Onko laillista kieltää työkavereiden välinen seurustelu?
Jos alkaa seurustelemaan työkaverin kanssa, joutuu siirtymään muualle töihin, toiseen työpisteeseen toiseen kaupunkiin. Onko tämä laillista? En ole ikinä aikaisemmin vastaavaan törmännyt.
Kommentit (47)
Ei ole millään tapaa laillista kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mitkä käytännöt. Ei ole muuten laillista tämä, että joutuisi toinen menemään toiselle paikkakunnalle töihin tämän takia.
Kannattaa huomioida, ettei yksikään kerro tahoa, missä olisi tuollaisia käytäntöjä.
Ei varmaan, kun ei se ole millään alalla laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mitkä käytännöt. Ei ole muuten laillista tämä, että joutuisi toinen menemään toiselle paikkakunnalle töihin tämän takia.
Kannattaa huomioida, ettei yksikään kerro tahoa, missä olisi tuollaisia käytäntöjä.
Justhan aloittaja kertoi, että hänen työpaikallaan matalapalkkaisessa aspatyössä oli toimittu näin.
Eihän tuossa kerrota mitään yritystä, jossa tuollainen käytöntö olisi., Matalapaillakainen aspatyö ei ole itsessään mikään taho. Avauksen uskottavuus on yhtä vankka kuin, että minä olen erään maan keisari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko lojaalisuusvelvoitteesta työnantajaa kohtaan?
Johtuisiko kuitenkin, että kyseessä keksityt käytännöt joilla halutaan trollata?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu heidän asemistaan. Minä en voisi alkaa seurustella työntekijän kanssa, joka hyväksyy laskujani. Conflict of interest. Ei siis työpaikkaa tarvitse vaihtaa, mutta työt pitäisi uudelleen järjestää.
Conflict of interest? Voi hyvänen aika. Kirjoita kaikki joko suomeksi tai englanniksi, ääliö.
Eturistiriita on suomalainen termi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko kuitenkin, että kyseessä keksityt käytännöt joilla halutaan trollata?
Voit uskoa niin, jos ei mahdu sun kokemuspiiriisi tuollaiset käytännöt. Mun kuuluu. Olen ollut töissä suuressa järjestössä, jossa tuo sääntö.