Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka huomioi kaikkia muita, muttei vaimoaan?

Vierailija
09.09.2023 |

Onko kellään muulla tämmöistä miestä ja miten oikein pitäisi toimia?

Mies on vaimon seurassa tylsistyneen oloinen, ei kiinnitä huomiota tai ole kiinnostunut. Jos paikalle saapuu kuka tahansa, (tarjoilija, myyjä, hyvänpäiväntuttu, lentoemäntä, you name it) mies innostuu ottamaan kontaktia ja höpöttää.
Jos kävellään vaikka kaupungilla, mies painelee edellä, ei odota, ei huomioi avaamalla ovia tai ns luotsaamalla vaimoa. Ei tule tunnetta, että tässä nyt viihdytään yhdessä ja ollaan onnellisia.

Olenko pikkumainen tai vainoharhainen, kun tällaiseen kiinnistän huomiota? Onko kellään muulla samanlaista? Onko kyse vain miehen huomiontarpeesta vai voiko tämän tulkita ettei häntä vaan enää kiinnosta vaimon seura?

T. Hämmentynyt

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnistan tämän käytöksen itsestäni. Jos seksielämä on kunnossa, niin silloin vaimokin kiinnostas, mutta jos hän vöhöt välittää minun tarpeista, en voi arvostaa häntä ja hänen itsekäs elämä ei kiinnosta.

Vai onko niin,että sä oot seksissä vähät välittänyt vaimosi tarpeista ja siksi sun tarpeet ei kiinnosta häntä?

Vierailija
142/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ja kateellinen vaimo vaatii että mies huomioi pelkästään vaimoa eikä ketään muuta vaikka vaimo vaan nalkuttaa ja valittaa miehelle ilman minkäänlaista positiivista huomiota. Kannattaisi naistenkin miettiä miten kohtelee miestään ennen kun nalkuttaa siittä että mies kohtelee yhtä kylmästi kuin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, on meillä lapsia, ovat aikuisia. Eli kyseessä pitkä avioliitto. Ei hän ole väkivaltainen, mutta ei tämä ole helppo liitto ollut. Mies on itsekäs, omaehtoinen ja tekee niinkuin tykkää. Olen vain alkanut kärsiä tästä tilanteesta enkä pidä tunteesta että minulla ei ole väliä.

Ap

Olet itsestäänselvyys, kuten äiti yleensä lapselle on.

Vierailija
144/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että hyvän suhteen standardit on miehille ja naisille pitkässä liitossa aika eriävät.

Miehille riittää se, että puoliso on olemassa, hoitaa kotia ja seksielämä toimii edes jollain tasolla (vaimon kanssa tai sitten rakastajattaren).

Naiset heräävät jossain viidentoista parinkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen siihen, että heistä on tullut kodin huonekaluja, joiden olemassa olo näyttäytyy yhdentekevänä.

Kuka jaksaa panostaa parisiuhteeseen yksin, jos vastassa on mies jolle kaikki on yhdentekevää ja vastauksena mihin tahansa on joku epämääräinen murahtelu.

Siinä vaiheessa kun parisuhteesta on kadonnut se kuuluisa "me-henki" ja sen sijaan huomaat että olet saanut vastustajan, jolle mikään liiton parannusehdotus ei kelpaa koska

.

Joo,mullakin oli mies,jonka kanssa ainoa yhteinen keittiöön liittyvä asia oli se,että hän tykkäsi syödä kokkaamaani ruokaa. Mua jotenkin jännästi lakkasi kiinnostsmasta se kokkaaminen.Nyt omassa mieleisessä keittiössä se on taas kivaa.

Vierailija
145/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en tarkoita mitään ylenpalttista pokkuroimista ja ovien availua, mutta sellaista välittävää toisen huomioimista, kun yhdessä liikutaan.

Mies itse väittää minun olevan väärässä tunteineni, kun olen kertonut että tuntuu pahalta hänen käytös. Olen pyytänyt häntä olemaan rehellinen ja miettimään itsekseen, miltä tuntuu.

Ap

Usko jo, se on narsistinen m*lkku.

Vierailija
146/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten yleisestikin pitäisi huomioida naisia kun eihän naisetkaan huomioi mitenkään miehiä? Tämä on asia että sitä saa mitä rilaa

Vierailija
147/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama, mutta johti siihen, että aloin käyttäytyä samoin. Varmaan jokin ongelma meillä molemmilla, kun ollaan silti tällaisessa suhteessa.

Tämä juuri! Meillä sama.Kumpikin mennään omia reittejämme,räplätään kännyköitä kun ollaan yhdessä, ei ilmoitella milloin tullaan kotiin jne.

En tiedä mikä meidät pitää tässä, miksi ei erota.

Vierailija
148/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä pelisäännöistä olisi hyvä keskustella suhteen alkuvaiheissa. Keskustelu kasvotusten ja asioiden jakaminen keskenään on se liima, mikä pitää yhdessä. Sitä kutsutaan läheisyydeksi, myöskin koskettamalla toista.

Vierailija
149/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten yleisestikin pitäisi huomioida naisia kun eihän naisetkaan huomioi mitenkään miehiä? Tämä on asia että sitä saa mitä rilaa

Turhan usein mies ei edes huomaa mitä vaimo tekee huomioidakseen miestään, koska nehän on itsestäänselvyyksiä. Vaan auta armias, kun se vaimo kuumeessa kääntääkin aamulla kylkeään, eikä tule tekemään miehelleen eväitä töihin, kuningas tulee piialleen huutamaan kuinka tämä ei huomioi häntä, vaikka viimeiset viisi vuotta on joka ikinen työpäivän aamu noussut, tarvitsi tai ei omien aikataulujensa puitteissa tekemään ne eväät, vaikka viimeiset kolme vuotta mies ei ole huomioinut vaimoaan edes tämän syntymäpäivänä. Mitäpä sitä itsestäänselvyyttä huomioimaan ja sitten vaimon ilmoitus erosta tulee ihan puskista, kaikkihan oli hyvin vaikka vaimo vaikeana nalkuttikin että kaipaisi välillä jotain saada itsekin parisuhteessa.

Vierailija
150/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko olla että vaimokaan ei kohtele miestään hyvin? Mies vaikuttaa yksinäiseltä.

Vierailija
151/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhan usein mies ei edes huomaa mitä vaimo tekee huomioidakseen miestään, koska nehän on itsestäänselvyyksiä. Vaan auta armias, kun se vaimo kuumeessa kääntääkin aamulla kylkeään, eikä tule tekemään miehelleen eväitä töihin, kuningas tulee piialleen huutamaan kuinka tämä ei huomioi häntä, vaikka viimeiset viisi vuotta on joka ikinen työpäivän aamu noussut, tarvitsi tai ei omien aikataulujensa puitteissa tekemään ne eväät, vaikka viimeiset kolme vuotta mies ei ole huomioinut vaimoaan edes tämän syntymäpäivänä. Mitäpä sitä itsestäänselvyyttä huomioimaan ja sitten vaimon ilmoitus erosta tulee ihan puskista, kaikkihan oli hyvin vaikka vaimo vaikeana nalkuttikin että kaipaisi välillä jotain saada itsekin parisuhteessa.

Mitä satuja oikein kirjottelet. Menee yleensä ihan toisinpäin, mies huomioi vaimoaan ja koittaa olla avuksi, vaimo vain nalkuttaa. Näin täälläkin, se olen minä joka herää aamuisin tekemään ne eväät vaimolle ja se olen minä jolle nalkutetaan jos kipeänä en ole tehnyt sitä tai tätä. 

Vierailija
152/154 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosta juuri sellaselta "women are wonderful" vaimomytologialta jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
153/154 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti.

Kyllä. Näillä teoilla mies osoittaa naiselle että *tällainen minä voisin sinullekin olla - vaan enpäs ole, lällällää!*

Lisäksi kukaan ulkopuolinen ei usko vaimoa, jos tämä kertoo perheväkivallasta.

Tämä.

Vierailija
154/154 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mies ei tule muuttumaan. Lähdin.

Älä sinäkään hukkaa enää yhtäkään päivää moisen kanssa.