Mies valehteli iästään tinderissä. Jatkaisitko tutustumista?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, siis MIKSI ihmeessä kukaan valehtelisi IKÄNSÅ? Mitä järkeä siinä on? Paljastuuhan se kuitenkin.
Kuin? Jos ei kukaan vastaa.
Tinder ja ONS, mitä väliä, mikä mielikuva toiselle jää iästä
Jos on muokannut kuvia tai käyttänyt vääristäviä linssejä yms. tekniikoita, niin on valehtelija eikä missään nimessä jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
No jos teillä on deitti syntymäpäivän aattona ja näet sitä ennen iän ja jatkatte siitä yhdessä synttäreille ja kun kysyt ikää onkin vuoden vanhempi. Heitätkö ulos valehtelusta ja selittelystä? Olisi kiva heittää lyylille takaisin, että ei jatkoon, koska seurassasi vanhenee vuodella ihan päivässä.
Täytyykin muistaa seuraavilla deiteillä. Nainen täyttää ensi launtaina 28v, joten voin sunnuntaina heittää, että "sähän vanhenet ihan silmissä". Taitais vaan olla liian ilkeää.
Vastasin eräällä palstalla miehelle, joka väitti olevansa 50 (kuten olen itsekin) tai 50+. On kuusikymppinen, mikä kyllä jo näkyy.
Aikani jahkattua päätin antaa menetyksen kokeneelle mahdollisuuden (= seksiä). Molemmilla oli kivaa ja annan varmasti vielä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän valehtelu on ihan käsittämättömän noloa. Ymmärrän toki sen, että laittaa lähtötietoihin väärän syntymäpäivän, mutta syntymävuosi pitää olla oikein.
Vielä nolompaa on filttereiden yms. muokkaustyökalujen käyttö. Siihen verrattuna väärä ikä on pikkujuttu jos kuvat eivät ole manipuloituja
Osui selvästi arkaan paikkaan alapeukkujen määrän perusteella. Tais filtterikusettajat kiivastua 😅
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 150/80/50.
Siinä
On mun ikä pituus ja paino, mutten kerro mikä on mikä, niin en huijaa.
Aika hurja jos ne on tossa järjestyksessä
Vierailija kirjoitti:
Miksi, siis MIKSI ihmeessä kukaan valehtelisi IKÄNSÅ? Mitä järkeä siinä on? Paljastuuhan se kuitenkin.
Miksi mistään valehdellaan? Kertoo ihmisen omista epävarmuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkaisin??
No, se että onko se nyt muutaman vuoden sinne tai tänne, ei se mikään maata kaatava asia ole. Eli ei hän kymmeniä vuosia valehdellut mutta muutaman vuoden.
ap
Miksi joku haluaa valehdella ikänsä? Kuka voi olla niin tyhmä, että kuvittelee ettei ikävalhe paljastu?
Osa valehtelee ja sitten tunnustaa typerästi naureskellen, että tuli vähän venytettyä totuutta.
Tarkoitus on löytää heti alkuun ne ihmiset jotka sietävät tuollaista kohtelua. Jos nainen hyväksyy valheen, hänessä on miehen kannalta potentiaalia. Koska nainen tulee hyväksymään paljon muutakin huonoa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin eräällä palstalla miehelle, joka väitti olevansa 50 (kuten olen itsekin) tai 50+. On kuusikymppinen, mikä kyllä jo näkyy.
Aikani jahkattua päätin antaa menetyksen kokeneelle mahdollisuuden (= seksiä). Molemmilla oli kivaa ja annan varmasti vielä uudelleen.
Tämä ei siis ollut saanut seuraa oikean iän kerrottuaan, ja viilasi vähän alaspäin.
En minäkään olisi vastannut, jos olisi puhunut kuudesta kympistä. Se tuntuu paljolta.
En kuitenkaan ole montaa vuotta nuorempi, vaikka olen nuorekas. Ensimmäinen avokki olisi nyt saman ikäinen.
Mies kaipasi hirveästi läheisyyttä ja oli ollut vuosia ilman ja haluton. Eronneena tiedän nämä asiat, joten miksikäs ei? Kymmenen vuoden päästä voi olla, ettei kukaan halua minua. Otan kun annetaan.
Halusi niin kovasti vastata nuoremmalle. Jos vaikka naisella haussa esim. 33-38, niin laitto sit 38 vaikka 41. Onko paha? Mies muuten ihan unelma. Tommosesta tulee kuitenkin vähän epätoivoset vibat siis perheenperustamisvibat. Ainakin sais siihen valmiin ja kypsän miehen. Uskon, et tommoset on todella tosissaan liikkeellä ja siksi eivät käytä järkeään. Kyllähän toi iän pyöristely paljastuu ennemmin tai myöhemmin, mut mitä välii...Ikä on aikuisilla vain numero, mut jos on kovin tarkkaa niin pyydä näyttään henkkareita, kun tapaatte.
Valehteliko vai muistiko vaan väärin?
Mä olin pitkän aikaa parivuotta vanhempi, kun veljeni sitten tipautti mun maan pinnalle. En tajua, mistä hemmetistä olin sen luvun napannut iäkseni. Mulle iski ikäkriisi, niin sitten veli ihmetteli, että mitä sä nainen nyt meinaat?!
Oho, sain kaksi vuotta lisää!
36 > 34.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkaisin??
No, se että onko se nyt muutaman vuoden sinne tai tänne, ei se mikään maata kaatava asia ole. Eli ei hän kymmeniä vuosia valehdellut mutta muutaman vuoden.
ap
Miksi joku haluaa valehdella ikänsä? Kuka voi olla niin tyhmä, että kuvittelee ettei ikävalhe paljastu?
Osa valehtelee ja sitten tunnustaa typerästi naureskellen, että tuli vähän venytettyä totuutta.
Tarkoitus on löytää heti alkuun ne ihmiset jotka sietävät tuollaista kohtelua. Jos nainen hyväksyy valheen, hänessä on miehen kannalta potentiaalia. Koska nainen tulee hyväksymään paljon muutakin huonoa kohtelua.
Katkeran ihmisen puhetta. Suurinosa ihmisistä ei pelaa mitään ihmissuhdepelejä. Jos sä olet toistuvasti joutunut kusetetuksi, niin ehkä olisi aika vilkaista peiliin, että miksi löydätkin juuri ne vähät ihmiset, jotka niin tekee... Ehkä olet itse sellainen myös.
Ihmiset tekevät inhimillisiä virheitä tai sitten on tarkoituksellisesti valehdellut ikänsä. Naisethan sitä tekee kaiken aikaa. Mulla on kymmeniä naisia lähipiirissä, jotka valehtelee ikänsä. Töissä, harrastuksissa tai sitten tulee sillai vitsinä "no, enhän mä nyt vielä niiiiiin vanha ole!".
Tuota naisten iän valehtelua pidetään usein söötin hupsuna. Nyt kun mies sellaista tekee, niin hänellä on narsistin luonne ja suunnitelmat huonoon käytökseen jatkossakin. Justjust. :D
Helvetti mitä höpölöpöä täältä jatkuvasti lukeekin.
Ihminen jonka on helppo valehdella, tekee sitä toistuvasti.
Ja mikä järki edes valehdella ikänsä, kun siitä jää kuitenkin kiinni jossain vaiheessa jos juttu muuttuu vakavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jonka on helppo valehdella, tekee sitä toistuvasti.
Ja mikä järki edes valehdella ikänsä, kun siitä jää kuitenkin kiinni jossain vaiheessa jos juttu muuttuu vakavaksi.
Jos on selvää ettei juttu ole kuin deittailua niin so what..ei ole suuri synti jos hiukan meikkaa tai feikkaa.
Ja jos se muuttuu vakavaksi, niin tällaiseen pikkuasiaan takertuminen ei lupaa suhteelle hyvää jatkoa.
Ironista että nainen valittaa miehin valehtelusta, kun kautta aikain naiset ovat maalanneet naamansa jonkin muun näköiseksi kuin se oikeasti on. Nykyäänhän he liimaavat tähän vielä muovia päälle että naamari on töydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Halusi niin kovasti vastata nuoremmalle. Jos vaikka naisella haussa esim. 33-38, niin laitto sit 38 vaikka 41. Onko paha? Mies muuten ihan unelma. Tommosesta tulee kuitenkin vähän epätoivoset vibat siis perheenperustamisvibat. Ainakin sais siihen valmiin ja kypsän miehen. Uskon, et tommoset on todella tosissaan liikkeellä ja siksi eivät käytä järkeään. Kyllähän toi iän pyöristely paljastuu ennemmin tai myöhemmin, mut mitä välii...Ikä on aikuisilla vain numero, mut jos on kovin tarkkaa niin pyydä näyttään henkkareita, kun tapaatte.
Ei Tinderissä ilmoiteta julkisesti mitään ikähaarukkaa. Ja jos joku niin tekee, niin kannattaa pyyhkäistä samantien vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkaisin??
ap
Aikanaan kun vähän aikaa käytin Tinderiä ja Suomi24:ää, kokemukseni oli että yksikään nainen ei laittanut sinne oikeaa ikäänsä. Ei ainakaan yksikään, joka minulle olisi viestitellyt. Tunsin olevani ainoa rehellinen koko paikassa. Onneksi ei tarvitse enää.
Törmäsin samanlaiseen tapaukseen. Valehteli ikänsä muutamalla vuodella alaspäin, eli oli yli 50 mutta valehteli ikänsä alle sen. Jos olisi ollut oikealla iällään ei olisi koskaan vastaani Tinderissä tullutkaan, ja tämähän se syy juuri olikin että näkyisi nuoremmille naisille. Oli juuri tällainen "tunnen itseni nuoremmaksi" tapaus. Meillä oli treffitkin jo sovittuna, kunnes minulle FB:stä selvisi tyypin oikea ikä. Peruin treffit samantien ja kerroin syyn. Vielä vuosi sen jälkeen lähetti kännissä viestin saisiko uuden mahdollisuuden. Vaikkei oltu koskaan edes tavattu! Ap, vain itsekäs ääliö toimii noin, älä edes harkitse jatkavasi tutustumista.
on numeraalinen ikä ja biologinen ikä. Nämä ovat aivan eri asioita. Esim numeraalisesti 35 vuotiaan biologinen ikä voi olla 25 tai 45. Tähän voi vaikuttaa