Anoppi oli käynyt meillä sovitusti omilla vara-avaimilla tuomassa yhden asian, mutta
sitten huomasin, että pöytäliinamme olivat kadonneet pyykkikorista ( olin kerännyt niitä sinne, niitä oli monta). Epäuskoisena soitin anopille, tietääkö hän jotain pöytäliinoistamme. Hän sanoi vieneensä ne halpaan pesulaan, jonka lähellä.asuu!
Siis tästä ei ollut mitään puhetta ja tämä tarkoittaa, että anoppi on tutkinut jopa pyykkikorimme (!), eli mitä muuta vielä. Ja ottanut sieltä.ne liinat!
Haluaisin mielipiteitänne, että onko tuo teistä normaalia ja mitä minun pitäisi anopille sanoa.
Minulle tuli likainen ja loukattu olo. Hänen piti tuoda vain keittiön pöydälle eräs perintöesine sovitusti, mutta kävikin näin.
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Hän varmaan olisi pessyt myös likapyykit, mutta ajatteli auttaa sinua näin, ihmeellinen asenne, luulisit että olisit tyytyväinen kun saat puhtaat liinat kotiin?
Haluatko, että kaappejasi ja likapyykkejäsi pengotaan? Useimmat eivät halua. Anoppikaan tuskin haluaa miniää penkomaan hänen pissaisia alusvaatteittaan... toki harva miniäkään haluaa sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Normaali anoppi :D
No ei ole. Koskaan ei anoppini mennyt kaapeilleni, minä meni siellä usein.
Eikä äiti myöskään, anoppihan äitinikin oli.
Minä menen usein miniäni kaapeille kun jatkuvasti se hän soittaa minut hoitamaan lapsiaan. Saamaton kun itse on.
Onko anoppi uusi vai oliko tämä tosiaan ensimmäinen ja (toistaiseksi) ainoa kerta, kun penkoi pyykkikorianne?
Nyt vara-avain pois anopilta saman tien.
Mihin muualle 13 laittaisi pyykkiin menevät pöytäliinat kuin pyykkikoriin? Eihän kukaan pese erikseen muutamaa hassua pöytäliinaa vaan vasta sitten, kun tulee muutakin samassa koneellisessa pestävää pyykkiä.
Provo tai ei, yllättävän moni anoppi on kiinnostunut poikansa pyykkikorista. Ja siinä samalla miniänkin. Eikä ole edes yllätys, jos on vuosikymmenet pessyt vielä aikuisenkin poikansa pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Pöytäliinoja ei kerätä likapyykkikoriin 🙄🙄 yleensä pyykit pestään eikä niitä kerätä pikkuhousujen alle likapyykkikoriin, hyi.
AP:n kannattaisi ehkä kysyä enemmänkin neuvoja kodonhoitoon anopiltaan.
Pikkareille ja sukille on oma kori. Ap
Tuon takia todella toivon että poikani löytää järkevän naisen joskus, jos likaiset pöytäliinat ja anopin auttamishalu on noin iso juttu, niin ehkä olisi ihan hyvä että AP:lle tulisi jotain todella pahoja ongelmia, voi olla että näkisi hiukan eri valossa tämänkin asian.
Vierailija kirjoitti:
Agressiivista tuo ap:n asenne on.
Anoppi halusi auttaa , mitä pahaa siinä nyt on? Ja kuka ylipäätään kerää likapyykkikoriin pöytäliinoja??
Just! Ja tämän "hyväähän minä vain tarkoitin" -konseptin suojiin onkin sitten helppo kätkeytyä. Tuollainen jos mikä on todellakin narsistista manipulointia.
Ei ole sopivaa, teidän yksityisyyden rajat rikottu. En kuitenkaan ottais avaimia pois, vaan juttele hänelle ystävällisesti, ettei pyykeistä oltu mitään sovittu ja ei tuntunut kivalta, kun hän niin teki. Avaimet pois voi loukata raskaasti loppuiäksi, koska luultavasti hän luuli tehneensä hyvää.
Olin luullut, että juuri kukaan ei käytä enää kankaisia pöytäliinoja, paitsi isoimmissa juhlissa 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on AP:lla vaikeaa. Todella vaikeaa.
On, paskaprovoja miettiä päivät pitkät, menis saatananpersuääliö töihin.
Pidät tätä provona? Miksi kukaan keksisi tällaista? Ap
En jaksais kyllä tollasesta alkaa mieltä pahottamaan, ei oo niin vakavaa. Huomattaisin kyllä asiasta, mutta siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sopivaa, teidän yksityisyyden rajat rikottu. En kuitenkaan ottais avaimia pois, vaan juttele hänelle ystävällisesti, ettei pyykeistä oltu mitään sovittu ja ei tuntunut kivalta, kun hän niin teki. Avaimet pois voi loukata raskaasti loppuiäksi, koska luultavasti hän luuli tehneensä hyvää.
Tietenkin avaimet pitää ottaa pois eikä ne anopin tunteet nyt ole ykkösasia.
Ja sit sulla on pyykkikori erikseen pöytäliinoille🤣🤣🤣 mitäs jos ap hoitaisit sun kotihommat etkä makuuta likaisia pöytäliinoja pyykkikorissa.
Vierailija kirjoitti:
Olin luullut, että juuri kukaan ei käytä enää kankaisia pöytäliinoja, paitsi isoimmissa juhlissa 😌
Meillä aina. Ostan niitä matkoilta. Ap
Avaimet pois anopilta.
Provo tai ei, tuollaisia anoppeja on. Tiedän kysymättäkin että miehesi on mamis, joka roikkuu napanuorassa kiinni. Hän raivostuu jos yrität sanoa että anopille pitää panna rajat, ja se on miehen asia, ei ap.n.
Miehestä sinä olet hankala, anoppi normaali.
Et kai vaan ole miehesi eka suhde?
AP:han se tässä narsismin kruunun saa ja kirkkaasti.
Draamakuningatar teini meiningillä paistaa myös läpi hyvin pahasti.
Toivottavasti miehesi eroaa sinusta, aivan karsea muija oot.
Meillä kyllä likapyykit pestään eikä kerätä niitä, koti pitää olla hoidettu .
Vierailija kirjoitti:
Pöytäliinoja ei kerätä likapyykkikoriin 🙄🙄 yleensä pyykit pestään eikä niitä kerätä pikkuhousujen alle likapyykkikoriin, hyi.
AP:n kannattaisi ehkä kysyä enemmänkin neuvoja kodonhoitoon anopiltaan.
Sinä siis peset kaiken pyykkiin menevän heti, kun pyykkikoriin ei saa laittaa? Pesukoneesi ilmeisesti pyörittää ympäri vuorokauden yhtä paitaa ja sukkaparia tai kahta tyynyliinaa kerrallaan.
Mitä varten pyykkikori sinusta on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia todella toivon että poikani löytää järkevän naisen joskus, jos likaiset pöytäliinat ja anopin auttamishalu on noin iso juttu, niin ehkä olisi ihan hyvä että AP:lle tulisi jotain todella pahoja ongelmia, voi olla että näkisi hiukan eri valossa tämänkin asian.
Harjoittele jo etukäteen ymmärtämään, että poikasi koti ei ole sinun kotisi... käyt siellä vain kutsuttuna vieraana kylässä, niin hyvin menee. Moni miniä toivoo yhtä hartaasti täyspäistä anoppia.
-ohis
Joopa joo, joku mies taas levittää naisvihaansa yrittäen saada naiset tappelemaan keskenään. Keksi itsellesi joku muu harrastus.
Oletko tosissasi?