Piia Ristikankareen katoamistapauksen tutkinnassa käänne
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a585ec6e-ffac-4027-9bc6-89a1458a97fe
Kotitaloon siis tehty uusia etsintöjä.
Kyllä se Piian isä on elänyt aivan kauhean elämän. Sen nuorin lapsiaan kuoli nuorena päihteisiin .
Kommentit (2604)
Piian isä tai se toinen paikalla ollut ukko syyllinen kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei nähnyt Piiaa silloin illalla vaikka nuorisoa oli paljon liikkeellä. Ehkä Piia ei koskaan edes lähtenyt kotoa.
Pian katoamisen aikoihin oli pimeää ja toisekseen poliisi alkoi tutkimaan Pian katoamista tosissaan vasta vuosia katoamisen jälkeen. Siinä ajassa mahdollisilta silminnäkijöiltä ehtii asiat unohtumaan, joten en pidä erikoisen ettei silminnäkijähavaintoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Piian isä tai se toinen paikalla ollut ukko syyllinen kuolemaan.
Mikä motiivi heillä olisi ollut? Ja sitä taloa on vuosien varrella tutkittu moneen otteeseen, koskaan ei ole löytynyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mossad poistanut Pian näköisen naisen kokoelmistaan. Se sieppasi useita teinejä tuolloin koulutettavaksi Iranin operaatiota varten tekaisi passit heille.
Ilkka Vakkurin mukaan Suomessa on henkilöitä joiden identiteetit tekaistuja joten nyt Piakin voi olle ihan eri henkilö?
Uusi henkilöllisyys ja/tai päätynyt Knessetin seksileluksi.
Kaffebulla kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että voisiko olla niin, että piian isä on nyt vihdoin ja viimein kuollut? Ilmeisesti Teijo-veli perii talon?
Isä voi hyvin olla elossa, hänhän on/olisi nyt 85-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mossad poistanut Pian näköisen naisen kokoelmistaan. Se sieppasi useita teinejä tuolloin koulutettavaksi Iranin operaatiota varten tekaisi passit heille.
Ilkka Vakkurin mukaan Suomessa on henkilöitä joiden identiteetit tekaistuja joten nyt Piakin voi olle ihan eri henkilö?
Uusi henkilöllisyys ja/tai päätynyt Knessetin seksileluksi.
Tämä on todennäköisin vaihtoehto. Ketjun voi lukita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin joku aika sitten sähköpostia poliisille 'tunteesta' että hänet löytää pihalta tai läheltä kotia. Onneksi nyt etsivät 😊
Mikä mielisairas olet? Mene hoitoon!
Onko kaikki meediot mielisairaita?
On.
Kaffebulla kirjoitti:
Mulle tuli mieleen, että voisiko olla niin, että piian isä on nyt vihdoin ja viimein kuollut? Ilmeisesti Teijo-veli perii talon?
Teijo valitsi sekopäänarkomaanin elämän ja kuoli Turussa nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Piialla taisi ollakin kaksi veljeä. Kalle oli tuo narkkis ja Teijo taitaa olla elossa.
Kaffebulla kirjoitti:
Katsoin hautahausta ja ristikankare-nimellä ei löydy koko Suomesta ketään haudattua. Aika erikoista.
Ei ole erikoista, eihän tuossa hakupalvelussa ole lähellekään kaikki.
Esim omia sukulaisiani ei löydy, vaikka minulla on valokuvakin hautakivestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Piialla taisi ollakin kaksi veljeä. Kalle oli tuo narkkis ja Teijo taitaa olla elossa.
Tuo on niin surullista, Kallehan oli vasta 3 v, kun Piia katosi. Sisko oli varmaan tärkeä ihminen ja turva pienelle pojalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ei kun Kalle kuoli.
Mulla on ilmeisesti valemuisto... Muistan "varmasti" lukeneeni muutama vuosi sitten, kun Piian tapaus nousi taas esiin, että jotkut Pontelan diskon pihassa katoamisiltana olleet olivat kertoneet nähneensä Piian kävelevän silloin tiellä ja joku oli jopa huikannut: "Siellä se jehis menee!"
1.katoaa perjantaina
2.kukaan ei ole nähnyt hänen poistuvan talosta vaikka tuona iltana alueella oli satoja ihmisiä.
3.ilmoitettiin kadonneeksi vasta sunnuntaina,joten oli hyvää aikaa kätkeä ruumis
Skenaarioita voi ja onkin aika monta.
Itse uskoisin asian olevan perheen sisäinen.
Menikö sisarusten riita hieman yli ja isä ei halunnut menettää kahta lasta kerralla,toista kuolemalla,toista vankilalla.
Tuliko vääntöä teinitytön kanssa lapsenvahtina olemisesta isän työkeikan takia ja isällä keitti yli..
Niin tai näin,mutta mikään ei muuta tosiasiaa, ettei yksikään ihminen ole nähnyt hänen poistuvan kotoaan.
Ainoa "näkijä" on Tom on boras joka paljastui feikiksi jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tuo on niin surullista, Kallehan oli vasta 3 v, kun Piia katosi. Sisko oli varmaan tärkeä ihminen ja turva pienelle pojalle.
Tutkitusti ihminen ei muodosta pysyviä muistikuvia vielä kolmevuotiaana joten Kallella tuskin on muuta muistikuvaa Piiasta kuin ne jotka toiset hänelle ovat myöhemmällä iällä kertoneet.
Anteeksi, että faktoilla pilasin illuusiosi.
Piiput Pian ja Raisan ja Rasmuksen tapauksessa ne julkiset isot piiput. Piakin olisi voinut kiivetä katolle kuuntelemaan piipusta ja humpsahtikin sinne? Rasmuksen koulun piippu on myös mahdollinen paikka! Raisan lähellä oli paljon isoja piippuja!
Sigma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Tutkitusti ihminen ei muodosta pysyviä muistikuvia vielä kolmevuotiaana joten Kallella tuskin on muuta muistikuvaa Piiasta kuin ne jotka toiset hänelle ovat myöhemmällä iällä kertoneet.
Anteeksi, että faktoilla pilasin illuusiosi.
Lähde unohtui mainita.
"Lapsuus muistikuvissamme" https://www.duodecimlehti.fi/duo11984
Jos pe katosi niin aeuraava päivä on Sabbath. Vietiinkö israeliin?
Hautahaku ei kata koko Suomea., kaikkia seurakuntia. En löytänyt äitini nimeä.