Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät pitäisi laittaa asumaan kaikista edullisimpiin vuokra-asuntoihin

Vierailija
03.09.2023 |

Aivan älytöntä, että työtön saa asua "ilmaiseksi" asunnossa, jossa vuokra on 800-900€. Minä käyn osa-aikatöissä ja asun 80-luvulla rakennetussa kerrostaloykaiössä, jossa vuokra 450€/kk. Suomessa on kyllä aivan liian hyvät oltavat työttömillä. Kyllä työssäkäyville pitäisi saada mukavat asunnot, koska kumminkin tekevät töitä ja maksavat veroja, jolla myös sosiaalietuudet kustannetaan.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit "laittaa" kenetkään asumaan yhtään mihinkään? Suomessa laitetaan vain vangit asumaan vankilaan. Jokainen muu saa valita asuinpaikkansa ihan itse, mikä lukee perustuslaissakin.

Ap tarkoitti luonnollisesti sitä, missä määrin veronmaksajat maksavat sitä asuinpaikkasi valitsemista.

-eri

Vierailija
62/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi samantien että työttömien pitää asua maakuopissa ja teltoissa. Kerran kuukaudessa julkinen persiille potkiminen. Helpottaisiko sellainen?

sitähän minä olen koko ajan vaatinut. paitsi niitä telttoja ei kyllä pitäisi kustantaan veronmaksajien rahoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadi samantien että työttömien pitää asua maakuopissa ja teltoissa. Kerran kuukaudessa julkinen persiille potkiminen. Helpottaisiko sellainen?

sitähän minä olen koko ajan vaatinut. paitsi niitä telttoja ei kyllä pitäisi kustantaan veronmaksajien rahoista

Ennemmin murtaudun kämppääsi ja pöllin autosi. Viidakon lait käyttöön vaan, ei tollasella sadistillakaan mitään ihmisarvoa ole.

Vierailija
64/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin murtaudun kämppääsi ja pöllin autosi. Viidakon lait käyttöön vaan, ei tollasella sadistillakaan mitään ihmisarvoa ole.

kaikki loispummit ovat pohjimmiltaan varkaita ja rikollisia

Vierailija
65/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit "laittaa" kenetkään asumaan yhtään mihinkään? Suomessa laitetaan vain vangit asumaan vankilaan. Jokainen muu saa valita asuinpaikkansa ihan itse, mikä lukee perustuslaissakin.

Ap tarkoitti luonnollisesti sitä, missä määrin veronmaksajat maksavat sitä asuinpaikkasi valitsemista.

-eri

Kun ei saa tehdä alkuperäisväestöön kuuluvana töitä niin sitten on pakko olla työttömänä. Itsehän te estätte kantasuomalaisten työnteon.

Sinä sitten itse maksat tästä pakkomielteestäsi ja sadistisuudestasi sitten isompina veroina.

Vierailija
66/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs sivullekirjoittaneen kommentti poistettiin. Oli miten oli. Tÿöttömät tulisi asuttaa solu-asuntoihin niin alkaisi se tÿön teko vähitellen maistumaan.

Vierailija
67/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän se ei tule yllätyksenä, hyvä hyvä. Poliisikin on Suomessa niin kovin kiireinen ettei se ala suurinta osaa varkauksista ja murroista edes tutkia.

Vierailija
68/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oletus on, että suurin osa työttömistä on köyhiä narisijoita, jotka vaativat ilmaista rahaa veronmaksajilta.

Annan teille vinkin. Menkää Töihin!

Niin. Kummasti vaan sitten olet estämässä ja kieltämässä alkuperäisväestöltä työn tekemisen. Sitten haukut perään, että menkää töihin. Etkö osaa päättää mitä mieltä olet vai muuttuuko mieli noin nopeasti?

Vierailija
69/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla poliisi itse. Sairas, psykopaatti luonne ja kontrollinhalu.

No sittenhän se ei tule yllätyksenä, hyvä hyvä. Poliisikin on Suomessa niin kovin kiireinen ettei se ala suurinta osaa varkauksista ja murroista edes tutkia.

Vierailija
70/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Loispummit" vaan nostamaan punttia, ja sitten hiihtomaski naamalla ryöstähakkaamaan kokoomuslaisia illan pimeydessä ja murtautumaan kämppiin.

Vierailija
71/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä laskuopilla työtön maksaa asumisestaan euroakaan omista tuloistaan?

(vinkki: työttömyyskorvaus ei ole palkkatuloa vaan yksi nimi tulonsiirroille)

Tarjoan kaikille vastikkeettomien tulonsiirtojen varassa eläville alapeukuttajille (15 and counting) tilaisuuden selittää omin sanoin miten te maksatte asumisenne ja elämisenne "omista tuloistanne" kun kaikki tulonne ovat eri nimikkeillä jaettuja tulonsiirtoja työssäkäyviltä.

Foorumi on teidän.

Miksi luulet että työttömällä ei olisi muuta rahaa kun työmarkkinatuki?

Mikä ihmeen oletus on ettei työtön ole ikinä käynyt töissä tai ettei työttömällä voi muuten olla varallisuutta?

no miksi hitossa sille tyrkytetään veronmaksajien rahoja, jos sillä on rahaa itselläkin?

Tyrkytetään mitä? Työmarkkinatukea saa kun on työtön työnhakija.

Vierailija
72/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla poliisi itse. Sairas kontrollin-ja vallanhalu. Haluat alistaa ihmisiä.

Taidat olla poliisi itse. Sairas, psykopaatti luonne ja kontrollinhalu.

Vierailija
73/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Olen työtön mutta minulla on varaa asua ilman asumistukea kalliimmassakin asunnossa????

Vierailija
74/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa täällä joku kirjoittelija olla poliisi itse yllyttämässä rikoksiin. Sairasta.

Vierailija
75/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja kun työtön saa töitä, täytyy taas muuttaa kalliimpaan ja antaa tilaa toiselle työttömällä. Kun määräaikainen sopimus loppuu, täytyy taas vaihtaa asuntoa halvempaan. Tätä rumbaa voi jatkaa loputtomiin. Moni kun ei ole työtön koko aikaa. 

Muuttaminen on muuten kallista puuhaa. Toimeentulotuella ei todellakaan muuteta. Takuuvuokran saat vasta kun loppusiivous on tehty ja silloin pitäisi olla jo uuden asunnon takuuvuokra maksettu. Säästöjä työttömällä ei saa olla eikä lainaakaan työtön saa. 

Vierailija
76/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat samaan aikaan estää työn ja sitten kuitenkin kehoitat menemöän töihin. Koita jo päättää mitä mieltä olet!

Vierailija
77/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ruveta taas kasvattamaan ja myydä kalliilla paremman väen kakaroille

Vierailija
78/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Miksikäs sivullekirjoittaneen kommentti poistettiin. Oli miten oli. Tÿöttömät tulisi asuttaa solu-asuntoihin niin alkaisi se tÿön teko vähitellen maistumaan.

Voit olla varma, että muutan tästä omasta torpastani korkeintaan mökilleni.

Vierailija
79/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etsipä minulle jostain päin Suomea Kelan rajoihin mahtuva asunto. Pikkuyksiö ei käy, koska joudun olemaan asunnossa loppuikäni. Ruokakaupan on oltava alle 50 metrin päåssä, tai kuljetusten on tultava perille, koska liikun tosi huonosti. Naapureita ja yhteisöllisyyttä ei tarvitse olla.

Kaikki ehdotukset otetaan vakavasti. Toistaiseksi ei niitä ole tullut yhtään, vaikka toista vuotta on etsitty.

Vierailija
80/156 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskalle laiskan palkka. Amen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi