Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK Yhteishaku syksy 2023

Vierailija
05.09.2023 |

Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?

Kommentit (1613)

Vierailija
761/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kolmatta kertaa pääsykokeen tehnyt, edelliset kerrat hyvätyn saanut sain nyt 293pistettä ja hyväksytyn päätöksen Oulun amkkiin sairaanhoitajaksi monimuotoon. Varasijalla 30 Terveydenhoitajaksi. Oon onnesta sekasin. 

Vierailija
762/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kannattaisi jatkaa työttömänä eikä ottaa tarjottua koulupaikkaa vastaan? Neuvoja pyydän

Olet todella onnekas, kun sinulle on tarjottu koulupaikkaa!

Minunkin neuvoni on, että ota ihmeessä koulupaikka vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAMKista kysyjälle:

Hain HAMKiin Valkeakoskelle, tekniikan alalle. Sieltä oli ainakin valinnat tulleet. 😊

Vierailija
764/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Kolmatta kertaa pääsykokeen tehnyt, edelliset kerrat hyvätyn saanut sain nyt 293pistettä ja hyväksytyn päätöksen Oulun amkkiin sairaanhoitajaksi monimuotoon. Varasijalla 30 Terveydenhoitajaksi. Oon onnesta sekasin. 

Kerrassaan loistava uutinen! Tässä on taas aivan mahtava esimerkki siitä ettei pidä luovuttaa. Sinnikkyytesi on nyt palkittu, onnea opiskelupaikasta!

Vierailija
765/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita sosionomiksi hakeneita? Kuin kävi?? Minne hait? Pisteet? :)

Vierailija
766/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. 

Vierailija
767/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita sosionomiksi hakeneita? Kuin kävi?? Minne hait? Pisteet? :) oamk. 353. Luki hyväksytty

Vierailija
768/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAMKista kysyjälle:

Hain HAMKiin Valkeakoskelle, tekniikan alalle. Sieltä oli ainakin valinnat tulleet. 😊

etkö kehtaisi sanoa tarkemmin? Vai onko Valkeakoskella edes muita koulutuksia kuin sähkö- ja automaatiotekniikan monimuoto..?

Vierailija
769/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savonian tulokset julkaistu!!

Ööö, eihän ole? Edes lisätietoja tullu vielä..

Vierailija
770/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita sosionomiksi hakeneita? Kuin kävi?? Minne hait? Pisteet? :) oamk. 353. Luki hyväksytty

Mä hain 6 eri kouluun sosionomi linjalle ja yhdestäkään ei ole tullut tuloksia vielä. Toivottavasti tää odotus palkitaan. 

Vierailija
771/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tsemppiä odotteluun :)

Vierailija
772/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä hain 6 eri kouluun sosionomi linjalle ja yhdestäkään ei ole tullut tuloksia vielä. Toivottavasti tää odotus palkitaan. 

Itse hain kolmeen kouluun sosionomiksi, mutta ainoastaan kiinnostais ensimmäinen hakutoive. Varasijalla ollaan... toivottavast pääsis sisään

Vierailija
773/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei näy HAMK sähkö- ja automaatiolinjan insinöörin hakutuloksia, eikä muitakaan valintakokeen perusteella tehtäviä tuloksia. Voiko siis pitää edes paikkaansa, vai onko joku muu koulutus?

Vierailija
774/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAMKista kysyjälle:

Hain myös tänne. Varasija 21. Onkohan mitään mahdollisuuksia?

Vierailija
775/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei näy HAMK sähkö- ja automaatiolinjan insinöörin hakutuloksia, eikä muitakaan valintakokeen perusteella tehtäviä tuloksia. Voiko siis pitää edes paikkaansa, vai onko joku muu koulutus?

Itselläni näkyi nuo kyllä.

Vierailija
776/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään vielä tullut TAMK:ista palkkeja tai muuta etenemistä?

Eip. Mille alalle ootat Tamkiin tuloksia?

Tradenomiksi, tai tarkemmin oikeustradenomiksi. Tähän on viimeksi ollut haku 2016 ja nyt lähtökohtaisesti 43 hakijaa/aloituspaikka, niin hiukan kuumottaa. Ja että ei synny mitään vääntämistä kenenkään kanssa niin ei, en haluaisi edes olla juristi. :D

Millä pisteillä selvisit kurssista? :D

Semmoisilla, että ei uskalla sanoa ääneen. :Dd Olitko samalla kurssilla, paljonko sait pisteitä? 

Joo olin, vaikeustaso yllätti kokeissa ja uudestaan yllätti keskiarvot. Sain väh

Oli kyllä sellanen luulot pois -kurssi että terve. :D  varmaan puolet loppuun asti tehneistä reputti (pistekeskiarvon perusteella)... Omat pisteet vähän alle 60, joten ei taida olla asiaa kuin varasijoille (ja ne tuskin liikkuu), mutta lähden sit kakkosvaihtoehtoon ja haen ehkä jossain vaiheessa siirtoa. Tosin en tiedä haluanko enää tonne. 

Mutta sulla huiput pisteet, pidän peukkuja.

Vierailija
777/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkyy siinä AMK-valintakoetulokset kohdassa, HAMK, sähkö-ja automaatioinsinööri monimuoto? Todella erikoista jos näin on. Itselläni näkyy vain palkit...

Vierailija
778/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tippuuko sinne tähänkin aikaan tuoretta tietoa? Vai onko nää päivän aikana tulleita, mutta nyt vasta ootte ehtineet tsekkaamaan?

Mä luulin että voin edes illan istua rauhassa, päivittämättä opintopolkua jatkuvasti😂

Vierailija
779/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tippuuko sinne tähänkin aikaan tuoretta tietoa? Vai onko nää päivän aikana tulleita, mutta nyt vasta ootte ehtineet tsekkaamaan?

Mä luulin että voin edes illan istua rauhassa, päivittämättä opintopolkua jatkuvasti😂

Kyllä vielä tähänkin aikaan voi tulla uutta tietoa? Pitkin päivää tullut noita tuloksia, aamusta tuli palkkeja näkyviin. 

Kuumotukset päällä ja päivittelyt täälläkin menossa, kun eilen sentään näkyi todistusvalinnan varasijat, mutta tänään ei enää, kun korvautunut viivoilla.

Vierailija
780/1613 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näkyy siinä AMK-valintakoetulokset kohdassa, HAMK, sähkö-ja automaatioinsinööri monimuoto? Todella erikoista jos näin on. Itselläni näkyy vain palkit...

Tuonne juuri näkyy itselläni että olen varasijalla. Ihan tyytyväinen kyllä että kaikki osiot meni edes läpi. Koe oli mielestäni tosi vaikea. Jopa suomenkieli, joka on aina ollut oma vahvuuteni, oli niin hankala etten meinannut ymmärtää.