Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää laihiksen nälkää?

Vierailija
05.09.2023 |

Oon noin 500kcl vajeella.
Noin 2vko pitäis jaksaa, sit varmaan o
on tavoitteessa. Noin 4kg siis pudotettavaa vain.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä tai tupakoi

Vierailija
2/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölöhölö. Kaksi viikkoa nyt jaksaa kevyesti vaikka syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kolme päivää ovatkin vaikeimmat. Sitten helpottaa eikä ruoka ole aina mielessä, etenkin jos keksii jotain muuta mielenkiintoista tehtävää kuin syöminen.

Vierailija
4/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset kolme päivää ovatkin vaikeimmat. Sitten helpottaa eikä ruoka ole aina mielessä, etenkin jos keksii jotain muuta mielenkiintoista tehtävää kuin syöminen.

Toka päivä menossa. Toivottavasti ylihuomenna helpottaa.

Vierailija
5/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa 4 kg pudotettavaa. Aloitin dieetin eilen.  Meinasitko pudottaa 4 kg kahdessa viikossa? Ei tule onnistumaan. Menee ainakin 3 viikkoa. Kahden ekan viikon laihtuminen on pelkkää nestehukkaa, vasta kolmannella viikolla alkavat kilot oikeasti lähteä. Onneksi meillä ei ole tämän enempää pudotettavaa kuin neljä kiloa, niin ainakin motivaatio säilyy.

Vierailija
6/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon mustaa kahvia ja tupakoi runsaasti.

Vierailija
7/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa 4 kg pudotettavaa. Aloitin dieetin eilen.  Meinasitko pudottaa 4 kg kahdessa viikossa? Ei tule onnistumaan. Menee ainakin 3 viikkoa. Kahden ekan viikon laihtuminen on pelkkää nestehukkaa, vasta kolmannella viikolla alkavat kilot oikeasti lähteä. Onneksi meillä ei ole tämän enempää pudotettavaa kuin neljä kiloa, niin ainakin motivaatio säilyy.

Tavoite on 2vko. Kilot on tulleet viimeisen kuukauden aikana liikasyömisestä, joten eiköhän ne nopeesti lähde.

Vierailija
8/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otse olen nyt 2kk keventänyt, nyt aljaa tuntumaan, ettei maha enää huuda ihan niin isoja annoksia kuin ennen. Olin siis tottunut syömään harvoin ja paljon, mahalaukku oli varmaan venynyt hulluna.

Vierailija
9/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön vaan paljon kasviksia ja vihanneksia, jätän leivät pois.

Pakkasesta pannukasvikset tai muu pussi, on hyvääkin! Ei tarvitse olla nälässä.

Vierailija
10/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoite on 2vko. Kilot on tulleet viimeisen kuukauden aikana liikasyömisestä, joten eiköhän ne nopeesti lähde.

Todennäköisesti siinä tapauksessa.

Vierailija
11/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeskele pastilleja tai järsi purkkaa.

Vierailija
12/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa uhkapelejä niin kyllä siinä syöminen unohtuu ja lopulta ei ole ruokaan rahaakaan.

Vierailija
13/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti siinä tapauksessa.

Syön nyt noin 1500kcl päivässä ja päivän aktiivisuudesta riippuen tulee 500-1000kcl vajetta. Kun oon saanut 4kg pois, sen jälkeen syön noin 2000kcl päivässä.

Viimeisen kuukauden oon syönyt ja juopotellut menenään...

Vierailija
14/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia oon juonut jo yhden ekstrakupin tänään. Seuraavalla kauppareissulla ostan jotain hyvää teetä, mitä litkiä pitkin päivää.

Vierailija
15/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mitään järkeä.

Kuukaudessa et syö itsellesi neljää kiloa lisää, ellet todella urakalla mättää. Kahdessa viikossa ne ei myöskään lähde 500kcal vajeella, ei sitten millään.

Eri asia, jos olet turvoksissa ja kroppa on kerännyt nestettä syystä tai toisesta.

Vierailija
16/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole mitään järkeä.

Kuukaudessa et syö itsellesi neljää kiloa lisää, ellet todella urakalla mättää. Kahdessa viikossa ne ei myöskään lähde 500kcal vajeella, ei sitten millään.

Eri asia, jos olet turvoksissa ja kroppa on kerännyt nestettä syystä tai toisesta.

Oon ihan turvoksissa ja kroppa sekaisin kuin mikä tosta erilaisesta ruuasta :D

Vierailija
17/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele laihduttamaan nälällä, jos kaipaat pysyviä tuloksia. Keskity ennemmin ruoan laatuun ja syö vähemmän kerralla. Sitten, kun tulee taas nälkä, syö vähän.

Vierailija
18/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nälän sietäminen olisi helppoa, niin meistä kaikki olisivat hoikkia ja hyväkuntoisia. Nälän sieto helpottaa hieman noin kahden viikon kohdalla. Itselläni on suurin haaste liikkua samalla, koska en jaksa tehdä kunnolla mitään -500 kcal kalorivajeella.

Vierailija
19/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele laihduttamaan nälällä, jos kaipaat pysyviä tuloksia. Keskity ennemmin ruoan laatuun ja syö vähemmän kerralla. Sitten, kun tulee taas nälkä, syö vähän.

Keskikokoisella naisella dieettikalorit huitelevat jossain 1100-1400 kcal välillä. Siinä ei paljoa syödä silloin ja tällöin.

Vierailija
20/54 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 1000kcal vajeella eikä ole nälkää.

Syön viisi kertaa päivässä ja mukana on paljon kasviksia, jotka täyttää vatsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä