Miksi meidän MEDIAN laatu on nykyään TODELLA heikko??
Valaiskaa joku.. Ihan käsittämätöntä kuraa päivästä toiseen.
Kommentit (30)
Ihmiset eivät ole halukkaita maksamaan laadukkaasta sisällöstä.
Porukka töissä 9 euron päiväpalkalla ja sitten pitäisi jotain laatujournalismia muka saada. Varmaan kiinnostaa kuntouttavassa työtoiminnassa mihinkään laatuun panostaa.
Vierailija kirjoitti:
90% jotain vatun propagandaa.
Taidat puhua Suomen Uutisista?
Niin miksi telkkarista ei tule kunnon ohjelmia, kuten.
Simpsonit
Moderni perhe
Asunto-ohjelmia
kokki ohjelmia
pissiksiä sinkkusaarilla
EIKUN.....
Jos toimittaisiin terveiden markkinoiden mukaan niin huonot mediat katoaisivat ja toimittelijat kuolisivat nälkään. Nyt kun vastikkeetonta rahaa tulee veronmaksajien kukkarosta niin laatua ylläpitävä tekijä puuttuu.
Joku voisi kertoa näille nyky"toimittajille", että oma mielipide otsikkona ei ole uutinen.
Ei kiinnosta pätkääkään toimittajien mielipiteet yhtään mistään, olen 70-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi kertoa näille nyky"toimittajille", että oma mielipide otsikkona ei ole uutinen.
Ei kiinnosta pätkääkään toimittajien mielipiteet yhtään mistään, olen 70-luvulta.
Ennen vanhaan tuollaista oman mielipiteen kirjoittamista otsikkoon kutsuttiin pääkirjoitukseksi. Sitten oli ne normaalit uutiset sen lisäksi.
Nykytoimittajat ovat narsisteja.
Siis narsismin vanhassa ja oikeassa merkityksessä.
Yrittävät koko ajan tuoda itseään ja mielipiteitään esille.
Koska sitä myydään mitä ihmiset ostaa.
Some roikkujille pitää olla klikkiotsikkoa.
Mediaan ei voi luottaa. Olen sen todella huomannut, vasta liittyen tähän yhteen lakialoitteeseen josta ei uutisoida totuudenmukaisesti.
Ja josta ei täälläkään saa puhua.
Naistoimittelijat. Olisivatko jotain kiintiönaisia?
Siksi me jaaammekin vain MVlehden, Laitonlehden, Posi-TV:n, Tokentuben, Rapsodian ja muiden luotettavien lähteiden uutisia.
T. Anne 71 v
2020 eteenpäin ihan täys 0 koko media