Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronpa tässä ' iloisen' bussikokemuksen kaikille jotka jaksaa lukea....

Vierailija
22.12.2006 |

Kopioin siis tän kirjoitukseni tuolta toisesta ketjusta

Mä taas en olis 4 lapsen kanssa saanu mennä bussiin ollenkaan, kun en jaksanut kaksosten rattaita yksin nostaa bussiin

Mulla oli siis vauva liinassa ja 2 ja 3 vuotiaat kipeät lapset kaksosten rattaissa ja yks kävelijä mukana. Mä erehdyin sit huikkaamaan kuskille et en saa rattaita yksin, kun tämä palvelun jättiläinen ei saanut pepaansa irti sieltä penkistä. Joku täti sit otti kutsusta itteensä ja kun hän ei jaksanutkaan nostaa rattaita mun kaa, oli kuulemma selkä sit kipee, niin hän alkoi papattaa mulle et ton ikäset lapset jaksais kyllä kävellä itekin... kun selitin et ovat kipeitä ja lääkäriin ollaan menossa, niin sit olis jo pitänytkin mennä taksilla....

No kaikille ei voi olla mieliks...

No sit pääsin sille pysäkille asti mihin oltiin menossa ja sit ei bussissa ollu enää muita. Ja yritin saada rattaita ulos yksin ja ylläri ylläri enpä saanu. TAAS jouduin huikkaamaan kuskille et en pääse alas. No hän tuli ja jäkisi tullessaan et takana olis tullu matalalattia bussi... joo senhän mä tiesin ja olisin uskaltanu jäädä odottamaan, kun sekin bussi jota odotettiin oli 10 min myöhässä ja meillä oli jo kiire.

Voin kertoa että ÄRSYTTI.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan kauas kanttikivistä.

Lapsia pitää tehtailla jotta saadaan veronmaksajia mutta sitten niitä ei saa julkisuudessa esittää ennekuin ovat aikuisia. Niinkö?

Vierailija
2/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan nyt tähänkin vielä, että tee ihmeessä kuskista valitus jos vaan viitsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä unohtaa moiset äkäilijät!

Vierailija
4/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitäkin, joita paljon tilaa vievät rattaat ärsyttävät. Ei aina huvita nousta palvelemaan toista matkustajaa rattaiden nostossa. Kaksostenrattaat painavatkin aika paljon. Sitten vielä hissin rattaat täyttävät melkein kokonaan ja käyttäjä kulkee usein vaan yhden kerroksen. Joitakuita ilmaisuuskin ärsyttää busseissa. Ajatellaan, että kulkisivat paljon harvemmin, jos olisi maksullista. Minusta olisi hyvä, että rattaista menisi bussissa ylimääräinen maksu. Sitten ei kukaan olisi kateellinen ainakaan.

Vierailija
5/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussikuskin on hankala lähteä auttamaan rattaiden nostossa varsinkin ruuhka-aikaan. Tällöin täytyisi laittaa rahat ja muut arvokkaat jutut ensin pois tai ottaa mukaansa. Sitten vielä lähtö viivästyy, kun kuski lähtee apuun. Jos on vaikka ruuhka ja keskustan pysäkki, niin takana odottaa vuoroaan jo seuraava bussi tämän vuoksi.

Vierailija
6/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti pitäisi palvella asiakasta ja tulla auttamaan. t.4

Vierailija
7/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen työhönsä. on mullakin töissä hankalia asioita, mutta on ne silti hoidettava eikä tarvitse marista. Ja ap:n esimerkissä ei bussissa ollut enää muita, joten tuskin niin hankalaa kuitenkaan kuskille oli. t.4

Vierailija
8/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät saa kuulua eikä näkyä, eikä heistä missään nimessä saa tulla minkäänlaista vaivaa muille :(

Minä en ymmärrä teitä ihmiset....

Vierailija
9/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuuluu niiden työnkuvaan auttaa matkustajia. Ja äideilläkin on lupa liikkua julkisilla vaikka kotona olisi sata autoa. Tosi typerää teiltä palstalaisilta ruveta vaahtoamaan jostain autosta. Meinaatteko että katukuvassa saisi näkyä vain terveitä nuoria kauniita ihmisiä, jotka liikkuvat ilman lapsia? Liikuntavammaiset, vanhukset, lasten kanssa liikkuvat ja muut rajoitteiset vaan pois ihmisten ilmoilta niinkö? Aikamoista natsitouhua!

Vierailija
10/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin asiakasta palvellaan.

En minäkään pidä paiseiden puhkomisista, peräruiskeiden annosta yms. mutta kun hoitaja ja palvelualalla niin ne teen. Kauaa ei tarvitsisi minun töitä tehdä jos naama nurinpäin menisin mäkättäen noita hommia tekemään.

Vierailija
11/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä autoa? Ja jos on, niin oliko se farmari(?) perheen isällä työpaikan parkkipaikalla seisomassa? Siinä tapauksessa älä ainoastaan lähetä tarinaa bussiyhtiölle, vaan kerro se myös miehellesi, ja käske miettiä, että mitä varten se auto on hankittu.

Jos ei ole autoa tms, niin turhaan tässä vaahtoan. :)

Vierailija
12/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit siihen käytävälle muiden tönittäväks ja haukuttavaks. Kassi on niin iso, et se ei mahu syliin, eikä ole tietenkään reilua vallata koko penkkiä itselle. Sit tulee äiti kävelevän lapsensa kanssa ja ostoskassit kärryissä ja minä siirryn keskikohdalta.

Vierailija
13/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: on nähty sitäkin että kuski pomppaa auttamaan naama oikein päin eikäne mitään rahoja raahaa mukanaan. Onhan siellä sekin pyörätuoliluiska jonka kanssa niiden täytyy auttaa sisään ja ulos.

Vierailija
14/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa. t.4

Vierailija
15/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niitäkin, joita paljon tilaa vievät rattaat ärsyttävät. Ei aina huvita nousta palvelemaan toista matkustajaa rattaiden nostossa. Kaksostenrattaat painavatkin aika paljon. Sitten vielä hissin rattaat täyttävät melkein kokonaan ja käyttäjä kulkee usein vaan yhden kerroksen. Joitakuita ilmaisuuskin ärsyttää busseissa. Ajatellaan, että kulkisivat paljon harvemmin, jos olisi maksullista. Minusta olisi hyvä, että rattaista menisi bussissa ylimääräinen maksu. Sitten ei kukaan olisi kateellinen ainakaan.

Vierailija
16/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mäkättää tuosta naisesta, joka ei sitten jaksanutkaan niitä rattaita tenavineen nostaa. Ihan kuin se olisi sen naisen vika, että rattaat oli liian painavat hänelle.

Vierailija
17/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole paljon kulkenut bussilla niin en osannut ajatella et otan sen käveleen.. Meillä on autokin ja juu se oli miehen työpaikalla, mutta sinne ei bussilla oikein pääse, enkä tiennyt vielä kun mies lähti töihin et mun täytyy lähteä lekuriin. Ja juu on toisen auton osto edessä =)

ap

Vierailija
18/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarvitsee apua... Siksi aina odottelen sitä matalalattiabussia, ettei tarvitse kenenkään vaivautua ja mieluummin olen käyttämättä busseja ollenkaan. Viimeisin kokemukseni oli se, että äiti istui penkillä siinä lastenvaunujensa vieressä ja häneltä meni varmaa 2 minuuttia nousta siitä, niin että minäkin mahduin lapsineni mukaan.

Jos neljä noin piene kanssa matkustaa julkisesti, niin eikö sitä jo ennakkoon ajattele, että se ei täysin vaivatonta ole...

Vierailija
19/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/21 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit ruuhkabussiin neljän naperon kanssa? Ja sit yritit heittäytyä muiden palveltavaksi. Suoriudu itte jos ilmatteeksi haluat matkustaa. Muut asiakkaat on maksaneet siitä että pääsevät helposti paikasta toiseen. Ei heidän tartte selkäänsä venähyttää eikä käsiään liata paskasissa rattaissa. Kuskilla on muutenkin kiire eikä jouda sua paapomaan. Ensisijainen tehtävä on ajaa ja pysytellä aikatauluissa. Olisit toden totta ottanut taksin jos ei omalla autolla voi lähteä. Neljä muksua on aika paljon, kun lapsia hankkii pitää slevitä yksin eikä olla muitten ristinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi