Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen alkoholin käyttö on naiselle red flag?

Vierailija
09.09.2023 |

Mitä muutakaan sitä tekisi viikonloppuisin kun ryyppäisi? Kun ei ole naista. Arkisin ei mene alkohlia ollenkaan. Viikonloppuisinkin voisin olla ilman, jos olisi nainen.

M31

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholinkäytön lisäksi minulle olisi red flag, jos ihminen sanoisi, ettei hänellä ole viikonloppuisin tekemistä. Vapaassa länsimaassa asuvalla terveellä miehellä ei ole viikonloppuisin tekemistä? Hän ei käy elokuvissa, ei matkustele, ei tapaa ystäviä, ei harrasta, ei käy keikoilla/konserteissa, ei ulkona syömässä, ei lue kirjoja, ei ole muuta tekemistä kuin ryyppääminen?

Eihän meillä olisi yhtään mitään yhteistä!

Olen itse parisuhteessa ja nyt ollaan kotona, puoliso katsoo olohuoneessa televisiota, mutta päivällä ajeltiin kävelylle ja lounaalle yhteen lähikaupunkiin ja huomenna mennää metsäretkelle. Parin kuukauden välein tehdään viikonloppureissuja isompiin kaupunkeihin Etelä-Suomessa (vaihtelua täällä maalla asumiselle) ja kesällä vietettiin yhdessä kolme viikkoa ulkomailla. Käydään konserteissa, elokuvissa, luetaan yhdessä kirjoja ja keskustellaan niistä, molemmat tapaavat ystäviään ja tietysti tähän aikaan syksystä tehdään pihatöitä.

En osaa kuvitella elämää, jossa ei ole viikonloppuisin mitään tekemistä. Minulla oli myös silloin, kun olin sinkku. Kävin usein lauantaisin pitkällä kävelyllä ja sen päätteeksi ulkona syömässä. Paljon elokuvissa, joskus teatterissa, satunnaisesti keikoilla tai konserteissa, valokuvanäyttelyissä, Tallinnassa päiväseltään, lomilla pitemmillä reissuilla, vähintään kerran viikossa töiden jälkeen lähimmän kaverin kanssa kahvilla ja satunnaisemmin muiden kavereiden kanssa kahvilla/kaljalla.

Vierailija
22/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siksi red flag, että juuri ap:n kaltaiset miehet selittävät itselleen kuinka kaikki mikä elämässään on pielessä johtuu siitä että ei ole naista. Ei se oikeasti miksikään muutu jos olisi se nainen. Mies ei ota itse mitään vastuuta ongelmistaan ja kyllä se juominen on ongelma vaikka arkena ei joisikaan mutta kun viikonloppuna ei voi olla ilman. Jos löytyy nainen niin tulee vain uusi tekosyy joka viikonlopun juomiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap varma, että tuossa kohtaa suurin ongelma on alkoholin käyttösi, eikä mielikuvituksettomuutesi? - Jos oikeasti on niin, että selität vielä juomistasi naisen puutteella (=et joisi jos sinullaolisi nainen) niin vähemmästikin tulisi naiselle paineita kun hänellä saattaisi perustellusti käydä mielessä, että pian sinulle ei riittäisi se. että hän on sinun naisesi vaan pian jo haluaisi enemmän ja vähemmän jotain muuta (naiseltasi). Toiseksi kuka nainen haluaa parisuhteeseen, jossa tietää, että miehen vaihtoehdot on juoda tai se, että hänellä on nainen; siis aivan kuin miehelle kelpasi tässä kohtaa kuka hyvänsä nainen. (Mitä naine saisi tällaoisesta parisuhteesta?)

Uskovainen mies

Vierailija
24/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehetkään tykkää juopoista naisista. Alkkiksilla ei ole muita kavereita kuin toiset juopot.

Vierailija
25/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nainen juoda myös samaan tapaan? Sitähän se ei ole mikään ongelma.

Vierailija
26/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on naisille yhtä huono: alkoholin suurkuluttaja tai absolutisti.

Vierailija
27/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopolle kelpaa toinen juoppo. Ei muuta.

Vierailija
28/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ei kiinnosta mikään, mutta jotakin naista pitäisi kiinnostaa ap. Ihmiset joita ei kiinnosta mikään ei vaan ole kovin mielenkiintoisia.

Vierailija
29/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on joku isosetä-Pentti joka ryppäsi reilusti ja ajoi perheensä kirveellä hankeen. Naiset kääntävät lähes aina nämä isosedät omaan puolisoon ja siksi se on synneistä suurin. Kertoo vahvasti enemmän naisten ymmärryksestä kuin miehen juopottelusta.

Ei, vaan naiset ei halua itse tulla ajetuksi hankeen kirveellä

Älä provoile vakavalla asialla.

Vierailija
30/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä kelpaisi absolutisti

T. absolutisti

Vierailija
31/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime homppeli jortikkaa noine helevetin punalippuinesi

32/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että se alkoholi on se red flag? Itse bongaan tuosta aloituksesta aika monta muutakin...

Juurikin näin. Jonkun pitäisi jalkojaan levitellä hälle ettei viina maistuisi. Siihen ei kukaan nainen lähde.

Vierailija
33/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi kaltaisesi nainen, sillä siitä pääsee. Etsinnät kannattanee aloittaa jostain edullisesta lähiökapakasta.

Vierailija
34/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. absolutisti

Minullekin kelpaisi absolutisti, kunhan sitä ei haittaa että minä juon alkoholia joskus (harvoin).

Vierailija
35/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä.

Itsellä helpompi pysyä selvinpäin sinkkuna nimenomaan sen takia kun saa tehdä ja touhuta mitä haluaa.

Sit kun mies tulee kuvioihin, niin menee juopotteluksi ja flegmaattiseksi.

Aika kovat paineet tuossa naisella jos pitäisi "pelastaa juomiselta". Ja kun sä juot kuitenkin kun siltä tuntuu, sit sä vaan kaivat jotain riitaa että pääset juomaan ja syytät naista siitä kun on pakko juoda.

Seurustelin joskus deekun kanssa, joka joi vähän pitkin viikkoa. Sit se tuli mun luo viikonloppuna toipumaan ja jos itse halusin ottaa viikonloppuna, niin se suuttui. Sit sanoin okei, ei mun pakko ole ottaa, niin siitähän se vasta suuttuikin niin paljon että lähti juomaan kun olen olevinaan parempi 😂

Ei teidän logiikkaa tajua kuin toinen samanlainen.

Vierailija
36/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot vaan haisee pahalta eikä niillä heppikään toimi kunnolla. Ovat myös turvonneita ja huonokuntoisia. Miksi minä timmi ja terve raitis nainen sellaista haluaisin elämääni?

Vierailija
37/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota sellainen nainen, joka myös käyttää alkoa samaan tahtiin. Sille ei varmaan ole ongelma. Vai eikö kelpaakkaan samaa tahtia juova pubiruusu?

Mulle olis kyllä isompi punalippu tollanen asenne, että elämässä ei voi tehdä mitään ilmaan naista. Ei se nainen maagisesti korjaa sun elämääs. Kyllä se pitää ihan ite tehdä.

Harrasta jotain, mene salille kohottamaan kuntoa, kiinnostu elämästä ja koita kehittyä. Ala opiskella, meditoi. Mitä vaan. Maailman typerin asenne, että ryyppään elämäni viemäristä, kun ei oo naista. Ei naisetkaan sinkkuna noin tee.

Vierailija
38/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä höpistään deekuista ja pubiruusuista? Aloittajan sanoi, ettei ota arkena ollenkaan. Kyseessä näyttää olevan siis tyypillinen viikonloppuveto, mitä ainakin monissa duunariperheissä isännät harrastava perinteitä kunnioittaen.

Vierailija
39/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. absolutisti

Minä en muuta huolisikaan! 🙂

Vierailija
40/78 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se vaikkapa tuksulle tunnu olevan. Eikä tälle kultamekollekaan. Tuskin on sanna marinillekaan.