Postilähetykset: miten pystytte olemaan kotona 4 h keskellä päivää
Eihän sen pitäisi olla normaalille ihmiselle mahdollista. Minä olen lasten kanssa kotona, joten onnistuu. Mutta ihmettelen.
Kommentit (64)
Kotona tehtävä työ. Työttömyys. Vuorotyö. Eläkkeellä olo. Ajattele joskus boxin ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ole normaalia vuorotyö ja arkivapaat?
Mikä on arkivapaa?
Meille voi jättää paketin kuistille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on arkivapaa?
No vaikka mulla nyt. Ei tartte tänään töihin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kotona tehtävä työ. Työttömyys. Vuorotyö. Eläkkeellä olo. Ajattele joskus boxin ulkopuolelta.
Tuota, kaikilla ei ole tuo tilanne. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ap tilaa pakettinsa postiin noudettavana.
Mä teen suurimman osan työstäni etänä, käyn kerran viikossa toimistolla. Puoliso tekee vuorotyötä. Nytkin ollaan molemmat kotona, puoliso nukkuu yövuorojen välissä, minä olen ruokatauolla etätöistäni. (joku kaavoihin kangistunut voisi nyt väittää, että miten olen nyt ruokatauolla, kun Suomessa perinteisesti työlounas syödään klo 11)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, ei kaikilla järki ole päässä.
Lähetyksen voi myös ottaa vastaan työpaikallaan.
Onhan näitä:
Vapaapäivä
Etätyö
Työtön
Eläkkeellä
Lasten kanssa kotona
Lomapäivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on arkivapaa?
Hyvä kysymys, itse olen aina ollut töissä 8-16, ma-pe eli kai liittyy jotenkin hikisiin vuorotöihin?
Ei pidä tilata sellaista lähetystä, joka toimitetaan kotiin. Lähetyksen voi noutaa pakettiautomaatista tai postista.
Nuohan voi sopia sellaiselle ajalle, että on kotona silloin? Minä sovin etätyöpäiville, vapaapäiville, jne
Kyllä se on normaalille ihmiselle ihan mahdollista. Epänormaalimpaa on ihmetellä päivänselvää asiaa. Lisäksi postipaketin vastaanottoajankohdan voi itse valita: varhain aamulla, päivällä, tai illalla. Nykyään hyvin monilla ihmisillä on etätyö, tai etäopiskelut ammattikorkeakoulussa, joka mahdollistaa työnteon samalla, kun odottaa pakettia saapuvaksi.
Illalla? Iltapäivällä? Nouto luukusta.
Aika moni perus toimistoaikaan työskentelevä asuu joko ok-talossa tai rivarissa, joissa paketin pystyy jättämään kuistille/vajaan. Kyllähän se kuumotti pyytää postilaista jättämään tonnin telkkarin ulkovarastoon pariksi tunniksi, mutta ei muu auttanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on arkivapaa?
Hyvä kysymys, itse olen aina ollut töissä 8-16, ma-pe eli kai liittyy jotenkin hikisiin vuorotöihin?
Ei mulla nyt aina hiki tulee. Usein en käy suihkussa edes vuorojen välissä. Mukavaahan se nyt istua kotona ja mennä sunnuntaina yli 32e tunti tekee töitä.