Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piia Ristikankareen katoamistapauksen tutkinnassa käänne

08.09.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a585ec6e-ffac-4027-9bc6-89a1458a97fe

Kotitaloon siis tehty uusia etsintöjä.

Kyllä se Piian isä on elänyt aivan kauhean elämän. Sen nuorin lapsiaan kuoli nuorena päihteisiin .

Kommentit (2765)

Vierailija
2721/2765 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit kykenee helposti juttelemaan ja vakuuttavasti todistelemaan viattomuuttaan. En sano että isä sellainen olisi mutta eikös nämä oikein paistattele julkisuudessa ja nauti huijatessaan kuulijoita.

Vierailija
2722/2765 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit kykenee helposti juttelemaan ja vakuuttavasti todistelemaan viattomuuttaan. En sano että isä sellainen olisi mutta eikös nämä oikein paistattele julkisuudessa ja nauti huijatessaan kuulijoita.

 

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/2765 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heikillä alkoi olla jo dementtiä loppuvaiheessa, joten varmasti jututkin muuttuivat ja muistikuvat samalla.

Uskoisin, jos Heikki olisi ollut syyllinen Piian katoamiseen, hän olisi sen tunnustanut.

Heikki vaikutti keskusteluissa aika rauhalliselle. Hän sellaista tuskin olisi salaillut. 

Heikkihän on puhunut itsensä aivan pussiin niissä haastatteluissa.

Vierailija
2724/2765 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tutkintalinjaan viimeisin kaivaminen viittaa eniten?

Vierailija
2725/2765 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heikillä alkoi olla jo dementtiä loppuvaiheessa, joten varmasti jututkin muuttuivat ja muistikuvat samalla.

Uskoisin, jos Heikki olisi ollut syyllinen Piian katoamiseen, hän olisi sen tunnustanut.

Heikki vaikutti keskusteluissa aika rauhalliselle. Hän sellaista tuskin olisi salaillut. 

Heikkihän on puhunut itsensä aivan pussiin niissä haastatteluissa.

Mitäs kaikkea se on sanonut? Itse uskon myös, että ukolla on ratkaiseva rooli katoamisessa.

Vierailija
2726/2765 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi noussu jonkun kyytiin niin voi olla vankina jossain tai ruumis dumpattu jonnekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2727/2765 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiasta oli kuvia vähän isompanakin, miksi hänestä aina esitetään tuo ala-aste kuva?

Vierailija
2728/2765 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoivat tien varresta. Outo paikka, kaivo siinä oli. Mut liian lähellä tietä että joku siihen ruumiin oisi dumpannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2729/2765 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kertoa kuka oli se henkilö jonka rekkari annettiin Tomin kirjeessä, ja jota poliisi tutki? Voi tietty olla viaton, mutta miksi hänen rekkari kuitenkin annettiin?

Vierailija
2730/2765 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivoivat tien varresta. Outo paikka, kaivo siinä oli. Mut liian lähellä tietä että joku siihen ruumiin oisi dumpannut.

Toivottavasti talon pihaa ja lähiseutua tutkittiin myös. Poliisin mukaan olivat päätyneet sinne omien tutkimustensa perusteella, ei siis m u r h a.infoa lukemalla. Tuosta talostahan oli siellä keskusteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2732/2765 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivoivat tien varresta. Outo paikka, kaivo siinä oli. Mut liian lähellä tietä että joku siihen ruumiin oisi dumpannut.

Toivottavasti talon pihaa ja lähiseutua tutkittiin myös. Poliisin mukaan olivat päätyneet sinne omien tutkimustensa perusteella, ei siis m u r h a.infoa lukemalla. Tuosta talostahan oli siellä keskusteltu.

Siinä on tiheästi metsää ja harju takana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2733/2765 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heikillä alkoi olla jo dementtiä loppuvaiheessa, joten varmasti jututkin muuttuivat ja muistikuvat samalla.

Uskoisin, jos Heikki olisi ollut syyllinen Piian katoamiseen, hän olisi sen tunnustanut.

Heikki vaikutti keskusteluissa aika rauhalliselle. Hän sellaista tuskin olisi salaillut. 

Heikkihän on puhunut itsensä aivan pussiin niissä haastatteluissa.

Mitäs kaikkea se on sanonut? Itse uskon myös, että ukolla on ratkaiseva rooli katoamisessa.

Hän on kuollut, antakaa jo olla. 

Ei hän ollut syyllinen. 

Vierailija
2734/2765 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paikka nimeltä Ristikankare...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2735/2765 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivoivat tien varresta. Outo paikka, kaivo siinä oli. Mut liian lähellä tietä että joku siihen ruumiin oisi dumpannut.

Kuulemma väärä kaivo. Toinen metsän reunassa. Lähistöllä myös muinaishautoja, niitä ei saakaan kaivella. Olisiko niihin haudattu? 

Vierailija
2736/2765 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotiväki on katoamisen takana, kyseessä on varmasti vahinko. Hätäpäissään peitelty teko ja vakuutettu syyttömyyttä niin että lopulta jo itsekin uskovat valhettaan.  Olihan sinä iltana saunomassa isoisäkin, onkohan tätä kunnolla kuulusteltu aikoinaan?

Vierailija
2737/2765 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotiväki on katoamisen takana, kyseessä on varmasti vahinko. Hätäpäissään peitelty teko ja vakuutettu syyttömyyttä niin että lopulta jo itsekin uskovat valhettaan.  Olihan sinä iltana saunomassa isoisäkin, onkohan tätä kunnolla kuulusteltu aikoinaan?

Ei oo kotiväki tätä hommaa tehny. Kyllä Pian taisi hävittää ihan muu porukka.

Vierailija
2738/2765 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut juosta metsään  suutuspäissään ja siellä joku tehnyt teon pahimman.  Tai jos asuintalo valtatien varrella nätti vaalea tyttö herättänyt jonkun sek**aalirikollisen huomion. 

 

Olisivat edes odottaneet että isänsä kuolee ennen kuin menivät lattian repimään auki!Toi oli minusta vaan törkeää, oli miten oli. Jenkeissähän ne hautaa pihoilleen ruumiita. Kuka Suomessa niin tyhmä olis ...? 

Vierailija
2739/2765 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On voinut juosta metsään  suutuspäissään ja siellä joku tehnyt teon pahimman.  Tai jos asuintalo valtatien varrella nätti vaalea tyttö herättänyt jonkun sek**aalirikollisen huomion. 

 

Olisivat edes odottaneet että isänsä kuolee ennen kuin menivät lattian repimään auki!Toi oli minusta vaan törkeää, oli miten oli. Jenkeissähän ne hautaa pihoilleen ruumiita. Kuka Suomessa niin tyhmä olis ...? 

Rovaniemellä oli tapaus, jossa vaimo hautasi lääkärimiehensä kotipihan kukkapenkkiin. 

Vierailija
2740/2765 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleinen mutta ihan inhimillinen ilmiö tuo että uskovaisen halutaan olevan syyllinen.