Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku että naisille tinderissä tulee vastaan jotain Jason Momoaa tai Henry Cavillia? Siis ihan tosissaan :D Itse asun keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa ja ei ensimmäistäkään miesmallia ole tullut vastaan.
Sun pitää muuttaa isompaan kaupunkiin.
Huomasitko? Et voi voittaa järkiargumenteilla.
Millä järkiargumenteilla? Hän sanoi, ettei ole törmännyt keskisuuressa kaupungissa Cavillin näköisiin miehiin, vaikka selvästi on haeskellut heitä. Ja kertoi toki samassa viestissä myös, että Cavill ja Momoa ovat laajamittaisesti naisten ihannemiehiä. Koska miksi niitä muuten pitäisi niin uskomattomina, että niitä tarvitsisi edes keskisuuren kaupunkilaisen pohtia?
Koska sinä itse vedit Momoat ja Cavillit tähän! ne ovat sinun unelmamiehiäsi eivät minun.
Ihan ohiksena: Cavillia en ole vieläkään edes googlettanut, Momoan googletin joskus ja purskahdin nauruun kun ajattelin, että joku tosissaan pitää häntä aikuisen suomalaisen naisen miesihanteena.
Mutta tottakai miesihanteeni on pitkä, tumma ja miten se menikään! En tietenkään olisi muunlaista huolinut tuonne olohuoneeseen katsomaan kymppiuutisia tai mitä siellä nyt tuleekin!
Katsooko sinunkin Momoa urheiluruutua? Minun on siitä ihan innoissaan. Hänelle tulee siitä mieleen ne ajat, kun hän pelasi ammatikseen sekä jalkapalloa, jääkiekkoa että baseballia. Nykyään hän on vain lentäjäkirurgi ja sivutoiminen malli.
Minun Momoani on päätoiminen kalsarimalli, mutta tekee joskus myös lentokapteenikeikkaa ja toisinaan käy vetäisemässä muutaman vaikean kirurgisen leikkauksen.
Mun Momoa onkin avaruuslentäjä, ähäkutti! On myös tehnyt maailman ensimmäisen aivojen siirron ja pystyy murskaamaan kookospähkinöitä gigachad-leuallaan.
Pystyisikö hän siirtämään jotain aivoja näille läski-Jonna -jankkaajille? Olisi kova tarve. Sian aivotkin käy. Pliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas mikä keskustelu.
Vinkkinä noin 99 %:lle osallistuneista: mielenterveyspalveluita saa ja on ihan suotavaa käyttää.
Rakkaudella, MP
Anteeksi. Me vähän vaan hulluteltiin, kun hiusrajahyypiö oli niin helppo kohde. Anteeksi. Nyt nukkumaan kaikki mussukat.
Todellakin, nukkumaan.
Ja kaikki oma elämänsä ahdistuneet sankarit soittelee sitten aamulla terveyskeskukseen. Tällainen keskustelu ei ole tervettä.
Rakkaudella, MP
Mun Momoalla on vähän kaljamahaa mut sehän on vain kuuma dadbody :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas mikä keskustelu.
Vinkkinä noin 99 %:lle osallistuneista: mielenterveyspalveluita saa ja on ihan suotavaa käyttää.
Rakkaudella, MP
Anteeksi. Me vähän vaan hulluteltiin, kun hiusrajahyypiö oli niin helppo kohde. Anteeksi. Nyt nukkumaan kaikki mussukat.
Todellakin, nukkumaan.
Ja kaikki oma elämänsä ahdistuneet sankarit soittelee sitten aamulla terveyskeskukseen. Tällainen keskustelu ei ole tervettä.
Rakkaudella, MP
Okei, okei. Mut laitan Momoan nukkuu eka, sillä on aamulla avosydänleikkaus ja mannertenvälinen lento.
Vierailija kirjoitti:
Mun Momoalla on vähän kaljamahaa mut sehän on vain kuuma dadbody :)
Tukka on tärkein, joten pikkumaha voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku että naisille tinderissä tulee vastaan jotain Jason Momoaa tai Henry Cavillia? Siis ihan tosissaan :D Itse asun keskisuuressa suomalaisessa kaupungissa ja ei ensimmäistäkään miesmallia ole tullut vastaan.
Sun pitää muuttaa isompaan kaupunkiin.
Huomasitko? Et voi voittaa järkiargumenteilla.
Millä järkiargumenteilla? Hän sanoi, ettei ole törmännyt keskisuuressa kaupungissa Cavillin näköisiin miehiin, vaikka selvästi on haeskellut heitä. Ja kertoi toki samassa viestissä myös, että Cavill ja Momoa ovat laajamittaisesti naisten ihannemiehiä. Koska miksi niitä muuten pitäisi niin uskomattomina, että niitä tarvitsisi edes keskisuuren kaupunkilaisen pohtia?
Koska sinä itse vedit Momoat ja Cavillit tähän! ne ovat sinun unelmamiehiäsi eivät minun.
Ihan ohiksena: Cavillia en ole vieläkään edes googlettanut, Momoan googletin joskus ja purskahdin nauruun kun ajattelin, että joku tosissaan pitää häntä aikuisen suomalaisen naisen miesihanteena.
Mutta tottakai miesihanteeni on pitkä, tumma ja miten se menikään! En tietenkään olisi muunlaista huolinut tuonne olohuoneeseen katsomaan kymppiuutisia tai mitä siellä nyt tuleekin!
Katsooko sinunkin Momoa urheiluruutua? Minun on siitä ihan innoissaan. Hänelle tulee siitä mieleen ne ajat, kun hän pelasi ammatikseen sekä jalkapalloa, jääkiekkoa että baseballia. Nykyään hän on vain lentäjäkirurgi ja sivutoiminen malli.
Minun Momoani on päätoiminen kalsarimalli, mutta tekee joskus myös lentokapteenikeikkaa ja toisinaan käy vetäisemässä muutaman vaikean kirurgisen leikkauksen.
Mun Momoa onkin avaruuslentäjä, ähäkutti! On myös tehnyt maailman ensimmäisen aivojen siirron ja pystyy murskaamaan kookospähkinöitä gigachad-leuallaan.
Pystyisikö hän siirtämään jotain aivoja näille läski-Jonna -jankkaajille? Olisi kova tarve. Sian aivotkin käy. Pliis.
😂😂 Onnistuu. Mun Megagiga-Momoa osaa kaiken!
Nyt kaikki käperrytään niiden omien Momottimien kainaloihin silittelemään täydellistä hiusrajaa! Aah! Öitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Olen 180cm/110kg mitoiltani eli olen lihava kuten Jonna myös on lihava.
M27Pidän peukkuja, että joku tykkää!
Kiitos mutta olen aika varma että Jonna ei halua kumppaniksi miestä joka on lihava, Jonna lihavana haluaa normaalipainoisen ja hyvännäköisen miehen kumppaniksi.
M27Entä sitten jos haluaa? Samalla tavalla kaikki miehet haluaa normaalipainoinen ja hyvännäköisen kumppanin, vaikka itse olisi läski ja ruma. Miksi naiset eivät saisi haluta? Tällä palstalla ei ole koskaan ùlinaketjuja, joissa naiset valittavat, miten : "Uljas, läski ja ruma, haluaa hoikan ja kauniin tyttöystävän!". Mutta näitä on täällä viikoittain/ päivittäin.
Maailmassa on paljon ihmisiä, sekä miehiä että naisia, jotka haluavat itselleen hyvännäköisen kumppanin, vaikka he itse eivät ole hyvännäköisiä.
Esimerkkeinä voisi mainita juurikin nämä vauva palstan u.limiehet, tai tuon AP:n postaaman artikkelin Jonnan.
Minusta se ei ole mikään rikos, jos kuka tahansa mies haaveilee kauniista naisesta itselleen, eikä se ketään vahingoita. Se taas on väärin, että palstan piereskelevät mätisäkit ovat omien puheidensa mukaan saaneet jollain uhkailulla ja kiristämisellä alistettua pilvin pimein pitkiä ja laatikkolaukaisia komistuksia itselleen. Se on väärin kauniita naisia kohtaan ja heiltä pois.
Momo on ihana, jaksaa kantaa kynnyksen yli isommatkin tädit
Olkiukko käytössä taas.
"En vaadi miesmallia"
"Miehen ei näytä Jason Momoalta"
Pointti onkin, että ne ominaisuudet joita pidätte positiivisina miestenne ulkonäössä, ovat aina siltä stereotyyppisten ominaisuuksien listalta. Ehkä pidät siitä kun miehesi on pitkä, tai harteikas, tai voimakaspiirteinen, tai hänellä on tummat ja tuuheat hiukset, matala ääni, isot kädet, tms. Tai miehesi on menestynyt, itsevarma, määrätietoinen, kunnianhimoinen tai sanavalmis.
Miehelläsi ei ole kaikkia näitä ominaisuuksia, mutta ne positiiviset ominaisuudet ovat samalta listalta. Ja kummasti mitä paremman näköinen nainen on, sitä enemmän näitä ominaisuuksia miehellä on, mikä kertoo siitä että näitä halutaan mutta koska kaikkea ei voi saada, tyydytään vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi Jonna tosi hyvin, se on nätti nainen mutta kelpuuttaisiko se minua kumppaniksi?
Olen 180cm/110kg mitoiltani eli olen lihava kuten Jonna myös on lihava.
M27Pidän peukkuja, että joku tykkää!
Kiitos mutta olen aika varma että Jonna ei halua kumppaniksi miestä joka on lihava, Jonna lihavana haluaa normaalipainoisen ja hyvännäköisen miehen kumppaniksi.
M27Entä sitten jos haluaa? Samalla tavalla kaikki miehet haluaa normaalipainoinen ja hyvännäköisen kumppanin, vaikka itse olisi läski ja ruma. Miksi naiset eivät saisi haluta? Tällä palstalla ei ole koskaan ùlinaketjuja, joissa naiset valittavat, miten : "Uljas, läski ja ruma, haluaa hoikan ja kauniin tyttöystävän!". Mutta näitä on täällä viikoittain/ päivittäin.
Maailmassa on paljon ihmisiä, sekä miehiä että naisia, jotka haluavat itselleen hyvännäköisen kumppanin, vaikka he itse eivät ole hyvännäköisiä.
Esimerkkeinä voisi mainita juurikin nämä vauva palstan u.limiehet, tai tuon AP:n postaaman artikkelin Jonnan.
Minusta se ei ole mikään rikos, jos kuka tahansa mies haaveilee kauniista naisesta itselleen, eikä se ketään vahingoita. Se taas on väärin, että palstan piereskelevät mätisäkit ovat omien puheidensa mukaan saaneet jollain uhkailulla ja kiristämisellä alistettua pilvin pimein pitkiä ja laatikkolaukaisia komistuksia itselleen. Se on väärin kauniita naisia kohtaan ja heiltä pois.
Joo, mä sain mun Momoan sillee, että uhkasin pilata sen hiusrajan. Lähti heti messiin tosta kadulta.
Vierailija kirjoitti:
Olkiukko käytössä taas.
"En vaadi miesmallia"
"Miehen ei näytä Jason Momoalta"Pointti onkin, että ne ominaisuudet joita pidätte positiivisina miestenne ulkonäössä, ovat aina siltä stereotyyppisten ominaisuuksien listalta. Ehkä pidät siitä kun miehesi on pitkä, tai harteikas, tai voimakaspiirteinen, tai hänellä on tummat ja tuuheat hiukset, matala ääni, isot kädet, tms. Tai miehesi on menestynyt, itsevarma, määrätietoinen, kunnianhimoinen tai sanavalmis.
Miehelläsi ei ole kaikkia näitä ominaisuuksia, mutta ne positiiviset ominaisuudet ovat samalta listalta. Ja kummasti mitä paremman näköinen nainen on, sitä enemmän näitä ominaisuuksia miehellä on, mikä kertoo siitä että näitä halutaan mutta koska kaikkea ei voi saada, tyydytään vähempään.
Niin? Eli mitä nyt aiot tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Olkiukko käytössä taas.
"En vaadi miesmallia"
"Miehen ei näytä Jason Momoalta"Pointti onkin, että ne ominaisuudet joita pidätte positiivisina miestenne ulkonäössä, ovat aina siltä stereotyyppisten ominaisuuksien listalta. Ehkä pidät siitä kun miehesi on pitkä, tai harteikas, tai voimakaspiirteinen, tai hänellä on tummat ja tuuheat hiukset, matala ääni, isot kädet, tms. Tai miehesi on menestynyt, itsevarma, määrätietoinen, kunnianhimoinen tai sanavalmis.
Kiva kun sinäkin niin rakastat Momoaa!
Mitähän Jonna on oikeasti kertonut profiilissaan?
Kuvat esillä missä ei näytä niin lihavalle mitä oikeasti on? Mites onko se kirjoittanut olevansa liikunnallinen kenties ja loppuun sen että on pluskokoinen vai onko se oikeasti kirjoittanut edes että se on pluskokoinen?
Mä epäilen että Jonna on huijannu miehiä joten siksi miehet suuttunu Jonnalle.
Suuttuisin kyllä ite myös jos luulisin että nainen ois normaalipainoinen ja kaunis profiilista päätellen mutta treffeillä paljastuis että se nainen on lihava ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Olkiukko käytössä taas.
"En vaadi miesmallia"
Ja mikä siinä on väärin, että valitsee kumppanikseen hyvännäköisen miehen, jos sellaiseen riittää rahkeet?
Vierailija kirjoitti:
Kuvat esillä missä ei näytä niin lihavalle mitä oikeasti on? Mites onko se kirjoittanut olevansa liikunnallinen kenties ja loppuun sen että on pluskokoinen vai onko se oikeasti kirjoittanut edes että se on pluskokoinen?
Suuttuisin kyllä ite myös jos luulisin että nainen ois normaalipainoinen ja kaunis profiilista päätellen mutta treffeillä paljastuis että se nainen on lihava ja ruma.
Siinä artikkelissa näytetään yksi Jonnan Tinder kuvista. Kyseisessä kuvassa Jonna ainakin näyttää paljon paremmalta, kuin noissa IS:n kuvaajan ottamissa kuvissa.
Eli en yhtään ihmettelisi jos Jonnan tinder kuvat on harhaanjohtavia, eivätkä anna oikeaa käsitystä Jonnan vartalosta. Jos näin, niin en yhtään ihmettele miesten turhautumista. Kyllä minuakin miehenä ärsyttäisi tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkiukko käytössä taas.
"En vaadi miesmallia"
Ja mikä siinä on väärin, että valitsee kumppanikseen hyvännäköisen miehen, jos sellaiseen riittää rahkeet?
Eiköhän kaikki ihmiset, miehet ja naiset yhtälailla, valitse itselleen hyvännäköisen kumppanin, jos vaan kykenevät sellaisen saamaan.
Ne ketkä eivät pysty hyvännäköistä kumppania saamaan, tyytyvät sitten siihen minkä pystyvät saamaan, tai jäävät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin kyllä ite myös jos luulisin että nainen ois normaalipainoinen ja kaunis profiilista päätellen mutta treffeillä paljastuis että se nainen on lihava ja ruma.Siinä artikkelissa näytetään yksi Jonnan Tinder kuvista. Kyseisessä kuvassa Jonna ainakin näyttää paljon paremmalta, kuin noissa IS:n kuvaajan ottamissa kuvissa.
Eli en yhtään ihmettelisi jos Jonnan tinder kuvat on harhaanjohtavia, eivätkä anna oikeaa käsitystä Jonnan vartalosta. Jos näin, niin en yhtään ihmettele miesten turhautumista. Kyllä minuakin miehenä ärsyttäisi tuossa tilanteessa.
Jep ja noi viestit mitä miehet laittanu vaikuttaa just sellasilta et Jonna on tosiaan profiilissa ilmottanu olevansa urheilullinen "salikissa".
Jonna on johtanut miehiä harhaan eikä totuus ole tullut ilmi profiilista.
Vierailija kirjoitti:
Sata sivua keskustelua naisen painosta, hänen sheimaamistaan ja miesten vinkumista siitä, millainen kumppani naisen tulisi ottaa.
Ihmettelen, miten te ketjun naiset viitsitte tähän kuraan osallistua.
Eipä tällä palstalla muuta ookaan kuin kuraketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata sivua keskustelua naisen painosta, hänen sheimaamistaan ja miesten vinkumista siitä, millainen kumppani naisen tulisi ottaa.
Ihmettelen, miten te ketjun naiset viitsitte tähän kuraan osallistua.
Eipä tällä palstalla muuta ookaan kuin kuraketjuja.
Ulkona paistaa aurinko.
Näiden miesten naisiin kohdistama halveksunta ei teidän selittämisestä muutu mihinkään. He nauravat pullero-Jonnalle ja he nauravat teille. Voittehan te siinä toki olla mukana naurun lähteenä, jos kovin haluatte. Minua se ihmetyttää.Kyllä se kultaseni menee niin päin, että me naiset nauretaan noille jankuttajamiehille. ;)
Kultapieni, he ovat sinun huomiotasi ja jankuttamisen kohteena olemistasi vailla. Hyvin tarjoat sitä. Sitä en tiedä mitä sinä olet vailla.