IS: Jotain meissä ihmisissä tapahtuu, kun käytämme tinderiä. Luulemme, että nurkan takana on aina joku parempi ja että ei kannata sitoutua.
Taitaa tuo koskea vain naisia. En tunne ketään miestä joka saisi sieltä niin paljon naisia että se olisi noin vain helppoa vaihtaa parempaan. Lisäksi tinder tekee pelkkää hallaa miehen itsetunnolle.
Terhi tuskastui Tinderiin kuukaudessa tohtori selittää psykologista harhaa, joka saa meidät käyttäytymään huonosti deittisovelluksissa https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009804480.html
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
just tuli viestiä joltain 30v naiselta jolla on mustaa sydäntä ja ketjua profiilissa. Ei kyl nyt enää jaksa.
Viestejä ei voi lähettää ennen kuin on match. Joten miksi olet tykännyt naisen profiilista jos se ei miellyttä? Sinähän se tässä hölmö olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
just tuli viestiä joltain 30v naiselta jolla on mustaa sydäntä ja ketjua profiilissa. Ei kyl nyt enää jaksa.
Viestejä ei voi lähettää ennen kuin on match. Joten miksi olet tykännyt naisen profiilista jos se ei miellyttä? Sinähän se tässä hölmö olet.
Sil oli kiva koira kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät nuo lehdet koskaan tee raatorehellistä artikkelia naisten sikailuista tinderissä?
Ahaa, eli miesten mielestä sikailua on se, että nainen toimii nykyään, kuten miehet. Selvä.
Joku ghoustaaminen nyt on pientä verrattuna naisten sikailuihin.
Haloo, onks valoo? Miten teidän kaaliin saataisiin tieto. Naisen saaminen on loppupeleissä yllättävän helppoa. Te miehet itse pystyttelette muureja pysyäksenne vastaedeskin sinkkuina.
Mitä helppoa siinä on kahlata läpi mieletöntä määrä paskaa tinderissä?
Ensinnäkin korjaa tota asennetta. Toisekseen. Oletko milloin viimeksi tehnyt itsellesi korjausliikettä? Aivan. Et sä voi vaatia tasoa olemalla itse nollatasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät nuo lehdet koskaan tee raatorehellistä artikkelia naisten sikailuista tinderissä?
Tinderissä oleminen on täysin vapaaehtoista ja oma valinta.
Eli miehen kanssa saa ihan vapaasti sikailla koska hän on tinderissä.
Kerro ihmeessä, että mitä tämä sikailu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä oleminen on täysin vapaaehtoista ja oma valinta.
Turha siis hakkua miehiä jota ei käyttäydy asiallisesti niin kuin tähän asti. Vaikene tai poistu tinderistä kun eihän ihmisten ja varsinkaan naisten huonoa käytöstä saa tuoda julki
Käyttääkö joku vielä tinferiä, itse poistuin sieltä vuosia sitten kun huomasin että naiset siellä on 80% tekoälyjä.
Huijausta koko mesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en naisena saisi hyötyä siitä, että miehet ovat niin helppoja? Miehet, jos ette halua olla kertäkäyttötavaraa, älkää jakako itseänne kaikille halukkaille.
Ap:ta ja muita miehiä tässä ketjussa vtuttaa vain se, että he eivät saa. Eivät he ole muusta huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli miesten mielestä sikailua on se, että nainen toimii nykyään, kuten miehet. Selvä.
Haloo, onks valoo? Miten teidän kaaliin saataisiin tieto. Naisen saaminen on loppupeleissä yllättävän helppoa. Te miehet itse pystyttelette muureja pysyäksenne vastaedeskin sinkkuina.
Ei siihen vaadita mitään muuta kuin kilometrin mittaisen vaatimus listan täydellistä toteuttamista kai nyt olet kuitenkin niitä naisia jotka valittavat jos miehellä on yksikin kriteeri naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä tinferiä, itse poistuin sieltä vuosia sitten kun huomasin että naiset siellä on 80% tekoälyjä.
Huijausta koko mesta.
Eli sinä saat mätsejä vain bottien kanssa? Mietipä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en naisena saisi hyötyä siitä, että miehet ovat niin helppoja? Miehet, jos ette halua olla kertäkäyttötavaraa, älkää jakako itseänne kaikille halukkaille.
Kai hyväksyt naisten hyväksikäytön kun selväsikin hyväksyt miesten hyväksikäytön?
Vierailija kirjoitti:
Tinderin isoin ongelma taitaa olla sukupuolijakauman epätasaisuus.
Jokaista naista kohden on ainakin 8 miestä.
Tämä johtaa sitten kahteen erilaiseen strategiaan: miehet pyyhkivät 80% naisista oikealle, naiset 99,5% miehistä vasemmalle. Miehet saavat siis matcheja rajatusti, eikä heidän joukossaan ole välttämättä yhtään kiinnostavaa. Naiset matchaavat taas harvoja, mutta epäilemättä parhaan profiilin/kuvat/bion omaavia. Joilla on sitten varaa valita.
Kumppaninhakua pitäisi tehdä oikeassa elämässä, ei netissä. Mutta se on vaikeaa, etenkin, kun naiset ovat nykyisin täysin passiivisia, baarissa tai harrastuksissa on täysin mahdotonta tutustua.
Käsittääkseni tinderissä on noin 4 miestä jokaista naista kohden. Muuten samaa mieltä kyllä kanssasi, mutta halusin hieman korjata tuota suhdelukua.
Miehenä ajattelen, että yhteen kumppaniin tyytymisessä olisi toki se hyöty, että voisi jättää kondomit pois. Itselleni tuo ei kyllä riitä voittamaan kaikkia monogamian haittapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen vaadita mitään muuta kuin kilometrin mittaisen vaatimus listan täydellistä toteuttamista kai nyt olet kuitenkin niitä naisia jotka valittavat jos miehellä on yksikin kriteeri naiselle?
Sitä se on, kun kiinnostaa vain jännänaiset. Oma vika, miksi eivöt kiktyinaiset kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai hyväksyt naisten hyväksikäytön kun selväsikin hyväksyt miesten hyväksikäytön?
Kuka jonkun palstarandomin hyväksynnästä on kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin on nuo ja ihan olen parisuhdetta hakemassa. Eihän se ihmisestä mitään muuta kerro.
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtaa sitten kahteen erilaiseen strategiaan: miehet pyyhkivät 80% naisista oikealle, naiset 99,5% miehistä vasemmalle. Miehet saavat siis matcheja rajatusti, eikä heidän joukossaan ole välttämättä yhtään kiinnostavaa. Naiset matchaavat taas harvoja, mutta epäilemättä parhaan profiilin/kuvat/bion omaavia. Joilla on sitten varaa valita.
Kumppaninhakua pitäisi tehdä oikeassa elämässä, ei netissä. Mutta se on vaikeaa, etenkin, kun naiset ovat nykyisin täysin passiivisia, baarissa tai harrastuksissa on täysin mahdotonta tutustua.
Käsittääkseni tinderissä on noin 4 miestä jokaista naista kohden. Muuten samaa mieltä kyllä kanssasi, mutta halusin hieman korjata tuota suhdelukua.
Pitäiskö miesten itse tehdä asialle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijausta koko mesta.
Eli sinä saat mätsejä vain bottien kanssa? Mietipä miksi.
Eiköhän tuo nyt ole aika päivänselvää, miksei hän saa niitä mätsejä: hän ei ole riittävän hyvännäköinen kuvissaan. Tutkimuksetkin sen osoittavat: naisten tykkäykset tinderissä painottuvat todella vahvasti hyvin pienelle joukolle miehiä, ja noin 50 % mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.
Ei ole vaikea arvata, kuuluuko tuo kenelle vastasit siihen huonompaan 50 % joukkoon miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö miesten itse tehdä asialle jotain?
Jos sinä olisit mies, mitä sinä tekisit tuossa tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyväksikäyttöä se on, että kaksi aikuista täysivaltaista ihmistä harrastaa keskenään suostumuksellista seksiä?
En ole miestä löytänyt tinderistä enkä edes yritä enää sitä kanavaa. Sieltä saa pelkästään sydänsuruja.
Tinder miehet eivät osaa sitoutua. Parempi tutustua oikeassa elämässä miehiin.