Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Kassatyöntekijä esittää painavan toiveen miehille: Jättäkää asiakaspalvelijat rauhaan ja käyttäkää automaattikassoja!

Vierailija
05.09.2023 |

ok

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä marketissa, jossa käyn, kassat on vanhoja naisia. Miehiä ei näy jonoissa.

Vierailija
162/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta pisti silmään, että henkilö käyttää asiakkaasta suvereenisti termiä miesoletettu ja nimimerkissään tituleeraa itseään vanhakantaisesti kassaneidiksi.

Mitä ihmeellistä tässä on?

Hän ei tiedä miksi asiakas identifioituu, joten hän voi vaan olettaa tämän olevan mies.

Sen sijaan hän voi kutsua itseään kassaneidiksi, koska hän itse tietää oman identiteettinsä.

Naisena tiedän, että sukupuolia on olemassa miljoonia erilaisia. Toisen ihmisen sukupuolen olettaminen on transfobiaa.

Vierailija
164/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän lähes aina automaattikassoja t. M28

Vaihdatko itse renkaat autoosi kun menet rengasliikkeeseen?

Vai vaivaatko rengasliikkeen työntekijää.

Moni vaihtaa kotonaan. Kassatyöt loppuu ennen pitkää. Palkkakulut saadaan alas.

Vierailija
165/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän osa kaupoista on luopunut automaattikassoista koska niissä esiintyy liikaa varkauksia.

Vierailija
166/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta pisti silmään, että henkilö käyttää asiakkaasta suvereenisti termiä miesoletettu ja nimimerkissään tituleeraa itseään vanhakantaisesti kassaneidiksi.

Hän ei tiedä miksi asiakas identifioituu, joten hän voi vaan olettaa tämän olevan mies.

Sen sijaan hän voi kutsua itseään kassaneidiksi, koska hän itse tietää oman identiteettinsä.

Eli hänen identiteettinsä on työnantajan määrittelemä. Surullista.

Vierailija
167/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Mutta ovatko automaattikassat tulleet hiljaisemmiksi ja paremmiksi? Onko hyvät tasot tuotteiden nostoon, myös iäkkäille.

JOS SINULLA EI OLE S-ETUKORTTIA, PAINA "EI S-ETUKORTTIA" NÄPPÄINTÄ!!!

nää on onneksi nykyään lähes vakion mykistettynä, ei ole tosiaankaan ikävä näitä kailotusaikoja jolloin yritti omalla nopeudella ohittaa näitä automaattikailotuksia. Itse käytän lähes 100% ip-kassoja, jotenkin en jaksa turhaa ylimääräistä ihmiskontaktia varsinkaan pienissä ostoksissa, näitä tulee siis kyllä muuten eli mikään erakko en ole.

Vierailija
168/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän lähes aina automaattikassoja t. M28

Vaihdatko itse renkaat autoosi kun menet rengasliikkeeseen?

Vai vaivaatko rengasliikkeen työntekijää.

Moni vaihtaa kotonaan. Kassatyöt loppuu ennen pitkää. Palkkakulut saadaan alas.

kyllä meidän lähiässällä on aina kassalla jonoa, ihan sama mihin aikaan päivästä menee, välillä jopa 2 kassaa auki ja on pienehkö kauppa. Eli eläkeläiset ja holin/röökin ostajat nyt ainakin käy kassalla, itsekin käyn jos välillä maksan käteisellä(hyvin harvoin kylläkin) eli ehkä ne ei ole ihan heti ainakaan suurimmissa kaupungeissa häviämässä. Muuten käytän ip-kassaa.

Vierailija
169/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän kyllä että työntekijää saattaa ruveta nää vakiovitsit tympimään varsinkin jos on jatkuvasti setämiesvitsiä tarjolla ja muuta avohoitopotilasta ja hitaampia vanhuksia. Moni muu käyttää ip-kassaa. Toki itseäni ip-kassan käyttäjänä vähän häiritsee jos joku alkaa sinne kärryllistä ostoksia syöttää, sitten muut jonottelee eli mielestäni max  1 ostoskassillinen ip-kassan kautta ja isommat sitten normikassalle. Lisäksi jos siellä on puoli perhettä messissä + lastenvaunut, tukkivat koko ip-kassojen alueen muilta.

Vierailija
170/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen liiketilat tulisi sulkea kokonaan ja tarjota vain verkkokauppaa robokuljetuksilla. Ettei häiritä ihmisiä.

Vierailija
171/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen liiketilat tulisi sulkea kokonaan ja tarjota vain verkkokauppaa robokuljetuksilla. Ettei häiritä ihmisiä.

Miehet ja naiset tulisi eristää toisistaan kokonaan. Naiset voisivat elää omassa intersektionaalisessa kuplassaan eli ns. turvallisessa tilassa vailla pelkoa miesten harjoittamasta sorrosta.

Vierailija
172/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kassatyöntekijä jää työttömäksi jos alan käyttää automaattikassoja?

No toinen vaihtoehto on siivota suunsa ja pysyä hiljaa. Mietipä omalle kohdallesi että työpaikallasi tulee vastenmieliset vanhat naiset ehdottelemaan ja vihjailemaan sinulle. Et innostuisi. Miehillä on täysin epärealistinen kuvitelma että mies kuin mies kiinnostaa joka ainoaa naista. 

Miehet yleensä ovat imarreltuja jos joku nainen on kiinnostunut heistä. Siinäkin tapauksessa vaikka nainen ei olisi mikään unelmien instabeibe.

Itse nuorena miehenä vastaanotan välillä kiinnostuksenosoituksia mummoikäisiltä naisilta. En toki lähde mummon kanssa sänkyyn mutta en toisaalta myöskään pahoita mieltäni siitä, että mummo on kiinnostunut.

Olen "mummeli". Sanon ihmisille kohteliaisuuksia, mutta se ei tarkoita, että haluan heidät sänkyyn. Saatan kehua jotain nuoren miehen työtä tai ominaisuutta, mutta ihan vain siksi, että se työ on hyvin tehty tai ominaisuus on huomattavan hyvä keskiarvoon nähden = tulee harvoin vastaan. Eivät ne ole iskuyrityksiä, olen vain tottunut itsekin saamaan kohteliaisuuksia ja jaan niitä muille.

Miksi kirjoitit tämän? Oletko sinä se sama mummeli, joka ympäri maan vokottelee nuoria miehiä?

Vierailija
173/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tasa-arvoinen maa on Suomi

Vierailija
174/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset tulisi eristää toisistaan kokonaan. Naiset voisivat elää omassa intersektionaalisessa kuplassaan eli ns. turvallisessa tilassa vailla pelkoa miesten harjoittamasta sorrosta.

Vihreät ovat oikeassa siinä, että burkakulttuuri on naistenoikeuksien korkein ilmentymä.

Vierailija
175/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatinvalintakysymys

todella typerää syyllistää ja maalittaa maksavia asiakkaita

Vierailija
176/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot onnellinen että on työtä mitä tehä ja saaha siitä leiphää.

Vierailija
177/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva, kun työssä saisi palkan tekemättä mitään. Monen naisen toive.

Vierailija
178/189 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaista kassakäyttäytymistä oikein on siinä määrin että häiritsee kun kun aina itse kaupassa käydessä kassaoperaatiot sujuu kaikilta lähes sanattomasti ja nopeasti, eikä ole mitään setiä ahdistelemassa kassatyttöjä.

Vierailija
179/189 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli hänen identiteettinsä on työnantajan määrittelemä. Surullista.

Eihän työnantaja häntä kutsunut kassaneidiksi. 

Vierailija
180/189 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa saa muttei määrätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme