Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen alkoholin käyttö on naiselle red flag?

Vierailija
09.09.2023 |

Mitä muutakaan sitä tekisi viikonloppuisin kun ryyppäisi? Kun ei ole naista. Arkisin ei mene alkohlia ollenkaan. Viikonloppuisinkin voisin olla ilman, jos olisi nainen.

M31

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, jos et ole ikinä ollut ilman että pystyisit? Naiset ei tykkää katteettomista lupauksista

Vierailija
2/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua juoppoa riesakseen.

Jos ei ole muuta tekemistä kuin alkoholi voi hyvinkin olla juoppo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikon ihmisen puhetta toi "jos ois ni tekisin sitä ja tätä", senkus teet. Etsä naista tarvii tehdäkses asioita

Vierailija
4/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kivahan se että on yhteisiä harrastuksia.

Itsehän vedän viskilekan illassa ja olen aivan tillin tallin, eikai haittaa?

Panikoin myös ainakin kolme päivää juomisen jälkeen jolloin joudut pitämään huolta musta, eihän haittaa?

Vierailija
5/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä, että sun kanssa nainenkin saattaa alkaa juomaan.

Vierailija
6/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisit töitä. Heikot juo alkoholia ja pakenee elämää.

Vierailija
7/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei pelasta sinua alkoholismilta. Itse täytyy itseään niskasta kiinni ottaa. 

Vierailija
8/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi red flag? Jouduin niin paljon katsomaan oman isäni juomista, että en ikinä haluaisi joutua kokemaan sellaista enää ikinä.

Vierailija
9/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että se alkoholi on se red flag? Itse bongaan tuosta aloituksesta aika monta muutakin...

Vierailija
10/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se juomisen syy on naisettomuus, mutta seuraavaksi se on se nainen. Aina juopolla on joku syy juoda.

Vierailija
11/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies sanois että ei on muutakaan tekemistä kuin ryyppääminen ilman naista niin en suostuisi tutustumaan enempää.

En halua mitään ryyppäävää reppanaa joka minun pitäisi sitten pelastaa ja viihdyttää kaikki viikonloput. Jos menisin välillä vaikka vanhemmille/kavereiden kanssa reissuun niin silloin mies ilmeisesti taas ryyppäisi kun ei olis naista pitämässä huolta. Ja muutenkin olisi perässä vedettävä malli jos ei kykene keksimään muuta mielekästä tekemistä viikonloppuihin kuin naisen/viinan.

Onneksi löysin miehen jolla on kavereita ja harrastuksia sopivasti. Ei niin paljoa että se haittaisi Perhe-elämää mutta niin ettei miehen ole tarvinnut täyttää tylsyyttä ryyppäämisellä. Mies eli ennen meidän suhdetta ihan hyvää ja onnellista elämää. Ei etsinyt naista joka äidin tavoin huolehtisi hänen onnestaan ja kodistaan vaan kykenee elämään itsenäisesti tarvittaessa.

Vierailija
12/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö nyt ihan tosissasi? Tuurijuoppo tarvitsee seurakseen toisen samanlaisen. Ei kukaan muu jaksa tuollaista katsella.

Vierailija
13/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni alkkis nainen alapeukutti. Eihän tuo normaalille naiselle ole mikään ongelma.

Mies

Vierailija
14/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ny juopon kans haluais seurustella.

Vierailija
15/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on red flag, että ihminen kokee tarvitsevansa mitään päihteitä joko kuluttaakseen aikaa tai viettääkseen hauskaa. Kyllä oman itsensä kanssa pitäisi tulla toimeen sen verran, ettei tarvitse vetää räkäkännejä viiden päivän välein. Minulla on hankaluuksia olla edes tällaisten ihmistyyppien ystävä, sillä mielenmaisema on tällöin niin totaalisen eri. Alkoholia voi käyttää reilummin muutamia kertoja vuodessa juhliessa ja silloinkin tolkku mielellään mukana. Se tekeekin minusta monen mielestä tiukkapipon, joten jonoksi asti ei miehiä ole ollut oven takana. Onneksi se yksi riittää ja kavereitakin onneksi on riittävän samalla elämäntavalla kuvioissa. Alkoholi ei antaisi mitään ekstraa elämääni, kaikkea mitä tarvii tehdä voi tehdä selvinpäin.

Vierailija
16/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni alkkis nainen alapeukutti. Eihän tuo normaalille naiselle ole mikään ongelma.

Mies

Alkkisnaiselle tämä nimenomaan ei olisi ongelma.

Yhteiset päihteiden käyttötavat ovat yksi suurimpia liimoja parisuhteessa.

Vierailija
17/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen red flag naisessa on kyllä se että saa kilarit siitä että joskus juo.

Vierailija
18/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen red flag naisessa on kyllä se että saa kilarit siitä että joskus juo.

Joka viikonloppu

Vierailija
19/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla juomaan sun kanssa, veikkaan että sua ei kestä selvinpäin.

Vierailija
20/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaan siltä, ettei sulla ole mitään järkeviä harrastuksia tai mielenkiinnon kohteita. Itse kävisin viikonloppuisin keikoilla, kuntosalilla, tapaisin ihmisiä, kävisin leffassa, taidenäyttelyssä, lukisin kirjan... Mutta olen pienten lasten äiti, niin mahdollisuudet ovat rajalliset.