Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
1981/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä jankkaamista ketju täynnä. 

Mieti: naisettomat miehet ovat käyttäneet nyt muutaman päivän jankatakseen naisten miesmausta meille mammoille :-DDD

N60

Niin ja nämä miehet tietää sen meidän maun eikä me naiset itse. :D Ei auta vaikka miten ratakiskosta vääntäisi asioita, niin ei vain mene jakeluun näille. :D Huvittavaa. 

Minä olen monta kertaa kysynyt, että mikä on yleisin naisten ihannemiesmaku, jos se ei ole tuo tumma miesmallin näköinen? Miten sinä muuttaisit klassista miesmallia siten, että siitä saataisiin enemmän naisten mieleen oleva mies?

Kai ymmärrät, että ulkonäkö ei oikeasti ole noin tärkeää? 

Ei kyllä tämä uliseva palstajankkaaja tietää naisten halut paremmin kuin naiset itse! 

Ei niitä naisten haluja ole vielä kerrottu rehellisesti ääneen. On vain kirjoiteltu, mitä naiset teoriassa arvostavat miehessä sitoutuneessa parisuhteessa. Joku välillä uskaltautuu sanomaan "itsetunto on tärkein", mutta sitäkään ei avata mitenkään, miten se näkyy baaritiskillä tai Tinderin valokuvissa tarkalleen ottaen. 

Please, siskot, nyt jokainen tähän kommentiksi:

Haluan pitkän, tumman, komean miehen hiusrajalla.

Ei tämä muuten lopu. Katsotaan mitä tuo tyyppi sen jälkeen tekee, kun parikymmentä mammaa kirjoittaa tänne tuon kommentin.

Ihanteeni on aina ollut vaalea. Nykyisin kalju. Pitkä on.

Eiku anteeksi. Pitkä, kaukasialainen ilman silmälaiseja. Hiusrajalla...

Onko miehesi sitten jotain muuta, kuin pitkä ja kaukasidinen? Mahdollisesti hiusrajalla myös?

Jumalauta sinä oot sairas.

eri

Vierailija
1982/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla pitkä, tumma, lihaksikas, tuuhea ja pitkätukkainen, hyvinvarusteltu mies, jolla on hyvä itsetunto, korkeakoulututkinto, nousujohteinen ura ja pehmeät arvot.

T. Palstajankkaaja

Kukapa mies ei haluaisi? Nuo ominaisuudet toisivat ihan valtavan valinnanvaran vapaaseen seksiin ja irtosuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku että naisille tinderissä tulee vastaan jotain Jason Momoaa tai Henry Cavillia? Siis ihan tosissaan :D Itse asun keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa ja ei ensimmäistäkään miesmallia ole tullut vastaan.

Sun pitää muuttaa isompaan kaupunkiin.

Huomasitko? Et voi voittaa järkiargumenteilla.

Millä järkiargumenteilla? Hän sanoi, ettei ole törmännyt keskisuuressa kaupungissa Cavillin näköisiin miehiin, vaikka selvästi on haeskellut heitä. Ja kertoi toki samassa viestissä myös, että Cavill ja Momoa ovat laajamittaisesti naisten ihannemiehiä. Koska miksi niitä muuten pitäisi niin uskomattomina, että niitä tarvitsisi edes keskisuuren kaupunkilaisen pohtia?

Kiihottaako sinua kovinkin Cavill ja Momoa?

Vierailija
1984/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas mikä keskustelu. 

Vinkkinä noin 99 %:lle osallistuneista: mielenterveyspalveluita saa ja on ihan suotavaa käyttää.

Rakkaudella, MP

Vierailija
1985/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas mikä keskustelu. 

Vinkkinä noin 99 %:lle osallistuneista: mielenterveyspalveluita saa ja on ihan suotavaa käyttää.

Rakkaudella, MP

Anteeksi. Me vähän vaan hulluteltiin, kun hiusrajahyypiö oli niin helppo kohde. Anteeksi. Nyt nukkumaan kaikki mussukat.

Vierailija
1986/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku että naisille tinderissä tulee vastaan jotain Jason Momoaa tai Henry Cavillia? Siis ihan tosissaan :D Itse asun keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa ja ei ensimmäistäkään miesmallia ole tullut vastaan.

Miksi pitäisi kun en ole kiinnostunut mistään malleista. Tuollaisia superkomeita miesmalleja ei edes Suomessa ole.

Vierailija
1987/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan pitkän, tumman, lihaksikkaan, tuuhea ja pitkätukkaisen, hyvinvarustellun miehen, jolla on hyvä itsetunto, korkeakoulututkinto, nousujohteinen ura ja pehmeät arvot.

Mutta salaisuutena siskoille: mieheni on kaikkea tuota, mutta hän ei ole ihan hirveän lihaksikas ja hiusrajakin pakenee. Mutta aivan täydellinen aviomies. 🤫

Ikävää sinun kannaltasi. Oma mieheni lentää parhaillaan jumbojettiä Singaporeen tehdäkseen siellä ensin avosydänleikkauksen ja sen jälkeen poseeraa Sports Illustrated ja Men's Hair lehdille. Sellaisia meidän  naisten miehet ovat <3

Niin, niin, luinkin hänestä tuossa päivemmällä. No sinä varmaan oletkin sellainen kaunis nainen. Minä olen vain vaalea eloveena mitoilla 172/55, 86-65-86, niin sain sitten tuollaisen vaatimattomamman kaverin, läskin kun olen.

Vierailija
1988/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä miehessä: pituus, komeus ja hiusraja!

Vierailija
1989/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, että henkisesti sairas ihminen (Hiusrajahullu) ei kykene ottamaan vastaan tuota informaatiota? Ainoa tapa saada hänet ymmärtämään sairautensa on kriisiyttää hänet. Lakata mahdollistamasta tuota jankutusta. Ignooraaminen olisi ollut kaikkein paras vaihtoehto, mutta kun niin moni kuitenkin vastaa hänelle, niin toiseksi paras vaihtoehto on lähteä hänen mielikuvitusmaailmaansa mukaan niin, että hän joutuu miettimään, että "mitä nyt"?

Eli "myönnä" sinäkin, että ihannemiehesi on pitkä, komea ja hänellä on täydellinen hiusraja ;-)

No myönnettäköön. Taidan jopa katsoa jonkun Jason Momoan tai Henry Cavillin elokuvan sen kunniaksi! Sitten kömmin oman Jason Momoan näköisen mieheni kainaloon.

Vierailija
1990/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, että henkisesti sairas ihminen (Hiusrajahullu) ei kykene ottamaan vastaan tuota informaatiota? Ainoa tapa saada hänet ymmärtämään sairautensa on kriisiyttää hänet. Lakata mahdollistamasta tuota jankutusta. Ignooraaminen olisi ollut kaikkein paras vaihtoehto, mutta kun niin moni kuitenkin vastaa hänelle, niin toiseksi paras vaihtoehto on lähteä hänen mielikuvitusmaailmaansa mukaan niin, että hän joutuu miettimään, että "mitä nyt"?

Eli "myönnä" sinäkin, että ihannemiehesi on pitkä, komea ja hänellä on täydellinen hiusraja ;-)

No myönnettäköön. Taidan jopa katsoa jonkun Jason Momoan tai Henry Cavillin elokuvan sen kunniaksi! Sitten kömmin oman Jason Momoan näköisen mieheni kainaloon.

Ai sullakin on Momoan näköinen? Tosi kiva kun melkein kaikilla tutuillakin on :)

Vierailija
1991/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näiden kaljujen miesten selitys naisettomuudelle oli ennen kuin he kaljuuntuivat? Ei kai kenenkään hiusraja sentään teininä vielä pakene, tai harvemmin kaksikymppisenäkään. Silloinko naisia tulvi ovista ja ikkunoista kun hiusraja oli tallella?

Vierailija
1992/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan pitkän, tumman, lihaksikkaan, tuuhea ja pitkätukkaisen, hyvinvarustellun miehen, jolla on hyvä itsetunto, korkeakoulututkinto, nousujohteinen ura ja pehmeät arvot.

Älä unohda laatikkoleukaa

Vierailija
1993/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta salaisuutena siskoille: mieheni on kaikkea tuota, mutta hän ei ole ihan hirveän lihaksikas ja hiusrajakin pakenee. Mutta aivan täydellinen aviomies. 🤫

Ikävää sinun kannaltasi. Oma mieheni lentää parhaillaan jumbojettiä Singaporeen tehdäkseen siellä ensin avosydänleikkauksen ja sen jälkeen poseeraa Sports Illustrated ja Men's Hair lehdille. Sellaisia meidän  naisten miehet ovat <3

Niin, niin, luinkin hänestä tuossa päivemmällä. No sinä varmaan oletkin sellainen kaunis nainen. Minä olen vain vaalea eloveena mitoilla 172/55, 86-65-86, niin sain sitten tuollaisen vaatimattomamman kaverin, läskin kun olen.

Muistakaamme silti, että minä olen aasialainen pikku taskuvenus, joka päihittää kaikki naiset tälläkin lennolla. Olen kaunis, nöyrä ja kunnioitan suomalaista miestä.  Teen ruoat ja paikkaan sukat. Varokaa vain, kohta kaikki suomalaiset miehet antavat minulle timanttinsa ja Volvonsa. (Tämä luki täällä oikeasti tänään.)

Vierailija
1994/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä järkiargumenteilla? Hän sanoi, ettei ole törmännyt keskisuuressa kaupungissa Cavillin näköisiin miehiin, vaikka selvästi on haeskellut heitä. Ja kertoi toki samassa viestissä myös, että Cavill ja Momoa ovat laajamittaisesti naisten ihannemiehiä. Koska miksi niitä muuten pitäisi niin uskomattomina, että niitä tarvitsisi edes keskisuuren kaupunkilaisen pohtia?

Koska sinä itse vedit Momoat ja Cavillit tähän! ne ovat sinun unelmamiehiäsi eivät minun.

Vierailija
1995/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä itse vedit Momoat ja Cavillit tähän! ne ovat sinun unelmamiehiäsi eivät minun.

Ihan ohiksena: Cavillia en ole vieläkään edes googlettanut, Momoan googletin joskus ja purskahdin nauruun kun ajattelin, että joku tosissaan pitää häntä aikuisen suomalaisen naisen miesihanteena.

Mutta tottakai miesihanteeni on pitkä, tumma ja miten se menikään! En tietenkään olisi muunlaista huolinut tuonne olohuoneeseen katsomaan kymppiuutisia tai mitä siellä nyt tuleekin!

Vierailija
1996/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohiksena: Cavillia en ole vieläkään edes googlettanut, Momoan googletin joskus ja purskahdin nauruun kun ajattelin, että joku tosissaan pitää häntä aikuisen suomalaisen naisen miesihanteena.

Mutta tottakai miesihanteeni on pitkä, tumma ja miten se menikään! En tietenkään olisi muunlaista huolinut tuonne olohuoneeseen katsomaan kymppiuutisia tai mitä siellä nyt tuleekin!

Katsooko sinunkin Momoa urheiluruutua? Minun on siitä ihan innoissaan. Hänelle tulee siitä mieleen ne ajat, kun hän pelasi ammatikseen sekä jalkapalloa, jääkiekkoa että baseballia. Nykyään hän on vain lentäjäkirurgi ja sivutoiminen malli.

Vierailija
1997/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vajaa pitää ihmisen olla kun kuvittelee vain täydellisellä hiusrajalla olevan miehen saavan parisuhteen? Kuinka vajaa pitää ihmisen olla kun ei millään mene jakeluun, että kaikilla naisilla ei ole samanlainen miesmaku? Kuinka vajaa pitää ihmisen olla, että ei tajua kaiken näköisillä ja kokoisilla miehillä olevan parisuhde?

Heti, kun se päivä tulee, että näen naisten ihailevan monenlaisia ja kokoisia miehiä, niin sitten uskon. Tämä päivä ei ole vielä tullut vastaan vaan yhä tämä (tiivistettynä) tumma, pitkä ja komea on se ihannemiestyyppi.

Ok. Eli mitä nyt tapahtuu? Minulle sopii, että kaikki me ketjun naiset kirjoitamme seuraavaksi kommentin, jossa kerromme, että:

Tumma, pitkä ja komea on ihannemiestyyppimme.

Valitettavasti harva lähtee tähän mukaan, mutta olisi hauskaa jos lähtisi. Näkisimme, mitä sitten tapahtuu. Please, sisters, kirjoittakaa kukin vuorollanne tähän ketjuun, että "tumma, pitkä ja komea on ihannemieheni". Päästään vähän eteenpäin tässä aiheessa ;-)

N60

Jutuistasi päätellen sinulla on nolla liikaa tuossa nimimerkissäsi.

Vierailija
1998/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsooko sinunkin Momoa urheiluruutua? Minun on siitä ihan innoissaan. Hänelle tulee siitä mieleen ne ajat, kun hän pelasi ammatikseen sekä jalkapalloa, jääkiekkoa että baseballia. Nykyään hän on vain lentäjäkirurgi ja sivutoiminen malli.

Minun Momoani on päätoiminen kalsarimalli, mutta tekee joskus myös lentokapteenikeikkaa ja toisinaan käy vetäisemässä muutaman vaikean kirurgisen leikkauksen.

Vierailija
1999/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näiden kaljujen miesten selitys naisettomuudelle oli ennen kuin he kaljuuntuivat? Ei kai kenenkään hiusraja sentään teininä vielä pakene, tai harvemmin kaksikymppisenäkään. Silloinko naisia tulvi ovista ja ikkunoista kun hiusraja oli tallella?

Täytyy muuten sanoa etten oo ikinä kiinnittänyt huomiota kenenkään hiusrajaan. Nyt täytyy vissiin alkaa kyttäämään niitä, kun on näinkin tärkeästä asiasta kyse.

Vierailija
2000/2541 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muuten sanoa etten oo ikinä kiinnittänyt huomiota kenenkään hiusrajaan. Nyt täytyy vissiin alkaa kyttäämään niitä, kun on näinkin tärkeästä asiasta kyse.

No herranen aika, sehän on miehen tärkein mittari. Kekkonenkaan ikinä saanut yhtään naista, kun raja oli niskassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä