Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin Kärtsän Malmilla.
Mitä sillä oli päällä? 💚
Ennen vastauksen tuloa veikkaan sitä isoa harmaata kollaria.
K:Ssa ja B:ssä on niin ihaninta, että miten ensikohtaaminen ja etenkin B:nin ilme, kun näki K:n ja kummatkin tajusivat ,että tässä on jotain suurta ja taiomaista oli se mitä romanttista vai platonista
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksityisten lääkäriasemien lääkärit kirjoittaa kortisonia ihan taviksillekin
No ei kirjoita mihinkään normiflunssaan. Todella epäeettistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksityisten lääkäriasemien lääkärit kirjoittaa kortisonia ihan taviksillekin
Mulla on astma ja saan ihan pyytämällä joka flunssaan kortisonit jos tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin Kärtsän Malmilla.
Mitä sillä oli päällä? 💚
Ennen vastauksen tuloa veikkaan sitä isoa harmaata kollaria.
Joku tumma (musta?) huppari ja huppu päässä. En nähnyt oliko lippistä alla, mut aurinkolasit 😅 Löysät tummat (mustat?) housut. Nousi jostain autosta ja livahti menemään. En ole varma oliko jonkun toisen miehen kans liikkeellä, saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpooko sun naamasi?
Mullakin on astma ja välillä saan, välillä en. En tosin käy lääkärissäkään perusflunssassa, vaan triplaan lääkkeen. Mutta jos tietysti menen huonoon kuntoon niin sitten tulee kortisonikuuri. Ei se kai mikään automaatio kuitenkaan ole edes astmaatikoillekaan tai en ainakaan itse ole kokenut sitä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mr Pöyhönen 💚
https://www.tumblr.com/stealthywing/760535301305319424/hello?source=sha…
Ihana Mr Pöyhönen-Titanic <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin eri asia; se on sun keuhkoille, ei flunssaan, jos sulla ei ois astmaa.
Muistakaa nyt kuitenkin Boitsun vanhempien ammatit sekä se pikku yksityiskohta, että monessa maassa lääkkeiden määräys ja myynti on hirveän paljon leväperäisempää kuin Suomessa. Useammassa itä- ja eteläeurooppalaisessa maassa saa apteekista ostettua melkein mitä vaan reseptittä, vaikka ei pitäisi.
Mulla sen verran omakohtaista kokemusta tästä, että allergiselle koiralle piti kerran reissussa ostaa kortisonia. Piti olla mukana mutta en löytänyt laukuista, paitsi sitten parin päivän päästä sivutaskun vuoren sisältä. Kävi niinkin koomisesti että eläimille tarkoitettuja lääkkeitä en saanut, koska niitten myyntiä kuulemma valvotaan tarkasti, mutta myivät mulle vastaavan ihmisille tarkoitetun lääkkeen mukisematta. Oli itse asiassa vielä noin 1/3 siitä eläinten lääkkeen hinnasta. Paketin kyljessä luki isoin, punaisin kirjaimin "doping" eli luultavasti kyllä se resepti olisi pitänyt olla.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt kuitenkin Boitsun vanhempien ammatit sekä se pikku yksityiskohta, että monessa maassa lääkkeiden määräys ja myynti on hirveän paljon leväperäisempää kuin Suomessa. Useammassa itä- ja eteläeurooppalaisessa maassa saa apteekista ostettua melkein mitä vaan reseptittä, vaikka ei pitäisi.
Mulla sen verran omakohtaista kokemusta tästä, että allergiselle koiralle piti kerran reissussa ostaa kortisonia. Piti olla mukana mutta en löytänyt laukuista, paitsi sitten parin päivän päästä sivutaskun vuoren sisältä. Kävi niinkin koomisesti että eläimille tarkoitettuja lääkkeitä en saanut, koska niitten myyntiä kuulemma valvotaan tarkasti, mutta myivät mulle vastaavan ihmisille tarkoitetun lääkkeen mukisematta. Oli itse asiassa vielä noin 1/3 siitä eläinten lääkkeen hinnasta. Paketin kyljessä luki isoin, punaisin kirjaimin "doping" eli luultavasti kyllä se resepti olisi pitänyt olla.
Nyt ei keskusteltu siitä, saiko laulaja-Bojan jostain kortisonia ollessaan suuressa laulukoitoksessa, vaan siitä, että onko tavisten tavallista saada flunssassa kortisonia, jos on esim. pääsykokeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sen verran omakohtaista kokemusta tästä, että allergiselle koiralle piti kerran reissussa ostaa kortisonia. Piti olla mukana mutta en löytänyt laukuista, paitsi sitten parin päivän päästä sivutaskun vuoren sisältä. Kävi niinkin koomisesti että eläimille tarkoitettuja lääkkeitä en saanut, koska niitten myyntiä kuulemma valvotaan tarkasti, mutta myivät mulle vastaavan ihmisille tarkoitetun lääkkeen mukisematta. Oli itse asiassa vielä noin 1/3 siitä eläinten lääkkeen hinnasta. Paketin kyljessä luki isoin, punaisin kirjaimin "doping" eli luultavasti kyllä se resepti olisi pitänyt
Nyt ei keskusteltu siitä, saiko laulaja-Bojan jostain kortisonia ollessaan suuressa laulukoitoksessa, vaan siitä, että onko tavisten tavallista saada flunssassa kortisonia, jos on esim. pääsykokeet.
Voi anteeksi jos nyt meni vähän asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Astmaatikkona joudun käyttämään kortisonia tabletteina vähän väliä, kun pelkkä suihke ei tehoa. Kyllä se auttaa, mutta pistää kroppaa sekaisin. Vie unen, nostaa verensokeria. Muun muassa.
Vielä vähän melkein titsi-kuvia titsitiistain kunniaksi:
https://www.tumblr.com/stealthywing/760366220073713664/omg?source=share
https://www.tumblr.com/stealthywing/760239146599088128/beautiful-boy?so…
https://www.tumblr.com/stealthywing/760366072692129792/no-bolero-for-cc…
Puutarha & Komposti kaatunut Plussan mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astmaatikkona joudun käyttämään kortisonia tabletteina vähän väliä, kun pelkkä suihke ei tehoa. Kyllä se auttaa, mutta pistää kroppaa sekaisin. Vie unen, nostaa verensokeria. Muun muassa.
No, tää ei ole tavis-tilanne, vaan astmaatikon oireilua.
Mitä sillä oli päällä? 💚