Mies valehteli iästään tinderissä. Jatkaisitko tutustumista?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Mulle joskus sanoi Tinderissä mies, että hän näkyy siellä vähän nuorempana, koska oli syöttänyt vahingossa väärin, eikä pysty vaihtamaan.
Täähän siellä klassikkoselitys 😂 Oletko oikeasti noin hyväuskoinen?
Minä en somssa mutta koskaan en kerro oikea ikäni livenä jos mies kysyy.Namassani langat ihon sisällä kosmetologilla laitettu.Ei näy ryppyjä.Hiusten tuhenukset ja pidenykset ymm.Olen siis nainen. Ystäväni mies hankki kaljuun päälakeen hiustenistutus,toinen hiusten tuhennus,kolmas värjää hiukset ymm .Näytävät itseään paljon nuoremilta ja eivät kerro myöskään oikeaa ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ironista että nainen valittaa miehin valehtelusta, kun kautta aikain naiset ovat maalanneet naamansa jonkin muun näköiseksi kuin se oikeasti on. Nykyäänhän he liimaavat tähän vielä muovia päälle että naamari on töydellinen.
Juuri näin. Mitä väliä? Lopputulos ratkaisee.
Mua ei haittaisi. Kysyitkö, miksi valehteli vai oliko virhenäppäily? Mulle tulee mieleen, että jos on juuri mennyt tasakymmenluvun yli, vaikka 31, niin sitten jää naisten hakukriteerien ulkopuolelle, jos naine hakee 20-30 v seuraa. En kylläkään tiedä, mitä ikähaarukoita yleisimmin käytetään, mutta luulisin, että tasakymmenlukuja ennemmin kuin 23-33. Niin jos tuollaisessa tilanteessa optimoidakseen mätsien määrän laittaa 29v, pitäisin vähän reppanana, mutten kynnyskysymyksenä kuitenkaan.
Mulle joskus sanoi Tinderissä mies, että hän näkyy siellä vähän nuorempana, koska oli syöttänyt vahingossa väärin, eikä pysty vaihtamaan.