Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö että mies on jutellut vieraiden naisten kanssa jossain kaverisovelluksessa?

Vierailija
03.07.2026 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ei olisi minun mies sen jälkeen enää, mutta en mä aikuiselta voi mitään kieltääkään. 

Vierailija
2/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, ei olisi minun mies sen jälkeen enää, mutta en mä aikuiselta voi mitään kieltääkään. 

Miksei sun mies saa puhua muille ihmisille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään sellaisella miehellä. Elämä ilman miestä on erittäin hyvä vaihtoehto.

Vierailija
4/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei pippeli käy sisällä ei oo petto.

Vierailija
5/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät ole ihmisiä?

Vierailija
6/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkö mä just sanonut että on vapaa kuin taivaan lintu puhumaan ihan kenelle vain haluaa? 

Vierailija
7/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sun mies saa puhuu kellekkää muulle naiselle kuin sulle?

Vierailija
8/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on jos mies jollekulle jossain juttelee. Mitä siitä sitten? Tarkoititko, että tämä tyyppi olisi minun puolisoni? No kyllä hän saa myös ihan naamakkainkin jutella vieraiden naisten kanssa ja jutteleekin varmaan päivittäin, koska en pidä häntä kahlittuna patteriin.

Ihmisten kanssa jutteleminen on normaalia.

Vierailija
9/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta jos tuollaisesta tulee mustasukkaiseksi. Eikö miehelläsi ole yhtään naista kaverinakaan? Itse en haluaisi olla miehen kanssa, joka ei ole tottunut viettämään aikaa erilaisten naisten kanssa.

Vierailija
10/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta jos tuollaisesta tulee mustasukkaiseksi. Eikö miehelläsi ole yhtään naista kaverinakaan? Itse en haluaisi olla miehen kanssa, joka ei ole tottunut viettämään aikaa erilaisten naisten kanssa.

Aika monet on kyllä sitä mieltä että kumppanilla ei missään nimessä saa olla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, sekä miehet että naiset. 

Vierailija
11/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi jutella vieraiden kanssa jossain sovelluksessa? Eikö sillä ole kavereita?

Vierailija
12/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti saa, edelleenkin. Onko sulla vikaa ymmärryksessä? En ole estämässä millään muotoa. Meillä on katsos kaikilla vapaa tahto, minä haluan seurani olevan laadukasta ja mikäli se ei ole, niin olen mieluummin ilman sitä seuraa. Capiche? 

Vierailija
13/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. naiset ovat vieraita, eivät kavereita.

Vierailija
14/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti saa, edelleenkin. Onko sulla vikaa ymmärryksessä? En ole estämässä millään muotoa. Meillä on katsos kaikilla vapaa tahto, minä haluan seurani olevan laadukasta ja mikäli se ei ole, niin olen mieluummin ilman sitä seuraa. Capiche? 

Eli muiden naisten kanssa juttelu tekee miehestä laaduttoman? Ok, parisuhde-nazzzi. 

Vierailija
15/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet on kyllä sitä mieltä että kumppanilla ei missään nimessä saa olla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, sekä miehet että naiset. 

Mistä ihmeestä näin kipeetä porukkaa sikiää? Mt-ongelmat ovat tosissaan räjähtäneet käsiin näköjään.

Vierailija
16/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa se  puhua muille miehille, mutta ei naisille.

Vierailija
17/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, kunhan se mies hyväksyy että teen samaa, juttelen siis vieraile miehille.

Vierailija
18/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli muiden naisten kanssa juttelu tekee miehestä laaduttoman? Ok, parisuhde-nazzzi. 

Sinulla inseli ei ole eikä tule olemaan minkäänlaista käsitystä oikeasta parisuhteesta.

Vierailija
19/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alat tajuta jutun juonen. Jokainen saa halutessaan jumittaa huonossa suhteessa ja tyytyä kumppaniin joka ei ota huomioon ja kohtelee huonosti. Minä olen valinnut toisin, koska elämäni on aivan ihanaa myös ilman miestä, tulee miehen lisätä nautintoa ja rauhaa elämääni, ei aiheuttaa harmia. 

Vierailija
20/34 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ok jos juttelee myös miehille, koska jos kohteena on vaan naiset niin kyllä sen nyt tietää mikä on taustalla. Ihan sama vaikka miehet suuttuu siitä että tiedetään tää fakta mutta haluatteko itse että teidän nainen juttelee "kaveri"sovelluksissa pelkästään miehille? Jos se on ok ja vähän viattomia kuviakin vaihdellaan niin hyvä! mullekin on ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi