Mies tekee kotitöitä oma-aloitteisesti vain, jos haluaa seksiä
Mies oli tehnyt tiskit pyytämättä. Ei tapahdu muulloin, kun miehen tekee mieli seksiä.
Silloin on muutenkin ystävällinen ja huomioi minua.
Kun seksiä on ollut, on mies minua kohtaan välinpitämätön. Tai kiukkuinen ja ärtyisä. Joskus jo heti vuoteesta noustessa.
Janoan arjessa tunnetta, ettå mies huomioisi minut. Olisi ystävällinen. Kiinnostunut. Että saisin jakaa ajatuksiani hänelle. Jakaa sisäistä maailmaani hänelle. Mutta koen, että vuorovaikutusta ei ole; mies kertoo vain omia asioitaan ja jos minä haluaisin kertoa jotain, on miehellä kiire muualle. Ajattelen, mies kokee minut tylsäksi. Paitsi jos haluaa seksiä.
Joskus minusta tuntuu, minun kannattaisi viivyttää mahdollisimman pitkälle seksiin myöntymistä. Minua kohdeltaisiin pidempään ystävällisesti. Mies huomioisi minut. Olisin olemassa miehelle. Merkityksellinen miehelle. Olen kertonut tämän miehelle, mutta ei hänellä ole asiaan erityistä kommenttia.
Toisaalta tämäi kuulostaa kaupankäynniltä seksillä.
Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
No menisikö arki sitten niin, että kun mies alkaa seksiä halutessaan tekemään kotitöitä, niin ap lähtee suihkuun ja vaikka saunaankin? Siellä hän höylää ylimääräiset karvansa, laittaa kaikkia ihania kauneustuotteita hiuksiin ja vartalolle ihan ajan kanssa, ottaa ehkä siihen vähän kuohuvaa, laittaa kaunista päälle ja sillä aikaa mies siivoaa kodin, tekee hyvää ruokaa, vaihtaa lakanat ja muuta pientä?
Kun nainen on sitten kauneustuokionsa jälkeen valmis, niin ai kun on ihana istua syömään hyvää ruokaa puhtaassa kodissa! Mikäs siinä on sen jälkeen kellahtaa tuoksuvan puhtaille lakanoille ja lempiä kunnolla? Näinkö se menee?
Meillä pantiin lakanoiden vaihtopäivinä. Hyh! Spermaset lakanat >:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menisikö arki sitten niin, että kun mies alkaa seksiä halutessaan tekemään kotitöitä, niin ap lähtee suihkuun ja vaikka saunaankin? Siellä hän höylää ylimääräiset karvansa, laittaa kaikkia ihania kauneustuotteita hiuksiin ja vartalolle ihan ajan kanssa, ottaa ehkä siihen vähän kuohuvaa, laittaa kaunista päälle ja sillä aikaa mies siivoaa kodin, tekee hyvää ruokaa, vaihtaa lakanat ja muuta pientä?
Kun nainen on sitten kauneustuokionsa jälkeen valmis, niin ai kun on ihana istua syömään hyvää ruokaa puhtaassa kodissa! Mikäs siinä on sen jälkeen kellahtaa tuoksuvan puhtaille lakanoille ja lempiä kunnolla? Näinkö se menee?
Meillä pantiin lakanoiden vaihtopäivinä. Hyh! Spermaset lakanat >:<
Täh? Lakanat voi vaihtaa vaikka joka päivä, ei kai se ole mikään ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaikki tietysti erilaisia ja eri määrä läheisyyttä riittää.
Naisena en ymmärrä edelleenkään tätä ajattelua että naisen pitäs antaa ja mies on se saaja osapuoli.
Miksi te miehet ette "anna" naisillenne. Ajatelkaa asiaa niin päin että kun tyydytätte naisenne niin henkisesti kuin fyysisesti niin se sataa kyllä 100% takaisin kaikkena hyvänä teille itsellenne.Ja miettikää että kuka jaksaa naiskennella kun on suoriutunut ensin lähes maratoonista arkipäivän koitoksissa, siis penskat tarhaan kouluun sit töihin jossa tekee ehkä fyysistä työtä, sit huushollin hoitoa, ruokaa, siivousta, läksyjä koiran ulkoilutus ym ym. Ketä hittoo enää kiinnostaa vielä tyydyttää joku tylsä äijä joka ei millään tasolla osallistu mihinkään yhteiseen eikä edes kohtele naistaan hyvin. Daa....
Jos nainen vaatii noin 8h kaikkea erilaista kivaa ja erikoista huomioimista vs mies tarvitsisi sen muutaman minuutin, niin kyllähän tuossa iso epäkohta on.
Erikoista huomioimista = kaikki mitä toinen ei vastavuoroisesti tee oma-aloitteisesti, mutta odottaa toiselta.
Olisiko se ongelma juuri se, että näet vaivalloisena tuon 8h ajan olla kiva puolisolle. Usko pois, sen huomaa kun toinen yrittää mielistellä.
Se puolisolle kivana oleminen on perusasia, jonka pitäisi toimia molempiin suuntiin 24/7. Ei vain kauppatavarana silloin, kun toiselta haluaa jotain.
Lapset mielistelee vanhempiaan, kun ne haluavat vanhemmalta jotain.
Seksikästä aikuisessa suhteessa? NOT!
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi vähäjärkinen? Teinit ovat tuollaisia, että tekevät kotitöitä vain jonkun palkinnon perässä. Saatko AP itse seksistä mitään jos se on "miehen palkinto"?
Hyi yök, mikä asetelma. Vaikea haluta miestä joka ei ole kunnioitettava, aikuinen ja huomaavainen ihminen.
Ei meillä teinit tee kotitöitä palkintoa ajatellen. He tekevät kotitöitä aika mielellään ja ilman käskemättä. Viime viikollakin vanhin lapsista oli imuroinut, siivonnut vessat ja tehnyt vielä ruokaakin, jonka ainekset oli käynyt ostamassa itse.
Minkälaisia lapsia olet kasvattunut, jos teillä niin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Lakanat voi vaihtaa vaikka joka päivä, ei kai se ole mikään ongelma?
Ettekö oo muka kuulleet mänkkipyyhkeestä? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi vähäjärkinen? Teinit ovat tuollaisia, että tekevät kotitöitä vain jonkun palkinnon perässä. Saatko AP itse seksistä mitään jos se on "miehen palkinto"?
Hyi yök, mikä asetelma. Vaikea haluta miestä joka ei ole kunnioitettava, aikuinen ja huomaavainen ihminen.
Ei meillä teinit tee kotitöitä palkintoa ajatellen. He tekevät kotitöitä aika mielellään ja ilman käskemättä. Viime viikollakin vanhin lapsista oli imuroinut, siivonnut vessat ja tehnyt vielä ruokaakin, jonka ainekset oli käynyt ostamassa itse.
Minkälaisia lapsia olet kasvattunut, jos teillä niin on?
Minulla ei ole teinejä mutta olen itse ollut sellainen. Teidän teininne kuulostavat kilteiltä
Mies on valmis mihin tahansa mutkalle, kun hänen tekee mieli seksiä. Ihanneaviomies.
Seksin jälkeen ja kun ei paneta, asiat ovat päinvastoin. Olen miehelle näkymätön. Tylsä. Tulen keskeytetyksi kahden ensimmäisen sanan jälkeen. Olen negatiivinen ja masennan miestä.
En voi hyvin miehen seurassa, kun hänen ei tee mieli seksiä.
90 % ajasta en voi hyvin miehen seurassa, koska häntä ei sillä hetkellä paneta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
90 % ajasta en voi hyvin miehen seurassa, koska häntä ei sillä hetkellä paneta.
Ap
No itsepä haaskaat elämääsi ja se on sinun ikioma valintasi. Onnea valitsemallasi tiellä! :)
Kiitos. (Kumpikin meistä on kai sarkastisia tässä. Itse ainakin.)
Kiitos myös ajatuksista eri keskustelijoilta.
Ap
Mainiota. Voi nainen laatia työlistan ja palkaksi seksiä, kun kaikki kohdat on ruksattu tehdyiksi. Eiköhän tule vauhtia työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi laskea lakanoille. Ne voi laskea parempiin suihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tee kotitöitä ollenkaan, koska ei halua edes sitä seksiä.
haluu se muttei sun kaa
Vedä sinäkin joku juttu esim.kylpylä loma tai ravintola ateria että teet mitään kotona.
Säälittäviä sellaiset miehet, jotka kuvittelevat seksin palkaksi kotitöistä.
Kotityöt kuuluvat jokaiselle siinä huushollissa asuvalle automaattisesti eikä niistä saa mitään palkintoja tai mitaleita.
Olisivatko nuo miehet sitä mieltä, että perheen teinin kuuluisi saada vanhemmiltaan seksiä palkinnoksi siivoamisesta?
Ei, ainakin toivon heidän ajattelevan että se olisi sairasta.
Miksi puolisoa sitten pitäisi palkita seksillä asioista, jotka kuuluvat arkeen?
En ole juurikaan tai ainakaan enempää testannut kahta asiaa.
Kuinka pitkään voisi pitkittää, ettei seksiä olisi. Mies olisi ystävällinen aina vaan.
Tai mitä kaikkea voisin sanoa ja tehdä, että se olisi vielä ok miehelle. Ihan vaan koska häntä panettaa.
Voi olla hyväkin, etten testaa.
Miksi sinä et himoitse seksiä mieheltä ja onko sittenkin niin että olet laiska lahna joka vain makaa sängyssä ja mies tekee kaiken?
Myös lapsi saa huomiota, kun miestä panettaa.
Mies ulkoilee ja leikkii lapsen kanssa, kun haluaa miellyttää minua. Ihanneaviomiehen lisäksi ihanneisä.
Muulloin mies tiuskii (omalle) lapselleen ja lapsi on minun vastuullani kaiken ajan, paitsi työpäiväni ajan päivähoidossa.
Sano, että saa ruveta harjoittamaan oma-aloitteista seksiäkin, jos ei kotityöt maita muuten kuin vain silloin, kun himottaa.
Samaa kyllä omassakin miehessä huomannut. Onkohan se joku primitiivinen juttu miehillä? Eläinmaailmassa pitää nähdä paljon vaivaa sen eteen, että päästään tositoimiin. On esim. koiraslintuja, jotka mm. siivoavat pesän edustan, että naaras kelpuuttaisi.
Moni saa tuon mallin lapsuudenkodistaan. Vasta viime vuosina on alettu puhumaan deittailun ja tätä kautta parisuhteiden laadusta. Aiemmin vain mentiin yhteen toivoen parasta. En siinä mielessä moittisi aapeeta. Annetaan ihmisille aikaa kehittyä.