Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?
Kommentit (2541)
Läski ja ruma nainen itkee, kun antaa Tinderissä 40 kiloa laihemman kuvan itsestään. Koomista. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli sinkkuaikoina jokseenkin nollatoleranssi ylipainolle, ts. en laittanut tinderissä ylipainoisille naisille tykkäyksiä.
Ehkä jos joskus vielä on sinkkuna jälleen, voisi jonkun ylipainoisenkin kokeilla.Järkyttävä kommentti. Vaikutat tosi vttumaiselta kusipäältä.
naiset ovat täällä esiintyneet vielä veemäisemmin puhuttaessa lhavista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli sinkkuaikoina jokseenkin nollatoleranssi ylipainolle, ts. en laittanut tinderissä ylipainoisille naisille tykkäyksiä.
Ehkä jos joskus vielä on sinkkuna jälleen, voisi jonkun ylipainoisenkin kokeilla.Järkyttävä kommentti. Vaikutat tosi vttumaiselta kusipäältä.
Niin on. Ei missään nimessä pidä sotkeentua ylipainoiseen, etenkään jos ei pidä heitä viehättävinä (kuten suurin osa ihmisistä ei pidäkään).
Niin, tässä oli se idea, että kannattaa ehkä toimia ennakkoluulottomasti. Jos ei ole koeajanut paksukaista niin ei voi olla varma, etteikö pitäisi kokemuksesta.
yourlifeyourdecisionnothingtodowithme kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yourlifeyourdecisionnothingtodowithme kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että Jonnan silmissä vahvoilla voisi olla mies, joka on huomaavainen ja jolla on hyvät käytöstavat. Näitä nyt sitten kehittämään, miehet.
miesten hyvät käytöstavat ei poista naisilta ylimääräisiä kiloja. toki päin naamaa ei ehkä sano treffien peruuntumisen syyksi naisen lihavuus, mutta totuus on karvas
Ei Jonna pyytänytkään miehiä poistamaan kilojaan vaan käyttäytymään asiallisesti. Se ei ole paljon pyydetty.
Ootko sama henkilö, jolle vastasin, koska et tainnut ihan ymmärtää, mitä mä kirjoitin tuossa.
Ja, voiko mies sanoa ASIALLISESTI, että lihava nainen ei kelpaa hänelle? Vai meinaatko, ettei miesten pitäisi keskittyä naisten ulkonäköön ollenkaan, kun puhut käyttäytymisestä asiallisesti?
Totuus on karvas eikä siitä pääse yli tai ympäri.
Kyllä minun mieletä sekä nainen että mies voi sanoa ettei halua seurustella lihavan ihmisen kanssa, jos sitä häneltä joku kysyy. Mutta ei sitä tarvitse tulla kenellekään lihavalle kertomaan tai huutaa kesksutelupalstalla epätoivon vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi normaalipainoisen miehen pitäisi ottaa ylipainoinen nainen kumppaniksi ja miksi komean miehen pitäisi ottaa ruma nainen kumppaniksi?
Miksi normaalipainoisen naisen ei pidä ottaa ylipainoista miestä kumppaniksi ja miksi kauniin naisen ei pidä ottaa rumaa miestä kumppaniksi?
Miksi miesten pitäisi tässä asiassa joustaa mutta ei naisten?
Tämä menee nyt vähän toistoksi, mutta kukaan ei teitä ole pakottamassa parisuhteeseen yhdenkään naisen kanssa. Myös nainen saa valita vapaasti kenen kanssa haluaa olla.
Voi pojat kun teillä on vielä oppimista! Ei ne naiset syty teidän autoista tai leuoista, se on ne käytöstavat, huumori ja sitten se kemia. Ulkonäkö ja paino ovat täysin sivuseikkoja elämänkumppanin valinnassa. Mutta jotta sinne asti päästään, pitää osata käyttäytyä eikä missään nimessä haukkua ketään ulkonäön perusteella - se on junttimaista ja huonoa käytöstä. Ei kukaan halua kumppanikseen k-päätä.
Olen ollut koko aikuisikäni parisuhteissa ja yli 20 v naimisissakin, enkä tiedä yhdenkään kumppanini painoa, pituuden ehkä voisin arvata. Jokainen heistä on kuitenkin käytöksellään ja luonteellaan minut hurmannut. Eikä kukaan heistä ole koskaan minun tai kenenkään muunkaan painoa tai ulkonäköä kommentoinut millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Voi pojat kun teillä on vielä oppimista! Ei ne naiset syty teidän autoista tai leuoista, se on ne käytöstavat, huumori ja sitten se kemia. Ulkonäkö ja paino ovat täysin sivuseikkoja elämänkumppanin valinnassa. Mutta jotta sinne asti päästään, pitää osata käyttäytyä eikä missään nimessä haukkua ketään ulkonäön perusteella - se on junttimaista ja huonoa käytöstä. Ei kukaan halua kumppanikseen k-päätä.
Olen ollut koko aikuisikäni parisuhteissa ja yli 20 v naimisissakin, enkä tiedä yhdenkään kumppanini painoa, pituuden ehkä voisin arvata. Jokainen heistä on kuitenkin käytöksellään ja luonteellaan minut hurmannut. Eikä kukaan heistä ole koskaan minun tai kenenkään muunkaan painoa tai ulkonäköä kommentoinut millään lailla.
Erittäin hyvin sanottu!
No ei ole mitään vikaa ulkomuodossa. Se vika on ehkä kulmakarvoissa, onko ne keinokulmat? Koska näyttää aika suurilta, joka on nyt muotia ilmeisesti. Meikataan ilmeisesti myös ripsiä ja kulmia. Flirttaava ilme ei ehkäpä iske kaikkiin mikä tuossa videon lopussa tuli, jollekin kai ok. Minkälaista luonetta hakee se mies ja hän itse?
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso ei koskaan ole kehunut ulkonäköäsi? Surullista.
Ulkonäkö ja paino eivät ole täysin sivuseikkoja elämänkumppanin valinnassa. Joka näin väittää, valehtelee.
Painostakin pitää voida huomauttaa, jos se epäterveeksi menee.
Naiset katsoo kasvoja ja toteaa, että on kaunis. Kasvot on suunnilleen viimeinen asia mitä naisen ulkonäössä katson. Läski mikä läski, ei jatkoon. Eikä se todellakaan ole mikään ulkonäköasia pelkästään. Mikäli ei ole itsehillintää edes sen vertaa ettei syö itseään huonoon kuntoon eikä pysty pitämään huolta edes itsestään niin miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi normaalipainoisen miehen pitäisi ottaa ylipainoinen nainen kumppaniksi ja miksi komean miehen pitäisi ottaa ruma nainen kumppaniksi?
Miksi normaalipainoisen naisen ei pidä ottaa ylipainoista miestä kumppaniksi ja miksi kauniin naisen ei pidä ottaa rumaa miestä kumppaniksi?
Miksi miesten pitäisi tässä asiassa joustaa mutta ei naisten?
No, miksi?
En ainakaan itse tunne ainuttakaan ihmistä, joka ajattelisi noin autistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen, rakastumisen ja rakastamisen selittäminen näille on vaikeampaa kuin sinisen selittäminen sokealle. Mutta itsehän he siitä eniten kärsivät.
"Kelpaa yhden illanjutuks mut ei vakavampaan"
Niin kukaan ei kelpaa vakavampaan jos menee sänkyyn tuntemattoman kanssa. Odottakaa naiset avioliittoon niin löytyy hyviä miehiä.
Olen niin onnellinen, että olen jo vanha akka. En pärjäisi nykypäivän deittimaailmassa. Ajatelkaa; kun minä olin nuori, niin kumppanit löytyivät oikeasta maailmasta. Baarista, työpaikoilta, harrastuksista. Itse tapasin ihanan poikaystävän bussissa. Hän istui viereeni ja siitä alkoi meidän romanssimme. Säälin nykypäivän nuoria, mitä he joutuvat käymään läpi.
Myöntäkää että harmittaa kun ette saa tuollaista kun Jonna, ei tästä näin paljoa ruotimista muuten riittäisi :)
Vierailija kirjoitti:
Myöntäkää että harmittaa kun ette saa tuollaista kun Jonna, ei tästä näin paljoa ruotimista muuten riittäisi :)
Sehän itse juuri valitti kun ei kelpaa kellekkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma puoliso ei koskaan ole kehunut ulkonäköäsi? Surullista.
Ulkonäkö ja paino eivät ole täysin sivuseikkoja elämänkumppanin valinnassa. Joka näin väittää, valehtelee.
Painostakin pitää voida huomauttaa, jos se epäterveeksi menee.
Minunkaan puolisoni ei kehu sanallisesti ulkonäköäni. Hän on sanonut pitävänsä nykyistä kulttuuria aivan liian ulkonäkökeskeisenä. Sen sijaan katseellaan ja teoillaan hän osoittaa päivittäin pitävänsä siitä, mitä näkee.
Tietenkään ulkonäkö ja paino eivät ole sivuseikkoja! En olisi ihastunut puolisooni, ellei hän olisi heti ensisilmäyksellä ollut juuri sellainen, jota tiesin haluavani myös fyysisesti. Erittäin puoleensavetävä. Ja ilmeisesti hän tunsi samoin.
Jos hän alkaisi huomautella painostani, lähelle ei enää kannattaisi pyrkiä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi tässä asiassa joustaa mutta ei naisten?Tämä menee nyt vähän toistoksi, mutta kukaan ei teitä ole pakottamassa parisuhteeseen yhdenkään naisen kanssa. Myös nainen saa valita vapaasti kenen kanssa haluaa olla.
Tottakai, niinhän ne naiset tekee ja sitten ne yleensä itkee, että oli paska mies ja sitten kaikki miehet on paskoja.
Sanoisin, että pelkkien ukoisten seikkojen kautta jostakin ihmisestä kiinnostuminen on hyvin heikko lähtökohta parisuhteelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen, varsinkin lihavan pitäisi tietenkin mennä kaikkialle ilman meikkiä, laittamatta hiuksia tms., anteeksi pyydellen ja säkkiin pukeutuneena.
Joo ja miehellä pitää olla "siistit vaatteet", ei saa itse päättää mitä se "siisti pukeutuminen" on :D
Huh huh, LOL :D
Minusta alkaa tuntua, että te miehet ette ole onnistuneet irtaantumaan äideistänne. Luulette, että jokainen naisen kommentti on käsky tai pakotus teille. Pikkukullat, tämä on ihan vaan keskustelua. Teidän ei ole pakko tehdä mitä av-mammat ehdottaa. Olette aikuisia miehiä. Päätätte itse.
Aika moni mies etsii naisesta näköjään äidin,siskon,tyttöystävän sekoituksen joka samalla tekee kaikki kotityöt, passaa ja palvelee sekä lepyttelevät vaavien kiukunpuuskia!
Kyllä 5/5 miehet etsivät juuri tuollaista naista. Kannattaako tähdätä liian korkealle miehissä?
On mies tai nainen, niin tällä metsäläiskansalla vain ei ole mitään tyylitajua, eli yhteen vaan, ei löydy parempaa matchia.
Sitten jos sivistystä edes hitusen, niin alkaa nämä ymt. kiinnostaa, hieman panostaa ulosantiin http://tinyurl.com/34zrwz59