Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemukset tindertreffeiltä

Vierailija
16.07.2023 |

Olen köynyt nyt kuudet pikaiset treffit ja kukaan miehistä ei lopulta ole ollut kiinnostunut minusta. Juttelevat kyllä tapamisessa, mutta sen jäljeen ei kuulu mitään.,
Taidan jättää koko jutun, ja olla yksin loppuelämän.

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tuollaista?

Vierailija
2/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on, kun vaatimattomalla ulkonäöllä täytyy yrittää eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vie itseluottamusts

Vierailija
4/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan samanlaista lähes aina. Kivaa oli treffeillä ja riitti jutunaihetta mutta kun ei vaan mikään kelpaa miehille. En oikein tiedä mitä tuolta hakevat vai onko tarjontaa vaan niin paljon?

N26

Vierailija
5/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihan samanlaista lähes aina. Kivaa oli treffeillä ja riitti jutunaihetta mutta kun ei vaan mikään kelpaa miehille. En oikein tiedä mitä tuolta hakevat vai onko tarjontaa vaan niin paljon?

N26

Seksiä haetaan vähän vaatimattomamman näköisiltä naisilta, kun Tinderistä on kyse.

Vierailija
6/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet oli komeita top 10 miehiä ja sinä top 1000 nainen joten miehet päätti ettei sinua voi panna.

Vierailija
7/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Seksiä haetaan vähän vaatimattomamman näköisiltä naisilta, kun Tinderistä on kyse.

Mikseivät paremman näköisiä halua sitten panna?

Vierailija
8/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et antanutkaan pesää, siitä se johtuu

Vierailija
9/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Sivusta, minua käytti pelkkään seksiin tindermies, joka seurustelee nykyään huomattavasti minua rumemman naisen kanssa. Ei voi kauniiksi sanoa hyvällä tahdollakaan, lisäksi vartalokin on huonompi kuin minulla. Siitä naisesta voisi helposti uskoa, jos joku sanoisi hänen olleen aiemmin mies. Milläs selität tämän.

Vierailija
10/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Vääränlainen kuvitelma. Kun on satoja vaihtoehtoja, kymmeniä treffejä.. aina kuvitellaan että vastaan tulee joku vielä parempi. Sitten ei välttämättä ymmärretä oman ihastumisen anatomiaa... esim itse olen nyt tajunut että en ole koskaan ihastunut kehenkään täysin tuntemattomaan.. sitten niihin Tindertreffeille lähetään aivan liian suurin odotuksin. Tähän olen itsekin syyllistynyt.

Vierailija
11/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Olen huomannut että mitä enemmän kivaa rentoa jutunaihetta treffeillä riittää, sitä todennäköisempää on ettei ne johda mihinkään.  Silloin puuttuu se jännite ja kutkuttava hermostuneisuus jollaista tuntee aidosti "siinä mielessä" kiinnostavan seurassa ollessa.

Vierailija
12/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan sinulla kuitenkin treffit 👍🏻

Vierailija
13/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene ruman miehen kanssa treffeille. Jokainen ruma mies ottaisi sinut vaimoksi heti.

Vierailija
14/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minunkin piti taas sinne Tinderiin itseni ängetä. Mitähän tästä taas tulee 🤭

Vierailija
15/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-aikoinani minäkin juttelin miehille treffeillä kuten asiaan kuuluu, mutta ei heistä juuri kukaan hetkauttanut syvemmällä tasolla. Joidenkin kanssa kelpasi seksi muttei parisuhdetta olisi voinut ajatella. Kyse ei ollut vaihtoehtojen paljoudesta vaan siitä, ettei vain ollut tarpeeksi kivaa tai samalla aaltopituudella kenenkään kanssa. Vaikka tinderin kautta saa paljon kontakteja, tunsin itseni äärettömän yksinäiseksi. Nykyinen kumppani löytyi kaveripiiristä.

Vierailija
16/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Sivusta, minua käytti pelkkään seksiin tindermies, joka seurustelee nykyään huomattavasti minua rumemman naisen kanssa. Ei voi kauniiksi sanoa hyvällä tahdollakaan, lisäksi vartalokin on huonompi kuin minulla. Siitä naisesta voisi helposti uskoa, jos joku sanoisi hänen olleen aiemmin mies. Milläs selität tämän.

Ehkä ne kuuluisat kemuat kohtas paremmin tuon kertomasi kanssa. Ei kaikkien kanssa vaan kaikilla synkkaa.

Vierailija
17/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ehkä ne kuuluisat kemuat kohtas paremmin tuon kertomasi kanssa. Ei kaikkien kanssa vaan kaikilla synkkaa.

Niin. Tuo nyt romuttaa näkemyksesi, että vain vaatimattoman näköisiltä naisilta haetaan seksiä, jos kerta minua rumempi kelpasi miehelle suhteeseen.

Vierailija
18/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Niin. Tuo nyt romuttaa näkemyksesi, että vain vaatimattoman näköisiltä naisilta haetaan seksiä, jos kerta minua rumempi kelpasi miehelle suhteeseen.

Sulla on pimppa mutta annoit sitä miehen mielestä ilman tunnetta. Ei se silloin innosta. Joku toinen saattaa kokea kanssasi ihan toisin ja tykätä. Sitä on nuo ns. kemiat jotka kohtaa tai ei.

Vierailija
19/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkösi on liian heikolla tasolla, et kykene sytyttämään kiinnostusta miehissä.

Vierailija
20/193 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Jos eri treffien välillä ainoa yhdistävä tekijä olet sinä, niin silloin kyse ei ole siitä, että "mikään ei kelpaa miehille(tai naisille)", vaan että sinä et kelpaa näille miehille(tai naisille).

Ei sille mitään mahda jos toinen ei lämpene. Väkisinkö hänen pitäisi suhteeseen lähteä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän