Merkitseekö se kumppanin ulkonäkö sittenkään?
Tällä palstalla on keskusteluita joissa sanotaan että kun kumppania parisuhteeseen valitaan niin ulkonäkö merkitsee valtavan paljon. Teen nyt sitten päinvastasen aloituksen.
Käytän nyt esimerkkinä vaikkapa hölmöjä telkkariohjelmia. Esim "Naked Attraction" deittailuohjelmassa mies valitsee naisen (tai nainen valitsee miehen) ihan vain puhtaasti ulkonäön perusteella, vieläpä alastoman ulkonäön perusteella. Valinnan jälkeen tuo kaksikko menee treffeille jonka jälkeen he sitten päättävät että kannattaako heidän jatkaa toistensa tapailua. No, useimmiten: mönkään menee! Eli ne ei todellakaan toisiaan halua niiden yksien treffien jälkeen enää ikinä nähdä, vaikka toistensa ulkonäöstä tykkäsivätkin.
Kun taas... eiköhän niitä ole myös sellasia deittailuohjelmia joissa ensin tutustutaan näkemättä toista. Mun veikkaus: parinvalinta onnistuu paremmin! Eli kun on pari valittu sokkona puhtaasti persoonallisuuden perusteella niin sitten he viihtyvät yhdessä pidempään. Mutta tämä nyt vain on mun veikkaus koska luojan kiitos en ole järin paljoa mitään noin hölmöjä ohjelmia katsonut.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa on unohtunut toisen tuoksu. Vaikka mies olisi kuinka komea, mukava jne, mutta jos hänen tuoksunsa ei nappaa, niin ei suhteesta tule mitään.
Samoin ääni.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Minulle ei kelpaa yli 65 kg nainen. Kyllä naisen vartalon pitää olla kaunis eikä läskiä saa juurikaan olla.
En ole myöskään ikinä seurustellut about tuota painavamman naisen kanssa. Pitkäaikaisissa suhteissa kumppanini ovat olleet alle 60 kg. Lyhytaikaisemmista en osaa sanoa, kun ei ollut tapana punnituttaa vaa'alla ennen seksiä.
Sinulle ja tuolle lainaamallesi todella "kiltille" miehelle tiedoksi: kyllä ne pulskat on sängyssä parhaita! Ei tietenkään mitkään kaikista massiivisimmat ryhävalaat vaan sellaset kivasti pyöreät. Sitä läskiä ei pidä olla niin paljon ettei erota naista virtahevosta, vaan sitä läskiä pitää olla vain sen verran että naisella on runsaasti kivoja pyöreitä pehmeitä muotoja.
Onhan tuo ylipaino naiselle epätervettä, huonoksi hänen omalle hyvinvoinnilleen. Eli sikäli kai minun täytyisi tuntea syyllisyyttä siitä että tykkään naisen ylipainosta, että saan nautintoa asiasta joka naiselle on haitaksi. Mutta toisaalta, en minä häntä ylipainoon pakota. Jos hän ryhtyy laihdutuskuuriin niin hyvä hänelle, minulla ei ole mitään sitä vastaan, tietysti olen iloinen hänen puolestaan. Mutta tietysti sitten myös vaihdan tuon laihduttaneen naisen johonkin uuteen pulskaan naiseen! Olkoon se laihduttanut nainen onnellinen ja terve ihan ilman minua. Hän saa laihan ihmisen terveyden ja onnellisuutensa. Minä tahdon pulskan naisen minulle tuottaman seksuaalisen nautinnon. Onneksi on naisia jotka eivät panosta terveyteensä eli pysyvät eroottisesti muhkeina.
Tässä laulu jossa kerrotaan tasan se mistä minä juuri kirjoitin:
Tottakai se vaikuttaa. Laiha nainen esimerkiksi ei herätä minkäänlaisia haluja. Ei sellasen kanssa parisuhteesta tulisi mitään.