Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka huomioi kaikkia muita, muttei vaimoaan?

Vierailija
09.09.2023 |

Onko kellään muulla tämmöistä miestä ja miten oikein pitäisi toimia?

Mies on vaimon seurassa tylsistyneen oloinen, ei kiinnitä huomiota tai ole kiinnostunut. Jos paikalle saapuu kuka tahansa, (tarjoilija, myyjä, hyvänpäiväntuttu, lentoemäntä, you name it) mies innostuu ottamaan kontaktia ja höpöttää.
Jos kävellään vaikka kaupungilla, mies painelee edellä, ei odota, ei huomioi avaamalla ovia tai ns luotsaamalla vaimoa. Ei tule tunnetta, että tässä nyt viihdytään yhdessä ja ollaan onnellisia.

Olenko pikkumainen tai vainoharhainen, kun tällaiseen kiinnistän huomiota? Onko kellään muulla samanlaista? Onko kyse vain miehen huomiontarpeesta vai voiko tämän tulkita ettei häntä vaan enää kiinnosta vaimon seura?

T. Hämmentynyt

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.

2/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiset pienet eleet kertoo paljon. Valitettavasti. Ei viihdy enää.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulkita niin, ettei vaimon seura kiinnosta. Itse olen ainakin käyttäytynyt näin, kun prosessoin mielessäni tulevaa eroa.

Vierailija
4/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei huomioi avaamalla ovia tai ns luotsaamalla vaimoa"

Eh? Puhutko miehestä vai palvelijasta? Tule jo nyt v i t t u tälle vuosituhannelle ja avaa ihan ite ne oves.

Vierailija
5/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eh? Puhutko miehestä vai palvelijasta? Tule jo nyt v i t t u tälle vuosituhannelle ja avaa ihan ite ne oves.

Tätähän se on se tasa-arvo. Naisen ei pidä joutua tekemään mitä enempää, mutta mies on edelleen palvelija.

Sitte ihmetellään kun tuollasten seura ei niin kiinnosta.

Vierailija
6/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti tai muuten vaan huomionkipeä esittäjä, joka haluaa tehdä vaikutuksen kaikkiin muihin paitsi vaimoonsa.

Vierailija
7/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies väsynyt tai ajatuksissaan välillä, sen piikkiin ei kaikkea voi laittaa. Nainen on silloin jotenkin yksin parisuhteessa, jos mies on poissaoleva ja tyyliin ei voisi vähempää kiinnostaa. Onko oltu 24h yhdessä, kaipaako lepoa, omaa aikaa vai onko jo levätty. Mies metsästää uutta? Mutta yleensä muilla miehillä on käytöstavat, tuossa ei tunnu toisella olevan väliä?

Vierailija
8/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän se on se tasa-arvo. Naisen ei pidä joutua tekemään mitä enempää, mutta mies on edelleen palvelija.

Hm. On normaalia avata ovi tuntemattomallekin, jos osutaan ovelle suunnilleen samaan aikaan.

Mutta ei tuo minusta mitään eron prosessointia tarkoita välttämättä. Mies saattaa vain ajatella vaimoa itsestäänselvyytenä. Miettii omia asioitaan.

Ikävä juttu vaimolle kuitenkin.

Vierailija
9/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oi miksi siedätte deittailun aikana ja vieläpä avioliitossa tuollaisia miehiä?

Suositan toisessa topassa olevan varatun tavoin tutustumaan ilmaisella trialilla asiantuntijoiden luomia äänikirjoja. Toivottavasti oot kokeilujakson jälkeen hitusen valaistuneempi.

https://www.amazon.com/Didnt-Start-You-Inherited-Family/dp/1101980389/r…

https://www.amazon.com/Addicted-Pain-Renew-Spirit-Relationship/dp/B08YS…

https://www.amazon.com/Letting-Go-Your-Ex-Addiction/dp/1648480373/ref=m…

Vierailija
10/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunne enää vetoa suhun. 

Vierailija
11/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti.

Kyllä. Näillä teoilla mies osoittaa naiselle että *tällainen minä voisin sinullekin olla - vaan enpäs ole, lällällää!*

Lisäksi kukaan ulkopuolinen ei usko vaimoa, jos tämä kertoo perheväkivallasta.

Vierailija
12/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tarkoita mitään ylenpalttista pokkuroimista ja ovien availua, mutta sellaista välittävää toisen huomioimista, kun yhdessä liikutaan.

Mies itse väittää minun olevan väärässä tunteineni, kun olen kertonut että tuntuu pahalta hänen käytös. Olen pyytänyt häntä olemaan rehellinen ja miettimään itsekseen, miltä tuntuu.

Ap

Vierailija
13/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä vain ole lapsia? Älä vaan ikinä hankikaan tuon miehen kanssa. Raskausaikana kuvaan tulee todennäköisesti myös fyysinen väkivalta. 

Eroa tuosta miehestä. 

nimim. kokemusta on

Vierailija
14/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, on meillä lapsia, ovat aikuisia. Eli kyseessä pitkä avioliitto. Ei hän ole väkivaltainen, mutta ei tämä ole helppo liitto ollut. Mies on itsekäs, omaehtoinen ja tekee niinkuin tykkää. Olen vain alkanut kärsiä tästä tilanteesta enkä pidä tunteesta että minulla ei ole väliä.

Ap

Vierailija
16/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuthan se on jo saanut. Muihin vieraisiin naisiin testaa omaa viehätysvoimaansa.

Vierailija
17/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että täällä pelataan narsistikortti, kun paljon yksinkertaisempi selitys on yksinkertaisesti kiinnostuksen loppuminen.

Vierailija
18/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpia ei kiinnosta, naisia vai miehiä? Naisia,koska parisuhde ottaa naisilta enemmän kuin antaa, vai miehiä,joille parisuhde antaa enemmän,kuin ottaa?

Vierailija
19/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, on meillä lapsia, ovat aikuisia. Eli kyseessä pitkä avioliitto. Ei hän ole väkivaltainen, mutta ei tämä ole helppo liitto ollut. Mies on itsekäs, omaehtoinen ja tekee niinkuin tykkää. Olen vain alkanut kärsiä tästä tilanteesta enkä pidä tunteesta että minulla ei ole väliä.

Ap

Oletko kertonut miehellesi ,miten sinä tunnet ja koet asiat?

Vierailija
20/154 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kyseessä ap:N mies? Jos ei, ei kuulu sinulle.