Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Luuleeko joku että naisille tinderissä tulee vastaan jotain Jason Momoaa tai Henry Cavillia? Siis ihan tosissaan :D Itse asun keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa ja ei ensimmäistäkään miesmallia ole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä jankkaamista ketju täynnä.
Mieti: naisettomat miehet ovat käyttäneet nyt muutaman päivän jankatakseen naisten miesmausta meille mammoille :-DDD
N60
Niin ja nämä miehet tietää sen meidän maun eikä me naiset itse. :D Ei auta vaikka miten ratakiskosta vääntäisi asioita, niin ei vain mene jakeluun näille. :D Huvittavaa.
Minä olen monta kertaa kysynyt, että mikä on yleisin naisten ihannemiesmaku, jos se ei ole tuo tumma miesmallin näköinen? Miten sinä muuttaisit klassista miesmallia siten, että siitä saataisiin enemmän naisten mieleen oleva mies?
Kai ymmärrät, että ulkonäkö ei oikeasti ole noin tärkeää?
Ei kyllä tämä uliseva palstajankkaaja tietää naisten halut paremmin kuin naiset itse!
Ei niitä naisten haluja ole vielä kerrottu rehellisesti ääneen. On vain kirjoiteltu, mitä naiset teoriassa arvostavat miehessä sitoutuneessa parisuhteessa. Joku välillä uskaltautuu sanomaan "itsetunto on tärkein", mutta sitäkään ei avata mitenkään, miten se näkyy baaritiskillä tai Tinderin valokuvissa tarkalleen ottaen.
Opettele lukemaan. Mä olen kertonu jo monesti, että olen tapaillut/seurustellut monen näköisten ja kokoisten miesten kanssa. On ollut tummaa, vaaleaa, ohentuneilla hiuksilla, kaljua, normaalipainoista, ylipainoista, pitkää, lyhyttä, lihaksikasta, ei lihaksikasta. On ollut komeita ja tavallisen näköisiä. Ihan normaaleja suomalaisia miehiä joita nytkin katselen Tinderistä. Ei ole mitään Jason Momoaa tms.
Meneekö vieläkään jakeluun? Tuskin.
Ei mene, et voi voittaa järkevällä keskustelulla hänen kanssaan. Anna hänelle, mitä hän haluaa: kerro, että haluat miehen jolla on täydellinen hiusraja, niin nähdään mitä alkaa tapahtua ;-)
Okei eli mä haluan siis tumman, lihaksikkaan, komean miehen täydellisellä hiusrajalla. :D
Haluan pitkän, tumman, lihaksikkaan, tuuhea ja pitkätukkaisen, hyvinvarustellun miehen, jolla on hyvä itsetunto, korkeakoulututkinto, nousujohteinen ura ja pehmeät arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti: naisettomat miehet ovat käyttäneet nyt muutaman päivän jankatakseen naisten miesmausta meille mammoille :-DDD
N60
Niin ja nämä miehet tietää sen meidän maun eikä me naiset itse. :D Ei auta vaikka miten ratakiskosta vääntäisi asioita, niin ei vain mene jakeluun näille. :D Huvittavaa.
Minä olen monta kertaa kysynyt, että mikä on yleisin naisten ihannemiesmaku, jos se ei ole tuo tumma miesmallin näköinen? Miten sinä muuttaisit klassista miesmallia siten, että siitä saataisiin enemmän naisten mieleen oleva mies?
Ei kyllä tämä uliseva palstajankkaaja tietää naisten halut paremmin kuin naiset itse!
Ei niitä naisten haluja ole vielä kerrottu rehellisesti ääneen. On vain kirjoiteltu, mitä naiset teoriassa arvostavat miehessä sitoutuneessa parisuhteessa. Joku välillä uskaltautuu sanomaan "itsetunto on tärkein", mutta sitäkään ei avata mitenkään, miten se näkyy baaritiskillä tai Tinderin valokuvissa tarkalleen ottaen.
Please, siskot, nyt jokainen tähän kommentiksi:
Haluan pitkän, tumman, komean miehen hiusrajalla.
Ei tämä muuten lopu. Katsotaan mitä tuo tyyppi sen jälkeen tekee, kun parikymmentä mammaa kirjoittaa tänne tuon kommentin.
Ihanteeni on aina ollut vaalea. Nykyisin kalju. Pitkä on.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku että naisille tinderissä tulee vastaan jotain Jason Momoaa tai Henry Cavillia? Siis ihan tosissaan :D Itse asun keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa ja ei ensimmäistäkään miesmallia ole tullut vastaan.
Sun pitää muuttaa isompaan kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New York?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että henkisesti sairas ihminen (Hiusrajahullu) ei kykene ottamaan vastaan tuota informaatiota? Ainoa tapa saada hänet ymmärtämään sairautensa on kriisiyttää hänet. Lakata mahdollistamasta tuota jankutusta. Ignooraaminen olisi ollut kaikkein paras vaihtoehto, mutta kun niin moni kuitenkin vastaa hänelle, niin toiseksi paras vaihtoehto on lähteä hänen mielikuvitusmaailmaansa mukaan niin, että hän joutuu miettimään, että "mitä nyt"?
Eli "myönnä" sinäkin, että ihannemiehesi on pitkä, komea ja hänellä on täydellinen hiusraja ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Ei tämä muuten lopu. Katsotaan mitä tuo tyyppi sen jälkeen tekee, kun parikymmentä mammaa kirjoittaa tänne tuon kommentin.
Eiku anteeksi. Pitkä, kaukasialainen ilman silmälaiseja. Hiusrajalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko? Et voi voittaa järkiargumenteilla.
On kyllä aika lihava tuo Jonna, mutta ihan nätti kuitenkin. Mutta onhan paljon lihavia kivannäköisiä miehiäkin hänelle pariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että henkisesti sairas ihminen (Hiusrajahullu) ei kykene ottamaan vastaan tuota informaatiota? Ainoa tapa saada hänet ymmärtämään sairautensa on kriisiyttää hänet. Lakata mahdollistamasta tuota jankutusta. Ignooraaminen olisi ollut kaikkein paras vaihtoehto, mutta kun niin moni kuitenkin vastaa hänelle, niin toiseksi paras vaihtoehto on lähteä hänen mielikuvitusmaailmaansa mukaan niin, että hän joutuu miettimään, että "mitä nyt"?
Eli "myönnä" sinäkin, että ihannemiehesi on pitkä, komea ja hänellä on täydellinen hiusraja ;-)
Mitä apua tuosta on, kun tiedän sen olevan teennäistä? (Vaikka toki totuushan siellä pohjalla on)
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitkän, tumman, lihaksikkaan, tuuhea ja pitkätukkaisen, hyvinvarustellun miehen, jolla on hyvä itsetunto, korkeakoulututkinto, nousujohteinen ura ja pehmeät arvot.
Mutta salaisuutena siskoille: mieheni on kaikkea tuota, mutta hän ei ole ihan hirveän lihaksikas ja hiusrajakin pakenee. Mutta aivan täydellinen aviomies. 🤫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N60
Eiku anteeksi. Pitkä, kaukasialainen ilman silmälaiseja. Hiusrajalla...
Onko miehesi sitten jotain muuta, kuin pitkä ja kaukasidinen? Mahdollisesti hiusrajalla myös?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika lihava tuo Jonna, mutta ihan nätti kuitenkin. Mutta onhan paljon lihavia kivannäköisiä miehiäkin hänelle pariksi.
Edelleen, miksi ylipainoisen pitäisi kelpuuttaa vain ylipainoisia?
Haluaisin olla pitkä, tumma, lihaksikas, tuuhea ja pitkätukkainen, hyvinvarusteltu mies, jolla on hyvä itsetunto, korkeakoulututkinto, nousujohteinen ura ja pehmeät arvot.
T. Palstajankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko? Et voi voittaa järkiargumenteilla.
Millä järkiargumenteilla? Hän sanoi, ettei ole törmännyt keskisuuressa kaupungissa Cavillin näköisiin miehiin, vaikka selvästi on haeskellut heitä. Ja kertoi toki samassa viestissä myös, että Cavill ja Momoa ovat laajamittaisesti naisten ihannemiehiä. Koska miksi niitä muuten pitäisi niin uskomattomina, että niitä tarvitsisi edes keskisuuren kaupunkilaisen pohtia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 😳 Hänhän on aivan mielettömän kaunis! Joku rotannaamainen harmaa insinöörismies häpeillyt seurassa? Ei saatana!
Sehän se on. Kyllä ruman suomalaisen miehen kannattaa ihan vain lähteä Aasiaan metsästämään lapsinaisvartaloa pedariviboissaan.
Luin myös juttua pöyristyneenä.
Aika paljon tunnut myös halveksuvan pienikokoisia suomalaisia naisia. Onkohan heistä kiva kuulla että heillä on lapsinaisvartalot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta salaisuutena siskoille: mieheni on kaikkea tuota, mutta hän ei ole ihan hirveän lihaksikas ja hiusrajakin pakenee. Mutta aivan täydellinen aviomies. 🤫
Ikävää sinun kannaltasi. Oma mieheni lentää parhaillaan jumbojettiä Singaporeen tehdäkseen siellä ensin avosydänleikkauksen ja sen jälkeen poseeraa Sports Illustrated ja Men's Hair lehdille. Sellaisia meidän naisten miehet ovat <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, miksi ylipainoisen pitäisi kelpuuttaa vain ylipainoisia?
Koska miehille on sanottu täällä tätä samaa. Eli jos mielii kumppanin saada, niin se on silmä silmästä ja hammas hampaasta tänä päivänä.
Jos jonna laittaisi tuon lehdessäolleen kuvan tinderiin, niin ei tulisi väärintulkintoja painosta.