Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko laillista kieltää työkavereiden välinen seurustelu?

Vierailija
08.09.2023 |

Jos alkaa seurustelemaan työkaverin kanssa, joutuu siirtymään muualle töihin, toiseen työpisteeseen toiseen kaupunkiin. Onko tämä laillista? En ole ikinä aikaisemmin vastaavaan törmännyt.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mitkä käytännöt. Ei ole muuten laillista tämä, että joutuisi toinen menemään toiselle paikkakunnalle töihin tämän takia. 

Kannattaa huomioida, ettei yksikään kerro tahoa, missä olisi tuollaisia käytäntöjä. 

Johtuisiko lojaalisuusvelvoitteesta työnantajaa kohtaan?

Vierailija
42/47 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole millään tapaa laillista kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti mitkä käytännöt. Ei ole muuten laillista tämä, että joutuisi toinen menemään toiselle paikkakunnalle töihin tämän takia. 

Kannattaa huomioida, ettei yksikään kerro tahoa, missä olisi tuollaisia käytäntöjä. 

Ei varmaan, kun ei se ole millään alalla laillista.

Vierailija
44/47 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan aloittaja kertoi, että hänen työpaikallaan matalapalkkaisessa aspatyössä oli toimittu näin.

Eihän tuossa kerrota mitään yritystä, jossa tuollainen käytöntö olisi., Matalapaillakainen aspatyö ei ole itsessään mikään taho. Avauksen uskottavuus on yhtä vankka kuin, että minä olen erään maan keisari.

Vierailija
45/47 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko kuitenkin, että kyseessä keksityt käytännöt joilla halutaan trollata?

Vierailija
46/47 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu heidän asemistaan. Minä en voisi alkaa seurustella työntekijän kanssa, joka hyväksyy laskujani. Conflict of interest. Ei siis työpaikkaa tarvitse vaihtaa, mutta työt pitäisi uudelleen järjestää. 

Conflict of interest? Voi hyvänen aika. Kirjoita kaikki joko suomeksi tai englanniksi, ääliö.

Eturistiriita on suomalainen termi.

Vierailija
47/47 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko kuitenkin, että kyseessä keksityt käytännöt joilla halutaan trollata?

Voit uskoa niin, jos ei mahdu sun kokemuspiiriisi tuollaiset käytännöt. Mun kuuluu. Olen ollut töissä suuressa järjestössä, jossa tuo sääntö.