Sinä joka luet puolisosi
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Avatun viestin saa lukea. Kirjesalaisuus koskee vain avaamattomia viestejä. Eri asia sitten, onko moraalisesti oikein vai väärin. Jos puolison sähköposti olisi jäänyt auki, saattaisin hyvinkin vilkaista koneelta, keiltä ja mistä kaikkialta hän saa sähköpostiviestejä. Puhelinta en lähtisi selaamaan.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Avatun viestin saa lukea. Kirjesalaisuus koskee vain avaamattomia viestejä. Eri asia sitten, onko moraalisesti oikein vai väärin. Jos puolison sähköposti olisi jäänyt auki, saattaisin hyvinkin vilkaista koneelta, keiltä ja mistä kaikkialta hän saa sähköpostiviestejä. Puhelinta en lähtisi selaamaan.
Jos oikeasti noin teet, niin olet aikamoinen k*sipää.
Koska mies pettää, valehtelee ja juo. Ei kerro mitään oma-aloitteisesti vaan pitää jäädä kiinni ja olla aina askel edellä.
Ja on jo ero vireillä, luen vieläkin siksi että saan selvyyden missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Koska mies pettää, valehtelee ja juo. Ei kerro mitään oma-aloitteisesti vaan pitää jäädä kiinni ja olla aina askel edellä.
Ymmärrät varmaan, että sinä itse olet syy teidän aivoeroon. ei kukaan halua olla tekemisissä tuollaisen narsistisen epäluotettavan valehtelijan kanssa.
Katselen ettei se vaan meuhkaa av:lla niin että hävetä saa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti puolisosi tekee rikosilmoituksen. Niin minä tekisin.
Siksi, kun puoliso ei itse lue niitä. Hänen pyynnöstään joskus siis luen, ellei ole salassapidettävä posti duunista.