Minusta rinnat ovat eroottiset
Kommentit (17)
Ihmettelen kun naiset ajavat rintoja epäeroottisiksi. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä on eroottista?
Ei varmaan homolle mikään.
No omani ei kyllä ulkonäöltään ole :D
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta mikään eroottista? Mikä sukuelimissä on eroottista?
Mikä on eroottista jonkun mielestä esimerkiksi punaisissa kengissä tai heilahtavassa mekon helmassa? Punaisissa huulissa?
Kyllä nyt rinnat on aika klassikko erotiikan saralla, enkä osaa kyllä kuvailla miksi niin on.
Tietenkin rinnat ovat eroottiset. Naisen ja miehen nännit eivät nyt vain ole sama asia. En käsitä, miksi feministit on niin hirttäytyneet väittämään tässäkin asiassa vastaan, vaikka kaikki sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Katsoa toljotan niitä ,enkä osaa tehdä niille mitään ..kun on vuosia jolloin viimeksi äidin rinnat ..terv. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vauvaa niillä ruokitaan
Sitäkin. Mutta sen lisäksi ovat muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen
On paljon naisia joita ei erotiikka missään muodossa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vauvaa niillä ruokitaan
Ei nykyään, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin rinnat ovat eroottiset. Naisen ja miehen nännit eivät nyt vain ole sama asia. En käsitä, miksi feministit on niin hirttäytyneet väittämään tässäkin asiassa vastaan, vaikka kaikki sen tietää.
Sekä naisen että miehen nännit ovat rumat. Jos niistä pitää, on jokin hassusti päässä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta rinnat ovat kasa läskiä.
Hyvää läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta mikään eroottista? Mikä sukuelimissä on eroottista?
Mikä on eroottista jonkun mielestä esimerkiksi punaisissa kengissä tai heilahtavassa mekon helmassa? Punaisissa huulissa?
Kyllä nyt rinnat on aika klassikko erotiikan saralla, enkä osaa kyllä kuvailla miksi niin on.
Punaisissa kengissä ei minusta ole mitään eroottista; tykkään mustista. - Siis mustista kengistä, en naapurin koirasta.
Minusta kookas penis ja olen mies, 30v.23/6