Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK Yhteishaku syksy 2023

Vierailija
05.09.2023 |

Haku tammikuun koulutuksiin on käynnissä ja päättyy 14.9. muita hakijoita ja kokeeseen valmistautuvia?

Kommentit (1613)

Vierailija
241/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jossain kohtaa alkoi väsyttää ihan kauheasti. Koitin tsempata, että nyt vielä hetken jaksat... Olin saanut melkein kaiken tehtyä, kun luokasta alkoi lähteä porukkaa, siinä meinasi keskittyminen vähän herpaantua.

Mä tein: enkku, Suomen kieli, päätöksenteko, matikka

Millä alalla on kokeessa vain neljä osiota? 

Vierailija
242/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jossain kohtaa alkoi väsyttää ihan kauheasti. Koitin tsempata, että nyt vielä hetken jaksat... Olin saanut melkein kaiken tehtyä, kun luokasta alkoi lähteä porukkaa, siinä meinasi keskittyminen vähän herpaantua.

Mä tein: enkku, Suomen kieli, päätöksenteko, matikka

Millä alalla on kokeessa vain neljä osiota? 

Hain tradenomiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein enkku - äikkä - matikka - päätöksentekotaidot - etiikka - tunneäly. Mulla herpaantuu keskittyminen niin helposti lukiessa tekstiä et katsoin parhaaksi tehdä enkun ja äikän eka alta pois.

Vierailija
244/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sulla meni päätöksenteko? Miten minä muistelen että siinä sitä tekstiä kans oliki. Ja mikä oli se Hanna vastaus? Menikö polkupyörällä 15minuuttiin?

Vierailija
245/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No miten sulla meni päätöksenteko? Miten minä muistelen että siinä sitä tekstiä kans oliki. Ja mikä oli se Hanna vastaus? Menikö polkupyörällä 15minuuttiin?

Mä vastasin tän.

Mulla ei oikein aika tahtonut näihin edes riittää. Meni viimeiset hätiköiden. 

Vierailija
246/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikassa ekat 5 tehtävää oli minun mielestä tosi helpot. Mietin jo, että jos näin jatkuu, mulla ei ole mitään hätää. Itselle vaikeinta oli yhtälöt ja se viimeinen tehtävä....

Vierailija
247/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeaa niissä matematiikan yhtälöissä oli?

Vierailija
248/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli vaikein päätöksenteko tehtävä mielestänne? 

Mä en kyllä edes juurikaan muista mitä niissä oli.. joku tulevaisuuden aikakone meni mulla ihan ohi

Vierailija
249/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne helekatin marsilaiset kummallisine sanoineen. Ei kiitos.

Vierailija
250/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri homma oli helppo 

Vierailija
251/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein ensin matikan ja päätöksentekotaidot pois alta ja jätin äikän ja englannin viimeiseksi kun ne on mulla vahvempia mut jestas että oli siinä kohtaa jo vähän väsymys ja vaikeuksia keskittyä kun osa jo alkoi sulkea koneita ja odottaa että saa poistua. ite käytin kaiken ajan mitä oli ja silti tuli muutamassa osa-alueessa viimeisten tehtävien kohdalla kiire. ja eettisten taitojen tehtävät yllätti vaikeudellaan. ei tiedä kyllä yhtään mitä odottaa tuloksilta. 

Vierailija
252/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla, että muillakin ollut matematiikka ja päätöksentekotaidot haastavia. Viime syksynä pääsin juuri ja juuri läpi päätöksentekotaidoissa, saa nähdä miten nyt käy.

Vierailija
253/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keväällä hankalaa ihan jo äidinkieli. Tänään se meni mielestäni oikein hyvin. Ehdin vielä tarkastaa tehtävät ja muutama vastauskin tuli korjattua mielestäni oikeaksi. 

Vierailija
254/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis muuten kiva tietää, että mitkä ovat olleet niitä testikysymyksiä.

Miten teillä meni se voi kimpale tehtävä?

Vierailija
255/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin aivan solmuun matikassa ja päätöksentekotaidoissa. En todellakaan kaikkia edes ehtinyt tehdä...loppui ihan aika kesken. Ollut pikkaisen kuormittava viikko takana ja en ollut todellakaan parhaimmillani. Jos niistä pitää saada joku minimipistemäärä, niin ihan rimaa hipoen mennään. Enkku ja äikkä ja etiikka tuntuivat suht helpoilta. 

Vaikka eipä noista nyt sit yhtään tiedä...mutta joo, tuskin irtoaa opiskelupaikkaa tän testin perusteella. Oon viimeks ollu 10 vuotta sitten valintakokeissa ja oli aivan eri maata. Ja 20 vuotta sitten tuntui pääsevän mihin tahansa ihan heittämällä...

Hain lisäksi verkkototeutuksena rikosseuraamusalan sosionomiksi. Se lopputentti tuntui ihan lasten leikiltä tän päiväiseen verrattuna.

Vierailija
256/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään hajua, et kuinka monta niistä tehtävistä täytyy saada oikein? En yhtään muista niitä päätöksentekokysymyksiä edes. Eläinlääkäri ja linnut. Muten lyö pää ihan tyhjää... niin ja se Hanna. Perhana kun harmittaa. Taisi tyssätä mulla tähän osioon. Muuten tuntui menevän ihan suht ok...

Vierailija
257/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oliko sitä edes mahdollista ratkaista? Kun eihän siinä ollut kerrottu, kauanko partiolaisella meni matkaan ja ne alussa kerrotut matkat koskivat busseja, jotka olivat lakossa? 

Vierailija
258/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä vastasin että klo 8. Tiiä sitten

Vierailija
259/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä vastasin että klo 8. Tiiä sitten

Voita riitti koko 6 h työpäiväksi? 

Vierailija
260/1613 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voita riitti koko 6 h työpäiväksi? 

Niin, oliko siinä kuiten kyse että koska se saa sieltä koneesta sen 1,5 voipalasta.

Ketju on lukittu.