Piia Ristikankareen katoamistapauksen tutkinnassa käänne
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a585ec6e-ffac-4027-9bc6-89a1458a97fe
Kotitaloon siis tehty uusia etsintöjä.
Kyllä se Piian isä on elänyt aivan kauhean elämän. Sen nuorin lapsiaan kuoli nuorena päihteisiin .
Kommentit (2765)
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatit kykenee helposti juttelemaan ja vakuuttavasti todistelemaan viattomuuttaan. En sano että isä sellainen olisi mutta eikös nämä oikein paistattele julkisuudessa ja nauti huijatessaan kuulijoita.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heikillä alkoi olla jo dementtiä loppuvaiheessa, joten varmasti jututkin muuttuivat ja muistikuvat samalla.
Uskoisin, jos Heikki olisi ollut syyllinen Piian katoamiseen, hän olisi sen tunnustanut.
Heikki vaikutti keskusteluissa aika rauhalliselle. Hän sellaista tuskin olisi salaillut.
Heikkihän on puhunut itsensä aivan pussiin niissä haastatteluissa.
Mihin tutkintalinjaan viimeisin kaivaminen viittaa eniten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heikillä alkoi olla jo dementtiä loppuvaiheessa, joten varmasti jututkin muuttuivat ja muistikuvat samalla.
Uskoisin, jos Heikki olisi ollut syyllinen Piian katoamiseen, hän olisi sen tunnustanut.
Heikki vaikutti keskusteluissa aika rauhalliselle. Hän sellaista tuskin olisi salaillut.
Heikkihän on puhunut itsensä aivan pussiin niissä haastatteluissa.
Mitäs kaikkea se on sanonut? Itse uskon myös, että ukolla on ratkaiseva rooli katoamisessa.
Jos olisi noussu jonkun kyytiin niin voi olla vankina jossain tai ruumis dumpattu jonnekin.
Piiasta oli kuvia vähän isompanakin, miksi hänestä aina esitetään tuo ala-aste kuva?
Kaivoivat tien varresta. Outo paikka, kaivo siinä oli. Mut liian lähellä tietä että joku siihen ruumiin oisi dumpannut.
Pitäisi kertoa kuka oli se henkilö jonka rekkari annettiin Tomin kirjeessä, ja jota poliisi tutki? Voi tietty olla viaton, mutta miksi hänen rekkari kuitenkin annettiin?
Vierailija kirjoitti:
Kaivoivat tien varresta. Outo paikka, kaivo siinä oli. Mut liian lähellä tietä että joku siihen ruumiin oisi dumpannut.
Toivottavasti talon pihaa ja lähiseutua tutkittiin myös. Poliisin mukaan olivat päätyneet sinne omien tutkimustensa perusteella, ei siis m u r h a.infoa lukemalla. Tuosta talostahan oli siellä keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivoivat tien varresta. Outo paikka, kaivo siinä oli. Mut liian lähellä tietä että joku siihen ruumiin oisi dumpannut.
Toivottavasti talon pihaa ja lähiseutua tutkittiin myös. Poliisin mukaan olivat päätyneet sinne omien tutkimustensa perusteella, ei siis m u r h a.infoa lukemalla. Tuosta talostahan oli siellä keskusteltu.
Siinä on tiheästi metsää ja harju takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heikillä alkoi olla jo dementtiä loppuvaiheessa, joten varmasti jututkin muuttuivat ja muistikuvat samalla.
Uskoisin, jos Heikki olisi ollut syyllinen Piian katoamiseen, hän olisi sen tunnustanut.
Heikki vaikutti keskusteluissa aika rauhalliselle. Hän sellaista tuskin olisi salaillut.
Heikkihän on puhunut itsensä aivan pussiin niissä haastatteluissa.
Mitäs kaikkea se on sanonut? Itse uskon myös, että ukolla on ratkaiseva rooli katoamisessa.
Hän on kuollut, antakaa jo olla.
Ei hän ollut syyllinen.
Ja paikka nimeltä Ristikankare...
Vierailija kirjoitti:
Kaivoivat tien varresta. Outo paikka, kaivo siinä oli. Mut liian lähellä tietä että joku siihen ruumiin oisi dumpannut.
Kuulemma väärä kaivo. Toinen metsän reunassa. Lähistöllä myös muinaishautoja, niitä ei saakaan kaivella. Olisiko niihin haudattu?
Jos kotiväki on katoamisen takana, kyseessä on varmasti vahinko. Hätäpäissään peitelty teko ja vakuutettu syyttömyyttä niin että lopulta jo itsekin uskovat valhettaan. Olihan sinä iltana saunomassa isoisäkin, onkohan tätä kunnolla kuulusteltu aikoinaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos kotiväki on katoamisen takana, kyseessä on varmasti vahinko. Hätäpäissään peitelty teko ja vakuutettu syyttömyyttä niin että lopulta jo itsekin uskovat valhettaan. Olihan sinä iltana saunomassa isoisäkin, onkohan tätä kunnolla kuulusteltu aikoinaan?
Ei oo kotiväki tätä hommaa tehny. Kyllä Pian taisi hävittää ihan muu porukka.
On voinut juosta metsään suutuspäissään ja siellä joku tehnyt teon pahimman. Tai jos asuintalo valtatien varrella nätti vaalea tyttö herättänyt jonkun sek**aalirikollisen huomion.
Olisivat edes odottaneet että isänsä kuolee ennen kuin menivät lattian repimään auki!Toi oli minusta vaan törkeää, oli miten oli. Jenkeissähän ne hautaa pihoilleen ruumiita. Kuka Suomessa niin tyhmä olis ...?
Vierailija kirjoitti:
On voinut juosta metsään suutuspäissään ja siellä joku tehnyt teon pahimman. Tai jos asuintalo valtatien varrella nätti vaalea tyttö herättänyt jonkun sek**aalirikollisen huomion.
Olisivat edes odottaneet että isänsä kuolee ennen kuin menivät lattian repimään auki!Toi oli minusta vaan törkeää, oli miten oli. Jenkeissähän ne hautaa pihoilleen ruumiita. Kuka Suomessa niin tyhmä olis ...?
Rovaniemellä oli tapaus, jossa vaimo hautasi lääkärimiehensä kotipihan kukkapenkkiin.
Aika yleinen mutta ihan inhimillinen ilmiö tuo että uskovaisen halutaan olevan syyllinen.
Psykopaatit kykenee helposti juttelemaan ja vakuuttavasti todistelemaan viattomuuttaan. En sano että isä sellainen olisi mutta eikös nämä oikein paistattele julkisuudessa ja nauti huijatessaan kuulijoita.