Mansikoitten hinta? 5kg 50e
Tai ehkä vähän vajaa 50e, mutta niillä main liikutaan. Ei oo kovin väärin sanonta: maksaa kuin mansikoina.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärrä mihin joku tarttee 5kiloa mansikkaa?
Voi pakastaa. Vaikka eihän tuo 5kg pitkälle riitä. Esim iyellä mrnee reilu 70kg marjoja vuodessa puuroon yms
Jos on noin, niin siitä luulisi poimijoille riittävän myös.
No ei 10 euroa kilo ole mikään hirveä hinta herkuista. Just oli kaupassa perunat 3,50 kg. Kesä on kerran vuodessa, ja mansikat kuuluu kesään. Pakastetuista en välitä.
Tuohan on halpa hinta. Etelässä ei ole juuri alle 10 euron litra hinta pudonnut. Maksaisin ihan mielelläni 50 euroa 5 kg laatikosta.
Meillä Lieksassa 5kg laatikko 35 euroa.
Harmittaa, jos marjapakasteet ovat ensi talvena kalliita. Miksi viranomaisten piti tuhota marja-ala? Syödään sitten ulkomaista marjaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei 10 euroa kilo ole mikään hirveä hinta herkuista. Just oli kaupassa perunat 3,50 kg. Kesä on kerran vuodessa, ja mansikat kuuluu kesään. Pakastetuista en välitä.
Et edes pakastetusta K- hameneinista?
Jos tuo tuntuu kovalta hinnalta, niin siihen on olemassa helppo ratkaisu. Kasvattaa itse.
Jos on liian kallis niin ei kannata ostaa
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo tuntuu kovalta hinnalta, niin siihen on olemassa helppo ratkaisu. Kasvattaa itse.
Ei muuten tule halpoja marjoja itse kasvattamalla.
T. Joku jolla on kasvimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä teet jotain väärin.
500-2000kg/vuosi tulee mansikoita lähes ilmaiseksi omalta kasvimaalta. Toki tuosta vaivaa on kitkemisineen ja heinityksineen. Suurimmat vuosikulut on tuo lisäheinien osto, 10-15 pilalle mennyttä pyöröpaalia. Kunnon rastasverkot kestää vuosikymmeniä, etenkin kun tervakeittää ne joka vuosi itse tehdyssä tervassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä olet mansikkamaastasi maksanut.
Puutarha jossa pläntti maata.
Naapurilta taimia kun perkaa omaa maataan rönsyistä.
Hiukan apulantaa.
Mä en edes ymmärrä mihin joku tarttee 5kiloa mansikkaa?