Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka huomioi kaikkia muita, muttei vaimoaan?

Vierailija
09.09.2023 |

Onko kellään muulla tämmöistä miestä ja miten oikein pitäisi toimia?

Mies on vaimon seurassa tylsistyneen oloinen, ei kiinnitä huomiota tai ole kiinnostunut. Jos paikalle saapuu kuka tahansa, (tarjoilija, myyjä, hyvänpäiväntuttu, lentoemäntä, you name it) mies innostuu ottamaan kontaktia ja höpöttää.
Jos kävellään vaikka kaupungilla, mies painelee edellä, ei odota, ei huomioi avaamalla ovia tai ns luotsaamalla vaimoa. Ei tule tunnetta, että tässä nyt viihdytään yhdessä ja ollaan onnellisia.

Olenko pikkumainen tai vainoharhainen, kun tällaiseen kiinnistän huomiota? Onko kellään muulla samanlaista? Onko kyse vain miehen huomiontarpeesta vai voiko tämän tulkita ettei häntä vaan enää kiinnosta vaimon seura?

T. Hämmentynyt

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en tarkoita mitään ylenpalttista pokkuroimista ja ovien availua, mutta sellaista välittävää toisen huomioimista, kun yhdessä liikutaan.

Mies itse väittää minun olevan väärässä tunteineni, kun olen kertonut että tuntuu pahalta hänen käytös. Olen pyytänyt häntä olemaan rehellinen ja miettimään itsekseen, miltä tuntuu.

Ap

Jep, eksäni oli juuri tällainen. Jossain vaiheessa ymmärsin, ettei sen ihailuntarve koskaan tule täyttymään mistään mitä minä voin tehdä. Aina pitää olla uusi nainen ihailemassa. 

Vierailija
162/162 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse toimia samoin ja vie astetta pidemmälle. Tuollaisille miehille pitää pistää vastaan ja syöttää niille omaa skeidaansa, saatat saada vaihdossa paremman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla