Miksi miehen alkoholin käyttö on naiselle red flag?
Mitä muutakaan sitä tekisi viikonloppuisin kun ryyppäisi? Kun ei ole naista. Arkisin ei mene alkohlia ollenkaan. Viikonloppuisinkin voisin olla ilman, jos olisi nainen.
M31
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alkoholistit ovat narsisteja, mutta kaikki narsistit eivät ole alkoholisteja.
Mm. siksi.
Kaikki alkoholistit eivät ole narsisteja. Alkoholinkäyttö ja defensiivisyys totta kai näkyy käytöksessä, mutta narsistisa persoonallisuushäiriötä heillä kaikilla ei ole.
Ap kuulostaa vain aika reppanalta.
En haluaisi olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei vapaa-aikanaan tiedä mitään muuta kiinnostavaa kuin ryyppäämisen - oli hän nainen tai mies.
koska en vaan pidä kännissä olevista ihmisisistä, koskaan ei tiedä mitä tekevät.
Riitaa haastaa, tappelee, särkee tavaroita kaatuillessaan,kallistakin irtainta... vahingoittaa itseään samasta syystä, luo pelkoa eläimiin ja lapsiin ...
kuka tuollaista haluaa elämäänsä.
t. alkkiksien lapsi, joka pääsi onneksi isovanhempien luo asumaan alle 2 v. -ikäisenä....aina niin pitkään kunnes oman pöydän alla oli jalat.
Joku ihmetteli että eihän se kova juominen ole ongelma kun ap sanoi lopettavansa sen jos saa naisen.
Miksi miehet sitten välttelevät lihavaa naista vaikka tämä sanoisi laihduttavansa sitten kun saa miehen.
Kyllähän nuo aloittajan kommentit kuulostaa sellaiselta että hänellä on paljon ongelmia. Jokin tyhjyys ja kyvyttömyys nauttia tavallisista asioista. Ehkä mielenterveysongelmia. Aloittajan on helpompi ajatella että kaikki ongelmat johtuvat siitä että hänellä ei ole naista mitä tunnustaa itselleen että hänellä on ongelmia jotka hänen tulisi itse selvittää esim ammattilaisen avulla. Aloittaja odottaa että nainen tulee ja pelastaa ja yhtäkkiä elämässä kaikki on hienosti. Alkoholiakaan ei tartte enää juoda yksinäisyytensä. Harmi apn kannalta kun suurin osa naisista ei etsi äidin ja terapeutin paikkaa vaan tasa-arvoista aikuista suhdetta. Ja ap ei ole valmis siihen.
Todennäköisesti jos ap löytäisi naisen niin ap joisi edelleen ja olisi onneton. Koska nainen vaatisi tekemään kotitöitä. Nainen haluaisi sängyssä itselleenkin hyvää eikä olisi pelkkä alusta johon tyhjentää itsensä. Nainen toisi elämään toki paljon uutta ja erilaista tekemistä mutta ei kuitenkaan parantaisi niitä apn ongelmia jotka haittaisivat myös parisuhteessa ihan kuten sinkkunakin.
red flag red flag housuissas on red flag!
Käytä kunnollista suomea eikä tommosta sekasotkua ja lakkaa ryyppäämästä!
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään mökillä korjaamassa paikkoja, sitten pitkän ja raskaan raatamisen jälkeen kotiin. Sauna kuumaksi ja saunan päälle 4 olutta, kanaa ja piirakkaa. Valtava energiavaje päivän raatamisen jälkeen.
Miksi se on ongelma jos muutamalla oluella kurkkua kostuttaa?
Ei 4 olutta paljolta kuulosta. Ei ole punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
No ei se vaikkapa tuksulle tunnu olevan. Eikä tälle kultamekollekaan. Tuskin on sanna marinillekaan.
No siitä sitten yrittämään niitä, Tuksun kanssa saat nauttia varmaan muistakin päihteistä. Vintti pimeeksi vaikka viikon.
ALKOHOLI TUHOAA KAIKEN:
Parisuhteen , perheen,
Terveyytesi,
Työpaikan kaiken elämästäsi!
Alkoholisti jos ei Myönnä että , on ongelma eikä hae Oma - aloitteisesti apua ja avun saatua jos pysy raittiina selvin päin lopun elämää on se Bye Bye kaikille sille mitä tämä saisi raittiudellaan kokea elämässä.
Montakohan kertaa olen kuullut tuon "en mä näin usein joisi jos olisi nainen".. todellisuus kuitenkin jotain muuta. Jaksetaan tsempata ehkä ensimmäinen kuukausi, sit alkaa taas menojalka vipattamaan vaikka miten ois se nainen kotona. Ei enää yhtäkään alkoholin suurkuluttaja ja tissuttelijaa. Mielummin vaikka yksin.
Miesystäväni juo, joka viikonloppu. Onhan se hemmetin raskasta katseltavaa. Ja kun se juominen on sitä, että mies on tillin tallin koko ajan, ei taukoja. Asumme omissa asunnoissamme ja se on ainoa keino pitää suhde kasassa, en jaksaisi sitä touhua 24/7 katsella. Mies haluaisi muuttaa yhteen, mutta minä en halua. Se tuhoaisi meidän suhteen. Voisin huonosti tai alkoholisoituisin itsekin. Olen huomannut, että itsekin juon enemmän, kun en jaksa selvinpäin tota touhua katsella.
Mies ei ole kännissäkään ilkeä tai väkivaltainen, mutta joo, ne jutut on niin väsyneitä.
Itse etsin raitista tai alkoholia maltillisesti käyttävää miestä, kun itse olen lähes täysin raitis .
Eikös se ryyppäämisestä nauttiva mies löydä helposti myös toisen ryyppäävän naisen. Sitten on kivaa, kun on yhteinen harrastus.
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? Kunnon mies kelpaa, koska on liian tylsä. Tietysti jos nainenkin on tylsä, mikä ei ole sinänsä harvinaista, voi ottaa tylsän miehen itselleen.
Seurustelin aikoinaan viikonloppu- ja lomajuopon kanssa. Aina kun jonnekin mentiin, vaikka hotelliin, piti ensimmäisenä hakea lähikaupasta kassillinen kaljaa. Kaikki pyöri alkoholin ympärillä. Jos olisin vielä siinä suhteessa, olisin varmaan valtavan lihava ja sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään mökillä korjaamassa paikkoja, sitten pitkän ja raskaan raatamisen jälkeen kotiin. Sauna kuumaksi ja saunan päälle 4 olutta, kanaa ja piirakkaa. Valtava energiavaje päivän raatamisen jälkeen.
Miksi se on ongelma jos muutamalla oluella kurkkua kostuttaa?
Ei 4 olutta paljolta kuulosta. Ei ole punainen lippu.
Paitsi jos pitää jokaisena pe- ja la-iltana juoda neljä olutta.
Etsi itsellesi nainen, joka ryyppää myös vähintään joka viikonloppu. Vai onko se omasta mielestäsi ongelma?
Saa juoda, mutta kohtus kaikessa ja elämässä o n oikeasti, ja pitääkin olla muuta. Jo ennen kuin jostain naisen itsellesi löydät. Tai muute löydät samaa kaliiperia olevan ja tisauttelette yhdessä koko viikonlopun
Tajuatko itse miten typerältä ja naurettavalta näytät ja kuulostat, kun olet kännissä? Mies ei ole missään mielessä miehekäs, kun hän on vetäissyt lärvit ja alkaa räyhätä. Säälittäviä sellaiset ihmiset, jotka eivät hallitse juomistaan eivätkä ymmärrä lopettaa ennen kuin ovat siinä tilassa etteivät hallitse enää itseään ja tekemisiään. Julkisesti kännissä örveltävien kuvaaminen ja videoiminen sekä näiden otosten julkaiseminen pitäisi olla sallittua, olisi parempaa päihdehoitoa kuin holistien makuuttaminen täysihoidossa jossain päihdehoitoyksikössä.