Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle). Palstalla muka 15 cm on lyhyt (ehkä 20 % suomimiehistä saavuttaa). Miksi kaikki...

Vierailija
06.09.2023 |

Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle). Palstalla muka 15 cm on lyhyt (ehkä 20 % suomimiehistä saavuttaa). Miksi kaikki valehtelemme?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon törmännyt vain kahteen lyhyempään ja muut on kyllä olleet hyvinkin 15-senttisiä (tai yli) suomalaismiesten vehkeitä :D

Sillehän ei mitään voi, että inceli joutuu mittailemaan yksinään ja valehtelee itselleen siinäkin tilanteessa. Venyttää raivokkaasti, että saa kymmenen senttiä täyteen.

Mutta ihan semmoinen sulle tiedoksi kun et ole naisten kanssa koskaan ollut: pituus ei ole tärkeää, mutta paksuudella on väliä, koska ne klitoriksen neljän haaran hermopäätteet sijaitsevat lantionpohjan lihaskerroksessa eikä emättimessä. Eli lantionpohjaan pitää saada painetta ja kosketukseen leveyttä, mutta tuuppimissyvyydeksi riittää se 6 cm, mitä siitä emättimen aukolta on matkaa G-pisteeseen, jossa on lisää hermopäitä. Se on emättimen etuseinämässä oleva rosoisempi kohta, jonka löytää helposti sormella. 

Kyllä se näin on; ei se pituus vaan paksuus! Usein se paksuuskin lisääntyy pituuden suhteessa.

Ja myös itse olen hämmentynyt tuosta keskikoosta. Nykyiselläni on sellainen ja alkuun pidin todella pienenä, kun aikaisemmat selvästi kookkaampia.

Todella! Eli huonoin mahdollinen on pitkä ja ohut eli sellaista mainostamalla kaikkein huonoimmat saumat. Itsekin joskus joutunut sanomaan kiitos ei semmoiselle.

Vierailija
22/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Mun mies on joskus mitannut ja se oli 18cm. Oman kokemukseni mukaan kaikki on olleet suunnilleen tuollaisia saman kokoisia, aika paljon tuli harrastettua yhden illan juttuja nuorena. Yhden ihan pienen muistan, siis todella pienen. Ei miehelläni ole mielestäni mikään jätti. No olen yhden jätinkin kohdannut kerran, siis se oli varmaan 30 cm :o Ei kiva sekään.

Tämä. Et kai vain muhinoinut sen pienen kanssa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt on sellaisia, että niiden mielestä miehen tulla vähintään 250cm pitkä ollakseen tarpeeksi pitkä, sillä pitkää olla vähintään jotain 50000 euron kuukausitulot ja peniksen pitää olla lepotilassa jotain 35cm ja erektiossa 50cm.

Miehille tekee tiukkaa huomata etteivät tuo parisuhteeseen juuri mitään.Edes sitä seksiä.

Miksi olisit hetkeäkään sitten tuollaisen miehen kanssa parisuhteessa? Ole kuten muutkin naiset, ja harrasta jännittäviä fwb-suhteita, joissa mies tuo sitä seksiä kotiovelle.

Sulle henkisesti ja fyysisesti köyhälle hehtohanurille tiedoksi. Köyhästä maasta saatu vuokravaimo antaa ja huutaa niin kauan kun säkin tuot siihen suhteeseen jotain. Ennen kuin alat sanomaan onnenonkijoista, muistutetaan ketkä oikeasti tonkii ja ketä. Ootte mahdottoman laiskoja kerta töihin menokin tuntuu monen puheissa olevan melkoinen suoritus. Mitään ette haluaisi tuoda,ainoastaan viedä.

Vierailija
24/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Mun mies on joskus mitannut ja se oli 18cm. Oman kokemukseni mukaan kaikki on olleet suunnilleen tuollaisia saman kokoisia, aika paljon tuli harrastettua yhden illan juttuja nuorena. Yhden ihan pienen muistan, siis todella pienen. Ei miehelläni ole mielestäni mikään jätti. No olen yhden jätinkin kohdannut kerran, siis se oli varmaan 30 cm :o Ei kiva sekään.

Jos pienimunaiset ei kehtaa harrastaa yhden illan juttuja?

Vierailija
25/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Nauroin vedet silmissä ja sanoin Vooooiiiii, kun se on pieni. Se tunnelma lopahti siihen.

Vierailija
26/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin pippelin omaavat miehet ei saa seksiä tai lopettavat yrittämisen ensimmäisen naurajan jälkeen, siksi niitä ei tule vastaan.

Vierailija
27/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Nauroin vedet silmissä ja sanoin Vooooiiiii, kun se on pieni. Se tunnelma lopahti siihen.

Ei tuo ollut mun vastaus! 

Kyllä harrastin sen pienimunaisen kanssa seksiä. En siinä vaiheessa muhinointia olisi enää voinut kunniallisesti perääntyäkään.

Vierailija
28/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peniksen pituus on suomessa keskimäärin 13,5 cm (50 % alle)"

Puhutko nyt keskiarvosta vai mediaanista?

Vierailija
29/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättimen pituus on 7-8 cm, mutta se voi olla naisen kiihottuessa jopa 11 cm pituinen.

Naisen ja miehen värkit on luotu sopimaan toisiinsa. Rauhoittukaa.

Naisella ei ole siltikään mitään velvollisuutta tarjota seksiä erektiohäiriöiselle 10cm ihmeelle.

:-D just näin! Olkoon keskimitta mitä hyvänsä, m..,n pitää olla paksu ja väh 17 cm. Joo olen ihan tiukka. Pienet vehkeet on rumia

Vierailija
30/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukassa tuntuu normikokoinenkin mutta väljäksi jyystetyssä ei...

Minkä ikäinen ihminen kuvittelee että pillu väljenee seksiä harrastamalla?

Vierailija
31/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Kyllä harrastin sen pienimunaisen kanssa seksiä. En siinä vaiheessa muhinointia olisi enää voinut kunniallisesti perääntyäkään.

Tämä jos joku on empatiaa!

Ei ole ikinä tullut riittävän pienimunaista vastaan tai sitten en ole vaan huomannut. Toisaalta en harrasta seksiä ilman Kunnon Panetusta eli oma pimppi joka kerta niin turvoksissa että mahdollinen pienempikin pena vallan riittävä.

Muistakaa naiset ettei emätinyhdyntää ilman megaluokan kiihottuneisuutta varsinkaan irtona. Kiihotuksen puute vaarantaa oman terveytenne lisäksi panokaverin terveyden.

Vierailija
32/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä varmaan just tuo 13cm. Käypä peli meidän hommiin! Enkä ole kullin perässä miestäni valinnut

Vierailija
33/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Olet kyllä ihan ja empaattinen henkilö! Se varmaan tuntui siitä miehestä mukavalta ja oli aivan taatusti todella kiitollinen. Mutta aina voi siis perääntyä. Homman voi pistää poikki missä vaiheessa tahansa. Ei pelkästä säälistä tarvitse antaa.

Vierailija
34/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt on sellaisia, että niiden mielestä miehen tulla vähintään 250cm pitkä ollakseen tarpeeksi pitkä, sillä pitkää olla vähintään jotain 50000 euron kuukausitulot ja peniksen pitää olla lepotilassa jotain 35cm ja erektiossa 50cm.

Miehille tekee tiukkaa huomata etteivät tuo parisuhteeseen juuri mitään.Edes sitä seksiä.

Kyllä se seksin torppaaja on usein joku muu kuin mies :D

Parempi kun olisivatkin sitten joko yksinään tai keskenään eivätkä kiusaisi miehiä.

Vierailija
35/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukassa tuntuu normikokoinenkin mutta väljäksi jyystetyssä ei...

Minkä ikäinen ihminen kuvittelee että pillu väljenee seksiä harrastamalla?

Jollain se porttikonki on mittoihinsa venytetty :I

Vierailija
36/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitan uuden miehen Temen musta mamba on levossa 28 cm ja toimintavalmiudessa peräti 38 cm. Kivespussit muistuttavat kooltaan lähinnä lasten hiekkalaatikolla nähtäviä muovisankoja. Valtava otus ja kokonaisuus joka varmasti säikäyttää kokematonta.

Vierailija
37/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karitan uuden miehen Temen musta mamba on levossa 28 cm ja toimintavalmiudessa peräti 38 cm. Kivespussit muistuttavat kooltaan lähinnä lasten hiekkalaatikolla nähtäviä muovisankoja. Valtava otus ja kokonaisuus joka varmasti säikäyttää kokematonta.

Huutikset mamballe! 

Vierailija
38/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättimen pituus on 7-8 cm, mutta se voi olla naisen kiihottuessa jopa 11 cm pituinen.

Naisen ja miehen värkit on luotu sopimaan toisiinsa. Rauhoittukaa.

Naisella ei ole siltikään mitään velvollisuutta tarjota seksiä erektiohäiriöiselle 10cm ihmeelle.

:-D just näin! Olkoon keskimitta mitä hyvänsä, m..,n pitää olla paksu ja väh 17 cm. Joo olen ihan tiukka. Pienet vehkeet on rumia

Kyllä sulla taitaa olla se kuuluisa porttikonki. 17 cm on sekin kuin nakkia heiluttelisi kylpyammeessa. Hyi!

Vierailija
39/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se lyhyt, kun se ei suominaisille riitä. ei niille riitä muutenkaan keskiverto mies, niin miksi keskiverto penis riittäisi.

Vierailija
40/116 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Minullekin on tullut yksi pieni vastaan, enkä todellakaan muhinoinut. Ajattelin, että mies on jotenkin viallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi