Miksi miehen alkoholin käyttö on naiselle red flag?
Mitä muutakaan sitä tekisi viikonloppuisin kun ryyppäisi? Kun ei ole naista. Arkisin ei mene alkohlia ollenkaan. Viikonloppuisinkin voisin olla ilman, jos olisi nainen.
M31
Kommentit (78)
Jos olisi nainebn ketä pitää hyvöänään en koskaan joisi.Olette vääräsä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi nainebn ketä pitää hyvöänään en koskaan joisi.Olette vääräsä.
AP
Millaiseksi kuvittelet parisuhteessa olemisen? Että koko hereilläoloaika pidetään hyvänä toisiaan ja päivän päätteeksi sekstaillaan ja nukutaan yhdessä?
Vaikka sinulla olisi nainen, hänellä olisi myös oma elämänsä. Suurin osa yhdessäolostanne olisi tavallista arkea: laskuja, siivoamista, ruoanlaittoa, yhteisiä ja erillisiä harrastuksia, omia ja yhteisiä menoja.
Millainen puoliso olisit? Milloin olet viimeksi vaihtanut lakanat? Miltä keittiösi näyttää? Kuinka usein peset vessan? Ikkunat? Mitä teit tänään ruoaksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä höpistään deekuista ja pubiruusuista? Aloittajan sanoi, ettei ota arkena ollenkaan. Kyseessä näyttää olevan siis tyypillinen viikonloppuveto, mitä ainakin monissa duunariperheissä isännät harrastava perinteitä kunnioittaen.
Mikä on ihan perustason alkoholismia. Mistä tuo luulo tulee, että jos saa duuninsa hoidettua, ei ole alkoholiongelmaa?
Enemmän naisille tuntuu olevan red flag, jos ei juopottele.
En ymmärrä itsekään. Haluaisin miehen, jonka kanssa joskus rennosti ja hekotella ties mille. Sellaista ei vain löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Outoja tuttuja sulla
Vierailija kirjoitti:
Saako nainen juoda myös samaan tapaan? Sitähän se ei ole mikään ongelma.
Moni kommentoija missaa kokonaan, että ap ei joisi, jos hänellä olisi nainen. Eihän se, että hän juo ollessaan yksin, pitäisi olla ongelma yhtään kennellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoja tuttuja sulla
Ei ne naiset minulle tutuiksi jää. Luonnollisesti minulla ei ole naisystäviä, koska en juopottele.
Elämässä on paljon muutakin tekemistä kuin alkoholi tai naiset.
Täällä palstalla moni moralisoi noilla alapeukuillaan, oikeassa elämässä voisi mennä eri tavalla, hekin joisivat sen saman kuin mies (en tarkoita mitään alkkisparia tai suhdetta, jossa molemmat dokaavat, vaan suhdetta, jossa alkoholi rajoittuu yhteisiin vapaisiin iltoihin ja menoihin ihan hyvässä hengessä ja sopivin määrin). Eri asia on ne, joiden mielestä alkoholi on kielletty missään määrin tai haluavat miehensä mieluummin polttelevan jotain kiellettyä, koska se on se "luonnollisempi vaikkakin laiton" vaihtoehto, tai ne joilla on ex ollut alkoholisti. Raittius on myös ok, mutta raitis toki etsii heti alkumetreillä raitista kumppania ja tekee sen kaikilla hakukanavillaan kapitaaleilla muille selväksi, eikä hänelle ehdi vasta näkemisvaiheessakaan ilmetä, että toinen juokin jotain välillä, oli kyseessä sitten yksi viikoittainen saunaolut tai kaksi.
Kävin tänään mökillä korjaamassa paikkoja, sitten pitkän ja raskaan raatamisen jälkeen kotiin. Sauna kuumaksi ja saunan päälle 4 olutta, kanaa ja piirakkaa. Valtava energiavaje päivän raatamisen jälkeen.
Miksi se on ongelma jos muutamalla oluella kurkkua kostuttaa?
Eikö se ole ruutulippu, eikä mikään red flag? Punaista riepua heilutellaan härkäareenoilla.
Minulle on täysin ok, että mies juo joka viikko, mutta en vain halua suhdetta tällaisen miehen kanssa.
Senkus juotte ja poltatte niin paljon kuin haluatte. Mä olen mieluummin sinkku kuin katselen moista.
Vierailija kirjoitti:
Senkus juotte ja poltatte niin paljon kuin haluatte. Mä olen mieluummin sinkku kuin katselen moista.
Plääh.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ruutulippu, eikä mikään red flag? Punaista riepua heilutellaan härkäareenoilla.
Minä tässä ihmettelen että ei kukaan ole käyttänyt "hälytyskellot soi"-ilmaisua. Sehän olisi suomea, ei mikään "ret flak".
ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako nainen juoda myös samaan tapaan? Sitähän se ei ole mikään ongelma.
Moni kommentoija missaa kokonaan, että ap ei joisi, jos hänellä olisi nainen. Eihän se, että hän juo ollessaan yksin, pitäisi olla ongelma yhtään kennellekään.
Juominen on vain jäävuoren huippu. Hän ei myöskään tee mitään vapaa-aikanaan, ei ole kiinnostunut mistään, ei hoida kotiaan tai itseään.
Ei yksikään nainen halua tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, jos et ole ikinä ollut ilman että pystyisit? Naiset ei tykkää katteettomista lupauksista
Ja vaikka ensin onnistuisikin, niin mitä sitten jos suhteessa tulee jokin ongelma, niin mitähän tää mies mahtaisikaan tehdä... ja mitä kun tulee ongelmia vaikka töissä tai muualla? Mikä on se ratkaisu...?
Ap:llä kuulosta olevan jonkinlainen addiktio alkoholiin, kun mikään muu ei vedä sille vertoja. Paitsi no se nainen, ja kuvitellaan että se nainen korjaisi kaiken elämässä ja antaisi merkityksen.. Blaah mitä itsepetosta. Pitäikö pistää se oma elämä kuntoon ihan omaehtoisesti odottamatta ensin jotain passaajaa ja pelastajaa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä itsekään. Haluaisin miehen, jonka kanssa joskus rennosti ja hekotella ties mille. Sellaista ei vain löydy mistään.
Just tämä. Tapasin miehen jolla hyvä duuni ym ja alussa otettiin yhdessä vkonloppuisin muutama drinksu ja pidettiin hauskaa. Nyt kun ollaan oltu yhdessä vähän pidempään, huomaan että alkuhuuman haihduttua, kaveri on vkonloput kännissä ja vänisee ja haastaa riitaa. Muistelee kahta aikaisempaa traumaattista suhdettaan joka kerta. Ei osaa siis pitää hauskaa. Laitan tyypin kiertoon.
Ei se kaikille ole ja onhan sitä näitä naisiakin vaikka kuinka jotka tykkää törpötellä rankemminkin kuten nyt vaikkapa Tuksu.
Helpompihan se on yhdessä viihtyä ja olla kun elämäntavat on yhtenäiset ja janokin yhtä kova ja krooninen kummallakin.