Anoppi oli käynyt meillä sovitusti omilla vara-avaimilla tuomassa yhden asian, mutta
sitten huomasin, että pöytäliinamme olivat kadonneet pyykkikorista ( olin kerännyt niitä sinne, niitä oli monta). Epäuskoisena soitin anopille, tietääkö hän jotain pöytäliinoistamme. Hän sanoi vieneensä ne halpaan pesulaan, jonka lähellä.asuu!
Siis tästä ei ollut mitään puhetta ja tämä tarkoittaa, että anoppi on tutkinut jopa pyykkikorimme (!), eli mitä muuta vielä. Ja ottanut sieltä.ne liinat!
Haluaisin mielipiteitänne, että onko tuo teistä normaalia ja mitä minun pitäisi anopille sanoa.
Minulle tuli likainen ja loukattu olo. Hänen piti tuoda vain keittiön pöydälle eräs perintöesine sovitusti, mutta kävikin näin.
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Agressiivista tuo ap:n asenne on.
Anoppi halusi auttaa , mitä pahaa siinä nyt on? Ja kuka ylipäätään kerää likapyykkikoriin pöytäliinoja??
Minne sitten jos ei koriin?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä likapyykit pestään eikä kerätä niitä, koti pitää olla hoidettu .
Kuka ihmeen neurootikko näitä kommentteja kirjoittelee :D Mahtaa kulua vettä ja sähköä, kun jokainen tekstiili täytyy pestä heti paikalla.
Vaikuttaa sikäli epäuskottavalta, että kenellä on nykyisin pöytäliinoja? :)
50-luvulla ne olivat must mutta että nykyään?? Tosi käteviä keittiön pöydälläkin...
Enkä usko myöskään kenenkään tervepäisen ihmisen noin tekevän. Mutta ap on ilmeisesti valinnut sekavan naisen kasvattaman (sekavan?) miehen! All my sympathy!
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä likapyykit pestään eikä kerätä niitä, koti pitää olla hoidettu .
Et ilmeisesti ole koskaan pessyt pyykkiä 🤣 tulet vielä yllättymään 😁
AP on klassinen esimerkki siitä, kun ei itse jaksa ja saa aikaiseksi mitään, ja toinen tulee hyvää tarkoittaen auttamaan, niin sitten skitsoillaan.
Ehkä teillä haisi pahalle, ja anoppi ajatteli katsoa mikä siellä haisee.
Pöytäliinoja ei muutenkaan kerätä, vaan kyllä ne pestään pikimiten ja silitetään ja laitetaan kaappiin odottamaan käyttöä.
AP opettele positiivisuutta.
Anopin käytös oli nyt rajatonta. Avain pois!
Ei ollut asiallista, vaan rajatonta. Se on selvä asia. Noista kannattaa keskustella heti ja rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
AP on klassinen esimerkki siitä, kun ei itse jaksa ja saa aikaiseksi mitään, ja toinen tulee hyvää tarkoittaen auttamaan, niin sitten skitsoillaan.
Pöytäliinoja ei muutenkaan kerätä, vaan kyllä ne pestään pikimiten ja silitetään ja laitetaan kaappiin odottamaan käyttöä.
Perustele nyt jo jotenkin järkevästi miksi pöytäliinaa ei saisi laittaa pyykkikoriin, tai lopeta tuo jankutus.
45, kone pesee meillä pyykit ja meillä ei kerätä pöytäliinoja pyykkikoriin odottamaan pesuja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin näitä kaappienpenkojia... Ihan pakko kurkkia ja penkoa muiden kaappeja. Miksi?
- ohis
Vierailija kirjoitti:
45, kone pesee meillä pyykit ja meillä ei kerätä pöytäliinoja pyykkikoriin odottamaan pesuja.
Eli peset siis jatkuvasti vajaita koneellisia?
Kuka kerää pöytäliinoja pyykkikoriin? Onko se joku teini äitien uusi juttu vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Muuta likapyykkiä toki keräätte vai pestäänkö teillä pikkuhousut kerrallaan koneellisia?
Palstalla on uusi hullu. Pöytäliinoja ei kerätä pyykkikoriin -hullu.
Pöytäliinat pestään meillä heti jos ne ovet juhlissa käytössä, jotta tahrat lähtee helposti ja ovat kaapissa puhtaina käyttöä varten.
Vierailija kirjoitti:
50-luvulla ne olivat must mutta että nykyään?? Tosi käteviä keittiön pöydälläkin...
Enkä usko myöskään kenenkään tervepäisen ihmisen noin tekevän. Mutta ap on ilmeisesti valinnut sekavan naisen kasvattaman (sekavan?) miehen! All my sympathy!
Meillä kyllä yleensä on. Mikä pitäisi olla? Mä ainakin haluan että lautaset ym. ei kolise pöytään, onko yleensä sit jotain tabletteja vai? En pahemmin kyttäile ihmisten liinavaatteita ja sisustusta.
Palstalla on uusi hullu " kerätään pöytäliinat pyykkikoriin ja suututaan anopille"
Vierailija kirjoitti:
Pöytäliinat pestään meillä heti jos ne ovet juhlissa käytössä, jotta tahrat lähtee helposti ja ovat kaapissa puhtaina käyttöä varten.
Mihin tämä liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä yleensä on. Mikä pitäisi olla? Mä ainakin haluan että lautaset ym. ei kolise pöytään, onko yleensä sit jotain tabletteja vai? En pahemmin kyttäile ihmisten liinavaatteita ja sisustusta.
Meillä on keitiössä sellainen pinnoitettu pöytäliina, jonka saa pyyhkäisemällä puhtaaksi.
-ohis
Tämä on jo kolmessa ketjussa kuultu, keksi jotain uutta!