomaa pitkien ripsien varjot 🥴 Ja hyvä Dean!
https://www.tumblr.com/stealthywing/758130772726218752/by-dean-grainger…
B: Soon Jerc, soon.
J: I know, I just want to hug you and kiss you and...
B: I can't wait either...to have you in my arms and...
J: Video call?
B: Yes!
Itse veikkaan, että K menee sloveniaan jossain veiheessa, että eivät ehkä tiedä, että milloin seuraava tapaaminen on koska eihän europan keikoista ole tietoa ja sekin kummatkin näyttävät ikävöidä toisiaan niin haluavat nähdä toisensa mahdollisemman pian
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan, että K menee sloveniaan jossain veiheessa, että eivät ehkä tiedä, että milloin seuraava tapaaminen on koska eihän europan keikoista ole tietoa ja sekin kummatkin näyttävät ikävöidä toisiaan niin haluavat nähdä toisensa mahdollisemman pian
Kyllä mä oon aika varma, että tietävät, milloin seuraava tapaaminen on. Johan siihen on vihjattu useastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oon aika varma, että tietävät, milloin seuraava tapaaminen on. Johan siihen on vihjattu useastikin.
En tarkoita tämän hetkistä tapaamista vaan seuraava tapaamista tämän tapaamisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita tämän hetkistä tapaamista vaan seuraava tapaamista tämän tapaamisen jälkeen
Elän siinä toivossa, että Bojan (ehkä joku muukin bändistä) ilmestyvät jollekin Kärtsän Euroopan keikoista.
Nyt on taas se kuuluisa tyyntä myrskyn edellä -fiilis.
Ja mä lähden huomenna lomalle eli saattaapa tosiaan jysähtää. 😬
Mitkä saivat teidät justiinsa ihastumaan K:hon ja B:n väleihin
Vierailija kirjoitti:
Mitkä saivat teidät justiinsa ihastumaan K:hon ja B:n väleihin
Sen kun tietäisi niin voisi ehkä yrittää pyristellä täältä edes joskus pois 😁 eli siis mitä mä muka olen vailla mitä tästä "harrastuksesta" saan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas se kuuluisa tyyntä myrskyn edellä -fiilis.
Ja mä lähden huomenna lomalle eli saattaapa tosiaan jysähtää. 😬
Jep, tämä fiilis on salakavalasti taas hiipinyt paikalle.😉
Tumpusta Bojere ihanuutta! 💙💚
https://www.tumblr.com/formulalakana/760619304901361664/went-to-a-walk-…
Menikö Käärijä Malmille nyt baariin.
Vierailija kirjoitti:
Menikö Käärijä Malmille nyt baariin.
Susta tulee kyllä jotenkin surullinen fiilis. Reppana.
Vierailija kirjoitti:
"Ootko lääkäri? Jäin vähän ihmettelemään sun kannanottoa siitä, että kortisonin lyhytaikaisen käytön haitat olisivat hyvin vähäisiä."
En ole lääkäri, mutta töissä alalla kyllä. Moni on kuullut kortisonin olevan hirveän vaarallista, ja siinä onkin hurjat riskit pitkäaikaiskäytössä. Siihen nähden parin päivän käytön haitat ovat vähäisiä, siitä ei tule siinä ajassa diabetes, vaurioita näköön, osteoporoosi jne. Ei tietenkään tarkoita, että lääkkeitä kannattaisi napsia summamutikassa, mutta jos joku artisti syö parin päivän kortisonikuurin voidakseen heittää keikkaa flunssassa, niin se riski ei ole siinä se kortisoni vaan se, että kipeänä ei todellakaan saisi olla keikkalavalla pomppimassa.
No, minä puolestani olen lääkäri ja olen tästä eri mieltä. Jo lyhytaikaisessa käytössä voi olla merkittäviä haittavaikutuksia. Siksi sen käyttö onkin tietysti aina ammattilaisarvio. Jos se on määrätty niin hyödyt ovat haittoja suuremmat, mutta vähäiset haitat ei ole se termi millä kuvaisin tilannetta. Ja luonnollisesti, on aivan eri asia jos käytetään kortisonia astman keuhkotilanteen hoitoon vs flunssan hoitoon.
Tää on ihanuutta, Kärppy lukee JO:n Settilistaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun koskaan ei tullut part 2. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun koskaan ei tullut part 2. :D
Vielä 😉
Mä ihastuin ensin Kärtsään muun Suomen mukana, se oli se hullu VIHREÄ kevät 🥴💚 Jertsu oli lumoava kaikella tavalla! Chachacha oli huikea! Olin varma et ME voitetaan Euroviisut!
Pakko sanoa, ettei ole pienintäkään mielikuvaa mistä kuulin Jokereista ensi kerran. Mut Viisuissa jo tiesin näiden ystävyydestä ja K&B oli yhdessä niiiin söpöjä!!! Jotain sellasta olin "kaivannut"? Oma elämä oli kriisissä ja elin vuoden (lähes) haavemaailmassani Nautadomissa ja Bojere-universumissa ...
Ja jotenkin olin jo silloin Viisuissa ajautunut tänne paattiinkin mukaan, siihen alkuperäiseen, joka lähti huhti-toukokuussa sille hullulle, ihanalle, sekopäiselle, rakkauden täyyteiselle ja myrskyiselle merimatkalleen ...Päättymättämälle matkalle!
Pre-partyt, Viisut ja Loverpool. Sitten kuuman kesän jälkeen kiertueet ... Bromance ot something more jatkui ...
Aluksi katselin vain Joksujen kuvia, luultavasti Bojania pääasiassa, ja katselin myös sitä yhtä ja samaa Novi val-videota kymmenen kertaa (päivässä),.sit pikkuhiljaa (minä huonomuistinen!) opin kaikkien nimet JA tyyliin päivä päivältä, viikko viikolta kuuntelin lisää Joksujen musiikkia, aina joku uusi biisi ja olin aivan myyty! Opin biisien nimet,käänsin sanoja ... Ihastelin myös Jania! Ja Krisiä!Aloin kuunnella sitten Kärtsää myös lisää. Kesäkuun alun Tavastia sai mut aivan sekaisin! Bojan Suomessa! Possujuna! Mitä ihmettä nää kaksi maailman ihaninta miestä puuhaa! Miten suloisia!
Parit live-keikat, lukuisat, lukuisat LIVE (stream) keikat takana. Palstailu. Fanitus. Jatkuu edelleen ...
Sorry mä innostuin.
Ootko lääkäri? Jäin vähän ihmettelemään sun kannanottoa siitä, että kortisonin lyhytaikaisen käytön haitat olisivat hyvin vähäisiä.
No ne oikeasti kyllä on vähäisiä.
eri