Onpas avoimien työpaikkojen määrä vähentynyt rajusti!
Ei ole enää niitä kymmenia valtion feikkityöpaikkoja jotka viime hallituskaudella sinne tehtiin. Ikinä eivät löytäneet sopivaa työntekijää niihin tehtäviin, vaan palautuivat aina uudestaan hakuun. Olen hakenut pelkästään niitä kun on 4 duunia pitäny hakea kuukaudessa. :D
Nyt oli vaikea löytää paikkoja mihin hakea ja mihin varmasti ei joudu.
Kommentit (9)
Jos nuo tuosta vielä vähenee, nini jäljelle ei jää kuin vuokratyöpaikat.
Nyt korjataan satoa jonka marinadin terijoki2 hallituksen punikki pissikset saivat aikaan. Paskin hallitus ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt korjataan satoa jonka marinadin terijoki2 hallituksen punikki pissikset saivat aikaan. Paskin hallitus ikinä.
Törkeetä millaseen tilanteeseen jättivät Suomen ja kun piti alkaa korjaamaan jälkiä, hallitusvastuu ei kiinnostanut. Sen sijaan oppositiosta huudella rasismista, vaikka oma johto on rikollisia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeetä millaseen tilanteeseen jättivät Suomen ja kun piti alkaa korjaamaan jälkiä, hallitusvastuu ei kiinnostanut. Sen sijaan oppositiosta huudella rasismista, vaikka oma johto on rikollisia täynnä.
Mun mielestä kyl ihan perus vasemmiston touhua. En mä oikeen muuta odottanutkaan. Äänestäjille sitä vihanen pitäisi olla. Niiden syytä se lopulta on et nyttenkin on sihteerinä julma eläinrääkkääjä.
Kohta kun konkurssiaalto lähtee kunnolla liikkeelle, niin työpaikkoja ei ole enää lainkaan. Leikkuri tulee tutuksi kansalle.
miksi jaksat tälläistä paskaa suoltaa tänne? puhutko itsellesi täällä?
vihreä siirtymä on ainakin viime vuosina vähentänyt rakennusalan työtä huomattavasti
Vierailija kirjoitti:
miksi jaksat tälläistä paskaa suoltaa tänne? puhutko itsellesi täällä?
Mistä paskasta puhut?
Yrittämistä pitäisi helpottaa jos työpaikkoja ei ole mitä hakea. Yrityksen omistamisen ei pitöisi vaikuttaa tukiin, vaan tulojen.