Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valehteli iästään tinderissä. Jatkaisitko tutustumista?

Vierailija
04.09.2023 |

Mietin vain, että mistä muusta valehtelee...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi. Kysyitkö, miksi valehteli vai oliko virhenäppäily? Mulle tulee mieleen, että jos on juuri mennyt tasakymmenluvun yli, vaikka 31, niin sitten jää naisten hakukriteerien ulkopuolelle, jos naine hakee 20-30 v seuraa.  En kylläkään tiedä, mitä ikähaarukoita yleisimmin käytetään, mutta luulisin, että tasakymmenlukuja ennemmin kuin 23-33.  Niin jos tuollaisessa tilanteessa optimoidakseen mätsien määrän laittaa 29v, pitäisin vähän reppanana, mutten kynnyskysymyksenä kuitenkaan.

Mulle joskus sanoi Tinderissä mies, että hän näkyy siellä vähän nuorempana, koska oli syöttänyt vahingossa väärin, eikä pysty vaihtamaan.

Vierailija
62/65 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Valehtelu on yleensä tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle joskus sanoi Tinderissä mies, että hän näkyy siellä vähän nuorempana, koska oli syöttänyt vahingossa väärin, eikä pysty vaihtamaan.

Täähän siellä klassikkoselitys 😂 Oletko oikeasti noin hyväuskoinen?

Vierailija
64/65 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en somssa mutta koskaan en kerro oikea ikäni livenä jos mies kysyy.Namassani langat ihon sisällä kosmetologilla laitettu.Ei näy ryppyjä.Hiusten tuhenukset ja pidenykset ymm.Olen siis nainen. Ystäväni mies hankki kaljuun päälakeen hiustenistutus,toinen hiusten tuhennus,kolmas värjää hiukset ymm .Näytävät itseään paljon nuoremilta ja eivät kerro myöskään oikeaa ikäänsä.

Vierailija
65/65 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironista että nainen valittaa miehin valehtelusta, kun kautta aikain naiset ovat maalanneet naamansa jonkin muun näköiseksi kuin se oikeasti on. Nykyäänhän he liimaavat tähän vielä muovia päälle että naamari on töydellinen.

Juuri näin. Mitä väliä? Lopputulos ratkaisee.