Veronpalautus ulosottoon
Mitenkä toimii ulosotto ja veronpalautus tänään piti tulla tilille mutta ei vieläkään näy. Ulosotossa saatavia ja veronpalautus 800e, kuukausitulona ainoastaan 300e tuet. Onko tosiaan niin että koko veronpalautus voidaan ulosmitata vaikka kuukausitulot muutenkin pienet eikä tule edes suojaosuus täyteen?
Kommentit (11)
En saa ttt tukea koska asun avoliitossa, puolison 6000e kk tulot vaikuttaa
Vierailija kirjoitti:
On näin. Vievät kaikki. Noin pienillä tuloilla saat tttukea.
En saa ttt tukea koska asun avoliitossa, puolison 6000e kk tulot vaikuttaa
Velat pitää maksaa takaisin, ootko kuullut?!
Puolisosi on sinut ottanut ja hyväksynyt niin eiköhän hän maksa talouden yhteisistä kuluista suurimman osan, koska sinulla ei ole varaa. Ei siis ongelmia.
Olin iloinen kun aikanaan velka lyheni veronpalautuksilla. Mutta ap:n tulot niin pienet että olis saaneet vaikka satasen jättää.
Vierailija kirjoitti:
Velat pitää maksaa takaisin, ootko kuullut?!
Yritin maksaa velkani takaisin, mutta Sipilän hallitus ei antanut minun maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin iloinen kun aikanaan velka lyheni veronpalautuksilla. Mutta ap:n tulot niin pienet että olis saaneet vaikka satasen jättää.
Velka olisi lyhentynyt paljon suuremmilla summilla jos Sipilän hallitus olisi antanut minun maksaa velat.
Veronpalautus menee ulosottoon paitsi silloin jos on verovelkaa Verohallinnolle. Silloin Verottaja ottaa sen palautuksen itselleen ja se vähennetään verovelasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velka olisi lyhentynyt paljon suuremmilla summilla jos Sipilän hallitus olisi antanut minun maksaa velat.
En ole erityisen perehtynyt tähän aiheeseen. Estikö Sipilän hallitus aikoinaan maksamasta velkoja, vai mitä tämä tarkoittaa? Jos näin, yksi vaihtoehto olisi voinut olla säästää se 'maksamatta jäänyt' osa niiltä vuosilta.
On näin. Vievät kaikki. Noin pienillä tuloilla saat tttukea.