Typerin ohje minkä olet saanut kun olet yrittänyt pudottaa painoa
Mulla tämä: "Täytä vatsa kasviksilla"
Toinen melkein yhtä paha: "Juo litra vettä ennen syömistä"
Kommentit (121)
Pidä itsesi nälässä.
Kukaan ei jaksa jatkuvaa nälkää pidempään, sitten saadaan hirveitä ahmimiskohtauksia ja iltasyöpötellään
Toisaaalta on hyvä oppia lopettamaan heti syömisen kun EI ole enää nälkä.
Syö vähemmän kuin kulutat.
Tunnin liikunta polttaa kaloreita ehkä 200-300.
Eli syönkö päivässä siis about 100 kaloria?
Pitää syödä paljon laihtuakseen, sillä jos ei syö, elimistö menee säästöliekille. Mielestäni tämä on ylipäänsä järjettömin asia jota esitetään ihan virallisena totuutena.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... kehosi kuluttaa kaloreita koko ajan. Myös levossa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää syödä paljon laihtuakseen, sillä jos ei syö, elimistö menee säästöliekille. Mielestäni tämä on ylipäänsä järjettömin asia jota esitetään ihan virallisena totuutena.
Joo, bro-tiedettä piisaa.
Ala syömään "kevyt" ruokaa. Voit syödä niitä enemmän kuin oikeaa ruokaa.
Tämä ohje tuli kirjasta eikä keneltäkään henkilöltä, mutta pH-dieetti :D Ei herranjestas sentään mitä huuhaata. Olen herposti innostuvaa sorttia ja innostuessani faktoilla ei ole niin suurta merkitystäkään, mutta tämä oli jopa minulle jo liikaa!
Katsoppa vaikka keskitysleirivankeja ja mieti paljonko he söivät? Kyllä se nälkä kilot sulattaa!
Tuo liikunta auttaa laihdutukseen valhe on ihan järjetön. Ystäväni alkoi liikkumaan mutta lihoi koska ajatteli että toki voi syödä enemmän kun liikkuu ja kyllähän siinä nälkä tulee kun liikkuu. Ruokavalio on se numero yksi millä laihdutus aloitetaan
tamdudi kirjoitti:
syömällä ja istumalla laihtuu :D
Tää ei ole kyllä mikään tyhmä ohje. Syöty ruoka merkitsee eniten painonhallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan liikunnan + kehon muuta kulutusta vähemmän. Tiesitkö, että keho kuluttaa energiaa, vai elätkö syömättä, jos et liiku?
Vierailija kirjoitti:
Läskit luuserit ei laihdu koskaan.
Kiusaajat eivät muutu koskaan
Mitä typerää on siinä että kehottaa nauttia paljon jos nyt ei ihan litraa vettä ennen ruokailua? En mä ainakaan kertakaikkiaan jaksa syödä kun vatsa on täynnä vettä. Tai vaikka niitä vihanneksia???????
Syö tasaisin väliajoin 5 kertaa päivä. Katin kontit. Paino sulanut kun pätkäpaastoan ja syön 2-3 kertaa päivässä 6-8 tunnin aikana ja muuten syömättä.
Liiku, liiku, liiku, ei väliä syömisissä.