Ylen aamutv: Lindtman ei anna SDP:n hyväksyä hallituksen rasisminvastaista tiedonantoa
Sama poikanen poseerasi iso hymy naamallansa kommandopipossa nazzien keskellä
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama tunne Antti Lindtmanista kuin moni muukin on näissä keskusteluissa jo tuonut esille: hänestä huokuu jotkin epämiellyttävät vibat.
Olen oikeistolainen enkä pitänyt juuri Marinistakaan, mutta Marin oli silti jotenkin läpinäkyvämpi ja inhimillisempi. Lindtman vaikuttaa pelottavalta riitapukarilta.
Antti taitaa vetää samaa jauhoa kuin Sannulikin.
The Times: Finland SDP leader under fire over N a z i salute photo
https://www.thetimes.co.uk/article/ac419260-4b2f-11ee-ae1a-79bb7c14d872?
Ajattelin ettei SDP voi enää Sannan jälkeen syvemmälle vajota, mutta olin näköjään väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Demareilla oli mahdollisuus laitella oppositionsa kannatuksensa ennätyskuntoon Marinin johdolla, jonka ainoa synti oli kuumat lannemuuvit kesärannassa.
Sen sijaan valitsivat tilalle saunakaljanatsitervehtijät ja kissamutilaattorin.
Naurettava väite tuo, että Marinin ainoa synti olisivat lannemuuvit. Oletko seurannut, mitä on politiikassa saanut aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama tunne Antti Lindtmanista kuin moni muukin on näissä keskusteluissa jo tuonut esille: hänestä huokuu jotkin epämiellyttävät vibat.
Olen oikeistolainen enkä pitänyt juuri Marinistakaan, mutta Marin oli silti jotenkin läpinäkyvämpi ja inhimillisempi. Lindtman vaikuttaa pelottavalta riitapukarilta.
Antti taitaa vetää samaa jauhoa kuin Sannulikin.
Mutta ihan eri seurassa, kun Sanna biletti b-luokan instabeibien kanssa, Antti chillailee nasse-porukan ja eläinten kiduttajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sdp kyntää todella syvällä, tien viitoitti S. Marin ja samaa jatkaa A. Lindtman.
Kun nimenomaan ei jatka. Lindtman edustaa demareissa lipposlaista siipeä, jota Marin ei todellakaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Antti niittää mainetta jo Briteissä.
Mainehaitta eurooppatour 🙈
Vierailija kirjoitti:
Pedopersuilla taas fantasiat laukalla.
Etkö ole oppinut mitään elämän aikana? Täällä on varmaan suurin osa ns liikkuvia äänestäjiä joihin itsekin lukeudun.
Ja ajattele sitäkin, että jopa demareista löytyy eri tavalla ajattelevia? Hekin jotka jättivät tyhjän äänestyslipun.
Ei kaikki demarit ole sokeita jotka tottelevat " johtajaansa"..
Vierailija kirjoitti:
Älä tee niinkuin minä teen, vaan niinkuin minä sanon -puolue
Ei mitään uutta vihervasemmitossa
Näkkis on demareiden oma Charles Manson!
Vierailija kirjoitti:
Miksi teitä harmittaa että hän tekee oppositiopolitiikkaa?
Muu olisi totalitarismia.
Minua harmittaa se, että Näkkeläjärven läpi junttaamisen ja puolustelun jälkeen, hänellä ei yksinkertaisesti ole enää mitään katetta puheilleen.
Hänen nuoruudenhairahduksen oli juurikin anteeksiannettavissa oleva hölmöily. Nyt aikuisena hän kuitenkin on karvansa näyttänyt Näkkeläjärven tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole oppinut mitään elämän aikana? Täällä on varmaan suurin osa ns liikkuvia äänestäjiä joihin itsekin lukeudun.
Ja ajattele sitäkin, että jopa demareista löytyy eri tavalla ajattelevia? Hekin jotka jättivät tyhjän äänestyslipun.Ei kaikki demarit ole sokeita jotka tottelevat " johtajaansa"..
Etkö itse ole oppinut? Suomessa on pieni mutta äänekäs äärivasemmitolainen klikki jonka argumentointitaidot ovat tasoa kun persut.
Vierailija kirjoitti:
Sama puolue ei edes saanut omaa rasisminvastaista/yhdenvertaisuus suunnitelmaa tehtyä loppuun 4:ssä vuodessa, rahaa on ja rahaa paloi.
Edellisen hallituksen mottona oli, että rahaa on. Tämähän oli ihan kirjattu seinään kun edellinen hallitus neuvotteli hallitusohjelmastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten persut tähän liittyvät? Vai onko Lindtman piilopersu?
Se selittäisi, miksi valitsi kissaspesialistin oikeaksi kädekseen ja tuhosi sdp:n maineen päivässä.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä enää SDP:tä.
Täällä kaksi jotka lopettavat Sdp äänestämisen.
en ole demareiden kannattaja, pikemminkin päinvastoin. silti onhan tuo nyt vähän väsynyttä koittaa kokkailla jotain kohua parikymppisten elokuvakerhon oluenhuuruisista spedeilyistä. On siinä demaripolitiikassa ihan sisällöllistäkin arvosteltavaa, jospa keskityttäisi siihen niin emme vaikuttaisi vähä-älyisiltä lälläslään huutelijoilta. Lähdetään nyt vaikka liikkeelle siitä kuinka demarit haluaisi pitää kiinni puolueen sekä rahoittajaorganisaatioiden rahoitusautomaatista nimeltään asumistuki, mutta piilottavat tämän agendan rasismista jauhamisen taakse. Eivät taida pitää äänestäjäkuntaansa kovinkaan älykkäänä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ajattele sitäkin, että jopa demareista löytyy eri tavalla ajattelevia? Hekin jotka jättivät tyhjän äänestyslipun.Ei kaikki demarit ole sokeita jotka tottelevat " johtajaansa"..
Etkö itse ole oppinut? Suomessa on pieni mutta äänekäs äärivasemmitolainen klikki jonka argumentointitaidot ovat tasoa kun persut.
Tiedetään että demaritkin on jakautuneet oikeistoon ja vasemmistoon vai peräti kolmeen osaan. Keskiosa on liberaali demareita.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä mies
Luulin, että Purra on nainen.
Sdp kyntää todella syvällä, tien viitoitti S. Marin ja samaa jatkaa A. Lindtman.