AMK Yhteishaku syksy 2023
Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?
Kommentit (1613)
Mikään opintopolun ohjelma ei taida laskea valmiiksi keskiarvoa, että varmaan siellä ihan ihmiset syöttää niitä arvosanoja exceliin ja se tottakai vie aikaa ja siksi tuntuu kestävän tulosten tulo nyt niin kauan.
onneksi viikon päästä tulee viimeistään!
Keväällä tuli todistusvalintojen tulokset ainakin joidenkin ammattikorkeakoulujen osalta jo 6 päivää ennen määräaikaa. Jännitys senkun tiivistyy..
Onko muita, jotka olisivat hakeneet Tamk:Iin yamk opintoihin? Itse hain ja pääsykokeena oli pääsykoetehtävä, joka piti palauttaa jo viikko haun päättymisen jälkeen. Mietin, että milloinkohan tällaisista voisi odotella tuloksia?
Jodelissa huhutaan, että palkkeja näkyy mutta lieneekö totta.
Vierailija wrote:
Jodelissa huhutaan, että palkkeja näkyy mutta lieneekö totta.
Ainakin Turun YAMKissa näkyny palkit jo pari viikkoa👍
Vierailija wrote:
Onko muita, jotka olisivat hakeneet Tamk:Iin yamk opintoihin? Itse hain ja pääsykokeena oli pääsykoetehtävä, joka piti palauttaa jo viikko haun päättymisen jälkeen. Mietin, että milloinkohan tällaisista voisi odotella tuloksia?
Yleensä kai YAMKin tulokset tullu paria viikkoa ennen amkin tuloksia, eli pidetään peukut pystyssä ja kaikki sormet ja varpaat ristissä et tulis pian ja päästäis piinasta…
Vierailija wrote:
Tampereesta en tiedä, mutta ainakin keväällä Turussa tuli YAMK tulokset toukokuun alussa eli pari kuukautta ennen muita tuloksia😊
Kävin huvin vuoks katsomassa tota lähdekoodia, ja mulla luki siellä valintatulos.valintatila === HYVÄKSYTTY
Uskaltaisko jo iloita, vai onkohan se siellä vaan valmiina jos käy niin hyvä tuuri että pääsee todistusvalinnalla sisään?
Minne hait? Miten ton lähdekoodin oikein näkee?
Vierailija wrote:
Minne hait? Miten ton lähdekoodin oikein näkee?
Hämeen ammattikorkeaan. Klikkaa hiiren oikealla kun oot opintopolussa hakemuksissa, valitse lähdekoodi ja mee kohtaan index.bundle. Siellä oli aika paljon koodia läpikäytäväksi, mutta kun painoi control+f ja kirjotti hakusanaks valintatulos ni tollane löytyi seasta.
Mä katsoin omasta opintopolusta ton ja löysin myös saman === ” HYVÄKSYTTY” eli en tiedä yhtään mitä tarkoittaa hain kylläkin 6 paikkaan😅
Yhteen kohteeseen tullut lisätietoja palkki! Alkanee siis kuulua paikoista.
Mulla ei näy palkin palkkia, pitääkö vaipua epätoivoon 😩
Sen mitä ymmärrän koodista, niin jos ennen tuota ==hyväksytty, on if, eli, tai Else niin on pelkästään koodissa oleva ohje sille, mitä tapahtuisi, jos tulisi valituksi. Omasta koodista löysin ainakin vain ehtolauseita. Eli ei auta kuin odotella..
Vierailija wrote:
Sen mitä ymmärrän koodista, niin jos ennen tuota ==hyväksytty, on if, eli, tai Else niin on pelkästään koodissa oleva ohje sille, mitä tapahtuisi, jos tulisi valituksi. Omasta koodista löysin ainakin vain ehtolauseita. Eli ei auta kuin odotella..
No voi höh! Onneks vaan muutama päivä…
Turku yamk todistusvalinnasta tulokset tulleet!!!!!!
Onko kukaan vielä saanut Oamkista todistusvalintojen tuloksia?
Voi ei varasija 52 Turun yamkissa😭 toivottavasti valintatehtävästä tulee hyvät pisteet. Kova taso tänä vuonna, oma keskiarvo vain 0,2 vähemmän kuin alin hyväksytty.
Mulle oli nyt ilmestynyt lisätietoja palkit! Mutta viikonloppuna ei varmaan päivity tiedot opintopolkuun?
Miksi todistuvalintojen julkistaminen kestää niin kauan jos syksyn ylioppilaat ei ole edes mukana haussa? Eikö nämä nykypäivänä jo ohjelmat pisteytä jne.