Mieheni löysi töistä uuden naispuolisen ystävän jonka kanssa viettää välillä vapaa-aikaa. Nyt hän valittaa, miksi en hyväksy naispuolisia ystäviä.
Minun siis pitäisi hyväksyä hänen ja tämän uuden naisen tiivis ystävyys, sillä nykyään kuulemma monilla miehillä on naispuolisia ystäviä vaimon lisäksi ja tämän pitäisi olla kaikille osapuolille ok. Jokainen saa tottakai valita ystävänsä, olenko julma jos kiellän häneltä tämän uuden ystävän...
Kommentit (327)
No miten sä sen kiellät? Aikuiselta ihmiseltä. Voit toki sanoo ettet tykkää, josset tykkää. Mutta ehkä kannattaa hetki miettiä mistä se kertoo jos näin on ( epävarmuudesta, epäluulosta tms)
On kokemusta noista ” ystävyyksistä”, ei sellaisena pysy, ei jos tapaillaan muutoinkin kuin töissä..
Se on kemiaa sun muuta. Miehesi pettää sinua, saat olka aivan varma.
On kahdellaista pettäjää. Sellainen kun pitää hoitonsa piilossa ja toinen tuo sen kotiin ja koittaa ystävystyttää vaimonsa kanssa. Kumpikin koettu ja moneen kertaan.
Suurin osa suomalaisista naisista haluaa aviopuolison olevan paras ystävänsä ja tuollainen uusi ystävyys rikkoo sitä aviopuolisoiden ystävyyttä. Tuskin teilläkään on ihan ylettömästi yhteistä rentoa vapaa-aikaa.
Minun suhteeni kumppaniin säröytyi pahasti hänen uuden ystävänsä myötä ja vaikka se ystävyys on ohi, meidän välinen särö ei ole umpeutunut. Minäkin aloin katsella ympärilleni avoimin silmin.
Aluksi se voi olla viatonta ystävyyttä. Nopeasti se kuitenkin menee ihastumisen puolelle, jomman kumman tai molempien taholta. Sitten se on menoa.
Vierailija kirjoitti:
Tapaa nainen?
Luuletko että tuota miehen kaveria kiinnostaa miehen vaimon tapaaminen? Ei, kiintopiste on saada se mies itselleen.
Ainahan sä voit yrittää kieltää, mutta meteliä siitä vaan enemmän nousee. Noi tollaset uudet parhaat kaverit on aina vähän kummallisia tapauksia jos ne on vastakkaista sukupuolta.
Kun aikoinani tapasin vaimoni, niin hänellä oli jo ne mieskaverit ennen minua ja se oli minulle tietenkin täysin ok juttu. Miksi pitäisi kaverit hylätä.. Mutta kun tuli uusi tällainen paras kaveri yhtäkkiä mistä ei edes kerrottu aluksi, niin kyllä se vtutti ja kerroin kantani asiaan. Haukuttiin luulosairaaksi, mustasukkaseksi jne.
No, en ole enää vaimoni kanssa, kun se uusi paras ystävä sai vieteltyä vaimoni. Mut mähän olin vaan luulosairas ja mustis. Nykyiselle naiselleni oli käynyt täysin samanlailla. Hän sanoi silloin, kun alettiin seurustelemaan, että mitään uusia parhaita ystäviä on sitten turha haalia, että pidät nämä mitkä on jo. Olen täysin samaa mieltä.
Yleensä niiden mielestä ketkä eivät itse pysty olemaan "vain" kavereita vastakkaisen sukupuolen kanssa, eivät hyväksy sitä muiltakaan, tai vähintään olettaa että molemmat kuitenkin haluis panna, muttei vaan uskalla.
Kyllä mulla on muutama naiskaverikin, enkä ole pannut (eikä ole himojakaan) heistä ketään. Eivät ole mikään ongelma kihlatullenikaan, kun hänkin on nuoresta asti pyörinyt enemmän poikaporukoissa kuin naisten kanssa. Se on ihan normaalia nykyään kuten miehesi sanoikin. Tosin se ei tarkoita, etteikö miehelläi silti voisi olla romanttisia tunteita työkaveriinsa.
Hankala tilanne. Tapaa tämä työkaveri ja menkää johonkin vaikka kolmistaan ja arvioi tilanne sen perusteella mitä näet ja tunnet sen jälkeen. Kyllä miehesi kehonkieli kertoo sinulle kaiken oleellisen jos tunnet miehesi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niiden mielestä ketkä eivät itse pysty olemaan "vain" kavereita vastakkaisen sukupuolen kanssa, eivät hyväksy sitä muiltakaan, tai vähintään olettaa että molemmat kuitenkin haluis panna, muttei vaan uskalla.
Kyllä mulla on muutama naiskaverikin, enkä ole pannut (eikä ole himojakaan) heistä ketään. Eivät ole mikään ongelma kihlatullenikaan, kun hänkin on nuoresta asti pyörinyt enemmän poikaporukoissa kuin naisten kanssa. Se on ihan normaalia nykyään kuten miehesi sanoikin. Tosin se ei tarkoita, etteikö miehelläi silti voisi olla romanttisia tunteita työkaveriinsa.
Hankala tilanne. Tapaa tämä työkaveri ja menkää johonkin vaikka kolmistaan ja arvioi tilanne sen perusteella mitä näet ja tunnet sen jälkeen. Kyllä miehesi kehonkieli kertoo sinulle kaiken oleellisen jos tunnet miehesi hyvin.
Itse olen piilohomo ja vaimoni ei tiedä... poikien saunaillat on gutaa.
Naiset tuplastandardeillaan taas huutelee täällä.
Miehen TULEE SALLIA naisen ihanat mies"ystävät", jotka toivovat aina 100% ajasta seksiä tämän "ystävänsä" kanssa.
Mutta miehellä ei saa olla naisystäviä, koska nainen tuntee naisen luonnon ja tietää että naiset haluavat varattuja miehiä ja se nainen tulee viettelemään miehen.
Naiset tuntee naiset. Siksi naiset vihaavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen TULEE SALLIA naisen ihanat mies"ystävät", jotka toivovat aina 100% ajasta seksiä tämän "ystävänsä" kanssa.
Mutta miehellä ei saa olla naisystäviä, koska nainen tuntee naisen luonnon ja tietää että naiset haluavat varattuja miehiä ja se nainen tulee viettelemään miehen.
Itse naisena en koe tarvitsevani miespuolisia ystäviä, mulla on paras ystävä ja se on mieheni. Naisystäviä mulla kyllä on.
Miehellä saa olla naispuolisia ystäviä, samoin kuin naisella miespuolisia. Ei pitäisi olla liian vaikeaa.
Pettämistä on mielestäni turha pelätä ja jos niin käy, olisi käynyt joka tapauksessa jossain vaiheesssa jonkun kanssa ja suhteessa on siinä vaiheessa jo enemmän vikaa. Pelkkä vastakkaisen sukupuolen ystävä ei pettämistä ikinä aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tietää itse parhaiten sen, että naiset ovat käärmeitä.
Eipä siinä tarvitse ihmetellä, miksi naisten keskuudessa on suurin naisviha. Siksipä jotkut naiset fiksusti kieltääkin mieheltään kaiken muun naiskontaktin, jos siis haluaa että mies on monogamiassa hänen kanssaan.
Jos jotakin aikuista rakastaa, häneltä ei todellakaan kielletä mitään. Tuo on kaikessa järjettömyydessään hupaisaa. Mammat ovat usein kieltämässä, mutta tuo on vain merkki persoonallisuushäiriöstä, tai siitä että ei yksinkertaisesti ole suhteen arvoinen.
Mulla oli tuollainen uusi ystävä. Olihan siinä ihastusta ilmasta, turha se on kieltää. Mutta mieheni ei ollut erityisen mustasukkainen, vaan se oli hänelle ihan ok. Mitä enemmän sitten vietin aikaa tähän uuden ihmisen seurassa "luvan kanssa", sitä mukaa ihastus laimeni. Jos minua olisi kielletty kaveeraamasta, olisin taatusti kehittänyt suurempia tunteita, kun toisesta olisi tullut tavoittamaton.
Hyvin mahdollisesti se ystävyyskuvion nainen voi haluta olla pelkkä ystävä miehesi kanssa. Naisille se on ihan luontevaa.
Sen sijaan en ole koskaan tavannut miestä, joka haluaisi olla ystävänaisen kanssa vain ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuollainen uusi ystävä. Olihan siinä ihastusta ilmasta, turha se on kieltää. Mutta mieheni ei ollut erityisen mustasukkainen, vaan se oli hänelle ihan ok. Mitä enemmän sitten vietin aikaa tähän uuden ihmisen seurassa "luvan kanssa", sitä mukaa ihastus laimeni. Jos minua olisi kielletty kaveeraamasta, olisin taatusti kehittänyt suurempia tunteita, kun toisesta olisi tullut tavoittamaton.
Olisihan se voinut mennä toisinkin. Minä ystävystyin miehen kanssa ja meistä tuli tiivis kaksikko. Mies ei kertonut aluksi vaimosta.
Tämä on niitä aiheita, joista ei vaan voi vakuuttaa toista joka vertaa vaan itseensä, että kyllä mää ainakin panisin vastaavassa tilanteessa, niin ei niitä saa uskomaan ikinä että kaikki eivät ole semmoisia.
Samaa ilmiötä kuin, että pettäjät aina epäilee toisia pettämisesta koska niinhän he itsekin...
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollisesti se ystävyyskuvion nainen voi haluta olla pelkkä ystävä miehesi kanssa. Naisille se on ihan luontevaa.
Sen sijaan en ole koskaan tavannut miestä, joka haluaisi olla ystävänaisen kanssa vain ystävä.
On myös miehille ihan luontevaa.
Tapaa nainen?