Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle). Palstalla muka 15 cm on lyhyt (ehkä 20 % suomimiehistä saavuttaa). Miksi kaikki...
Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle). Palstalla muka 15 cm on lyhyt (ehkä 20 % suomimiehistä saavuttaa). Miksi kaikki valehtelemme?
Kommentit (116)
62. jatkaa:
Sori, en keskittynyt aloitukseen tarpeeksi ekalla lukukerralla. Siis eli tarkoitin, että 14-15cm tai yli.
Iän myötä oudosti lisääntynyt 18cm+ panojen scoretus.
Kerran oli kyllä merkillinen mies, kun ennen ekaa seksikertaa leveili, että vaikeahan se välillä on ~20cm peniksen kanssa elellä... Noh, housuista sitten paljastui se aivan perus n. 13cm erektiossa, eikä kovin paksu. Jännä, miten voi olla noin pihalla muutenkin mitoista? Kyseessä yli nelikymppinen ihminen kuitenkin. Hän on tosi mukava ihminen ja suhteemme jäi kaveritasolle, joten en viitsinyt olla ilkeä ja valistaa häntä asiasta. Olen itse alalla, jolla silmämääräinen etäisyyksien ja senttimäärien mittaus on päässyt harjaantumaan. Siksi ihmetyttää, että hän kenties aivan viattomasti luuli peniksensä olevan n. 20cm?!?
Ei kun 61. jatkoi. Ei hemmetti tätä mun keskittymisongelmaa.
Ettekö ymmärrä miksi palstalaiset puhuu aina vähän ylimittaa itselle? no voin kertoa teille, nämä jotka mittailevat millin tarkkuudella penistään painavat mittaa mahansisään johonkin helvetin häpyluuhun asti , tuo on jo minusta noloa.
Itsekkin kyllä olen mitannut ja niin on pari naistakin kun ovat halunneet.
eikä ole tarvinnut painaa luita myöten, kun ihan päältä mitattu.
Ja kyllä olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan lukematta ketjua, niin keskiarvo ei tarkoita sitä, että 50% on alle sen ja 50% yli. Tämä olisi mediaani.
Keskiarvoon vaikuttaa ääriarvot, eli jos on muutamakin tosinysä, se pudottaa keskiarvoa ja taas tosipitkä saattaa nostaa keskiarvoa.
Eiköhän se noudata normaalijakaumaa kuten ihmisten pituus ja älykkyyskin...
Palstalla vain suurin osa kävijöistä kuuluu siihen keskiarvoon , toki on joukossa niitä vähemmistöjenkin edustajia.
Mutta ei oikeasti ole mikään harvinaisuus 15cm , eikä se ole pieni eikä se ole iso.
se on ihan normaali penis,pippeli,kikuli miksi sitä nyt haluaakaan sanoa.
Joillakin vain on isompi tai jollain harvoilla minimaalinen lapsen pippeli vielä isonakin.
Samalla lailla kun on naisissakin eroja. On erikokoisia mallisia rintoja,pyllyjä,pimppejä yms.
Se tekee meistä yksilöitä. Jokainen on omanlaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä miksi palstalaiset puhuu aina vähän ylimittaa itselle? no voin kertoa teille, nämä jotka mittailevat millin tarkkuudella penistään painavat mittaa mahansisään johonkin helvetin häpyluuhun asti , tuo on jo minusta noloa.
Mutta kun se virallinen ja ainut luotettava mitta otetaan painamalla mitta häpyluuhun. Siksi.
Pillu laajenee kiihoittuessa muuten yli 2 x, joten 7cm emätin on 15cm syvä. Emättimen koot vaihtelevat 6-12cm, joten samoin syvyydet.
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla ihmisen pituus mitataan sinne irokeesin huippuun asti eikä pääkalloon. Ihme neroilijoita, ei taida veri riittää sinne aivoihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Entisellä on paksu muna muttei niin pitkä varmaan joku 14-15cm.Nykyisellä ei niin paksu mutta vain vähän pidempi, ei siis mitenkään iso.Nykyisen muna tuntuu paljon paremmalta. Isompi ei ole mielestäni parempi.
Miehelle isompi on aina parempi. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla joku munahaukan tutka. Suurimmalla osalla lukuisista seksikumppaneistani on ollut tuon kokoinen tai isompi.
Tietenkin on, koska tuo keskimitta ei perustu mihinkään. Se on täysin keksitty luku.
Ehkä jollain 70-vuotiailla papoilla voi olla tuon kokoiset, kun ovat tuossa iässä jo kutistuneet, mutta 18-30-vuotiailla keskimitta on lähempänä 20 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla joku munahaukan tutka. Suurimmalla osalla lukuisista seksikumppaneistani on ollut tuon kokoinen tai isompi.
Tietenkin on, koska tuo keskimitta ei perustu mihinkään. Se on täysin keksitty luku.
Ehkä jollain 70-vuotiailla papoilla voi olla tuon kokoiset, kun ovat tuossa iässä jo kutistuneet, mutta 18-30-vuotiailla keskimitta on lähempänä 20 cm.
Ja sitten heräsit ja löysit housuistasi sen 13 senttisen.
Minulla on kuin tatti: pituus vaivaiset 10.5, mutta iso terska 4cm halkaisija,vaikka varsi on alle 3cm kapea.
Ei nyt suurempia valituksia ole ollut.
Nysän omaaville kannattaisi pitkän omaavat kertoa kikkoja, joilla kompensoivisivat nysänsä ongelmat.
Veljesapua.
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen osaisi oikeasti kertoa näkemänsä peniksen pituuden silmämääräisesti edes kahden sentin tarkkuudelle? Ja kun penis mitataan päältä, ei alta tai sivulta, niin alta 16 cm pituinen penis on päältä mitattuna 13 cm. Todennäköisempää on että nainen yliarvioi pituuden kuin aliarvioi sen.
Aika helppoa suunilleen arvioida pituus, kun oma nyrkki on 8cm leveä. Jos molemmat kädet mahtuu niin yli 16cm ainakin.
Elkee mitatko penistä perseestä asti ja painamalla mitään mahaa sisään.
Antakaa naisillenne vyötärömitta käteen, niin saatte aidon tuloksen kun seisookin mukavasti.
Ja tuokin ylempänä 3cm on ihan hyvä koko paksuudeksi. Ei kaikki kaipaa mitään jättipeniksiä kun pitää olla sopiva. Ja tuollainen juuri että kapea/isompi pää on parempi kuin täysin pitkä kapea.
10.5cm riittää varmasti useammallekin naiselle. Ihan tosi. Ei se ole niistä senteistä kiinni. Huvittaa nuo jotkut kun joutuu oikeesti venyttämällä venyttämään/lahistamaan itseään että saadaan viimeisetkin millit mittaan. Vaan kun se ei ole se sisäänmenevä mitta , sitten ihmellään kun naiselle sanotaan että on mulla pitkä ainakin 17cm. Ja nainen katsoo että jaahas. Perus 13cm täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen osaisi oikeasti kertoa näkemänsä peniksen pituuden silmämääräisesti edes kahden sentin tarkkuudelle? Ja kun penis mitataan päältä, ei alta tai sivulta, niin alta 16 cm pituinen penis on päältä mitattuna 13 cm. Todennäköisempää on että nainen yliarvioi pituuden kuin aliarvioi sen.
Miten sen alta muka mittaisi? 😄 Mistä kohtaa mittaus silloin alkaisi? Päältähän se on pakko mitata.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa naisillenne vyötärömitta käteen, niin saatte aidon tuloksen kun seisookin mukavasti.
Ja tuokin ylempänä 3cm on ihan hyvä koko paksuudeksi. Ei kaikki kaipaa mitään jättipeniksiä kun pitää olla sopiva. Ja tuollainen juuri että kapea/isompi pää on parempi kuin täysin pitkä kapea.
10.5cm riittää varmasti useammallekin naiselle. Ihan tosi. Ei se ole niistä senteistä kiinni. Huvittaa nuo jotkut kun joutuu oikeesti venyttämällä venyttämään/lahistamaan itseään että saadaan viimeisetkin millit mittaan. Vaan kun se ei ole se sisäänmenevä mitta , sitten ihmellään kun naiselle sanotaan että on mulla pitkä ainakin 17cm. Ja nainen katsoo että jaahas. Perus 13cm täälläkin.
Huoh, lopetas jo tää keuhkoominen ja palaa sinne ala-asteelle mistä olet. Ehkä sitten kun olet ensimmäisen kerran uskaltanut edes puhua naisen kanssa joka ei ole äiti tai ope voit tulla takaisin. Kyllä se sisäänmenevä mitta on juurikin häpyluusta asti, ei ne läskit mitään betonia ole.
Jos +40v nainen kehuu elintäsi niin se ei valehtele. Kaikki alle sen voi ottaa sellaisena huulenheittona. Ihan tosi. Kypsät varttuneet naiset eivät näe syytä valehdella tuollaisilla asioilla kuten vaikka peniksen pituus.
Kipaset kiimaisen +40v naisen kainaloon, otat sen tajusti takaapäin niin että pillu lätisee, ja kysyt mitä on mieltä, mitoista yms.
Vierailija kirjoitti:
😄 Hyvin yritetty piristää toista, mutta ei tuo 10,5 ja 3cm paksu oikeasti riitä kovinkaan monelle. On se niin tosi pieni. Minkäs tekee, sillä mennään mitä on saatu ja kai se riittää jos yksi sopiva tyyppi on edes jotenkin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄 Hyvin yritetty piristää toista, mutta ei tuo 10,5 ja 3cm paksu oikeasti riitä kovinkaan monelle. On se niin tosi pieni. Minkäs tekee, sillä mennään mitä on saatu ja kai se riittää jos yksi sopiva tyyppi on edes jotenkin tyytyväinen.
Minkäs kokoinen sitten riittäisi? Ja näitä paksuuksia on todella typerää ilmoittaa arveltuna halkaisijana, ainoastaan ympärysmitta antaa järkevän kuvan paksuudesta.