Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekee kotitöitä oma-aloitteisesti vain, jos haluaa seksiä

Vierailija
03.09.2023 |

Mies oli tehnyt tiskit pyytämättä. Ei tapahdu muulloin, kun miehen tekee mieli seksiä.

Silloin on muutenkin ystävällinen ja huomioi minua.

Kun seksiä on ollut, on mies minua kohtaan välinpitämätön. Tai kiukkuinen ja ärtyisä. Joskus jo heti vuoteesta noustessa.

Janoan arjessa tunnetta, ettå mies huomioisi minut. Olisi ystävällinen. Kiinnostunut. Että saisin jakaa ajatuksiani hänelle. Jakaa sisäistä maailmaani hänelle. Mutta koen, että vuorovaikutusta ei ole; mies kertoo vain omia asioitaan ja jos minä haluaisin kertoa jotain, on miehellä kiire muualle. Ajattelen, mies kokee minut tylsäksi. Paitsi jos haluaa seksiä.

Joskus minusta tuntuu, minun kannattaisi viivyttää mahdollisimman pitkälle seksiin myöntymistä. Minua kohdeltaisiin pidempään ystävällisesti. Mies huomioisi minut. Olisin olemassa miehelle. Merkityksellinen miehelle. Olen kertonut tämän miehelle, mutta ei hänellä ole asiaan erityistä kommenttia.

Toisaalta tämäi kuulostaa kaupankäynniltä seksillä.

Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein ennen kotitöitä ja seksiä oli ihan mukavasti. Sitten seksi loppui ja minulta loppui into kotitöihin. Keskusteltiin, ja vaimo sanoi ettei kiinnosta seksi ja minä sanoin ettei kiinnosta kotityöt. Minun halut kuoli vaimoa kohtaan ihan totaalisesti. Nyt se vaimo valittaa kun ei ole seksiä. Lapsien takia jaksaa pelata näitä naisten valtapelejä. Joskus sitä miettii onko naisilla aivoja ollenkaan.

Aika erikoista jos teillä seksi ja kotityöt liittyvät toisiinsa. Meillä toimii ihan muut esileikit paremmin. Molemmat olemme aikuisia ja emme heittäydy lapsiksi kotitöiden suhteen.

Niin se seksi meilläkin toimi kahdeksan vuotta ennen kuin loppui. Myös kotityöt hoitui ihan tasa-arvoisesti. Jos toinen katsoo oikeudekseen kieltää toiselta seksin, siis niin että hän ei ajattele ollenkaan toisenosapuolen haluja ja tarpeita, niin se on lapsellista, itsekästä, ja välinpitämätöntä. Niin se metsä vastaa.. Minä hoidan omat asiani ja lasten asiat. Nainen saa hoitaa sitten omansa ihan miten parhaaksi näkee. Olisi ajatellut aikaisemmin mitä oma välinpitämätön toiminta saattaa aiheuttaa. Mies eikä parisuhde ole selainen jonka voi laittaa varastoon myöhempää käyttöä varten.

Kuulostat aika lapselliselta, enkä usko että asenteellasi seksielämä tulee palaamaan takaisin. Toivottavasti mukavaa aikaa selibaatissa.

Olet oikeassa, seksielämä ei tule palaamaan takaisin. Etkö lue ollenkaan kommentteja joita lainaat? Nykyään vaimo kärttää seksiä ja minulla ei enää ole haluja tuota naista kohtaan.

Vierailija
122/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi vähäjärkinen? Teinit ovat tuollaisia, että tekevät kotitöitä vain jonkun palkinnon perässä. Saatko AP itse seksistä mitään jos se on "miehen palkinto"?

Hyi yök, mikä asetelma. Vaikea haluta miestä joka ei ole kunnioitettava, aikuinen ja huomaavainen ihminen.

Siinä on peiliinkatsomisen paikka jos ei saa seksistä mitään. Miksi ylipäätään alkaa suhteeseen, rahan takiakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies saa parisuhteessanne seksiä muuten kuin kotitöitä tekemällä?

On välinpitämätön ja kylmä, kunnes ilmoittaa kotitöitä tekemällä, että nyt heräsi himo. Mitäs jos ap haluaisikin itse, mutta menetkö tuollaiselle ehdottelemaan, kun toinen ei välitä, vaan ilmestyy vain sitten esiin tiskaamaan, kun pitäis sen halut tyydyttää. Tuossa kuolee omat halut täysin, samoin rakkaus.

Minä en halunnut välinpitämätöntä ja kylmää kumppania ja siksi valitsin välittävän kumppanin. Mulle ei kelpaa ihan ketä vaan.

Vierailija
124/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tilanteessasii eroaisin. Ihan oikeasti. Miksi ihmeessä olet suhteessa miehen kanssa, joka ei kunnioita sinua ja jonka kanssa et saa tarvitsemaasi vuorovaikutusta? Mulla menisi seksihalut aivan täysin tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
125/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi vähäjärkinen? Teinit ovat tuollaisia, että tekevät kotitöitä vain jonkun palkinnon perässä. Saatko AP itse seksistä mitään jos se on "miehen palkinto"?

Hyi yök, mikä asetelma. Vaikea haluta miestä joka ei ole kunnioitettava, aikuinen ja huomaavainen ihminen.

Siinä on peiliinkatsomisen paikka jos ei saa seksistä mitään. Miksi ylipäätään alkaa suhteeseen, rahan takiakko?

Täh?? Eiköhän se yleensä naisten kohdalla johdu miehen itsekkyydestä. Jossain vaiheessa unohtuu romantiikka ja kuvittelee että naista kiinnostaa olla joku paineidenpurkuautomaatti.

Itsetyydytyksen laatuun voi vaikuttaa katsomalla peiliin, puolison itsekkyyteen ei.

Vierailija
126/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On välinpitämätön ja kylmä, kunnes ilmoittaa kotitöitä tekemällä, että nyt heräsi himo. Mitäs jos ap haluaisikin itse, mutta menetkö tuollaiselle ehdottelemaan, kun toinen ei välitä, vaan ilmestyy vain sitten esiin tiskaamaan, kun pitäis sen halut tyydyttää. Tuossa kuolee omat halut täysin, samoin rakkaus.

Jos 'välittämisen' takana on vain seksin himo niin eihän sekään mitään oikea välittämistä ole vaan laskelmoivaa käytöstä.

Vierailija
127/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tehnyt tiskit pyytämättä. Ei tapahdu muulloin, kun miehen tekee mieli seksiä.

--> Oletteko siis jotenkin sopineet että tiskaaminen on sinun hommasi? Vai miksi muuten suostut olemaan suhteen tiskaaja?

Silloin on muutenkin ystävällinen ja huomioi minua.

Kun seksiä on ollut, on mies minua kohtaan välinpitämätön. Tai kiukkuinen ja ärtyisä. Joskus jo heti vuoteesta noustessa.

--> Miksi suostut elämään tällaisessa suhteessa? Miksi haluat harrastaa näin urpon puolison kanssa ollenkaan seksiä?

Janoan arjessa tunnetta, ettå mies huomioisi minut. Olisi ystävällinen. Kiinnostunut. Että saisin jakaa ajatuksiani hänelle. Jakaa sisäistä maailmaani hänelle. Mutta koen, että vuorovaikutusta ei ole; mies kertoo vain omia asioitaan ja jos minä haluaisin kertoa jotain, on miehellä kiire muualle. Ajattelen, mies kokee minut tylsäksi. Paitsi jos haluaa seksiä.

--> Uskotko että tulet suhteessasi koskaan saamaan janoamiasi asioita? Ole rehellinen.

Joskus minusta tuntuu, minun kannattaisi viivyttää mahdollisimman pitkälle seksiin myöntymistä. Minua kohdeltaisiin pidempään ystävällisesti. Mies huomioisi minut. Olisin olemassa miehelle. Merkityksellinen miehelle. Olen kertonut tämän miehelle, mutta ei hänellä ole asiaan erityistä kommenttia.

--> Seksiin ei tule koskaan "myöntyä" tai "suostua", seksiä halutaan ja kaivataan!!! Etkö itse saa seksistä mitään?? Miksi harrastat seksiä toisen mieliksi, etenkin kun seksin jälkeen vielä kohtelee sinua huonosti? Mitä sinä saat tuosta asetelmasta?

Mies saa sinulta ilmeisesti sekä seksiä että sen lisäksi teet suhteessa oletuksena kotityöt?? Tästä kiitokseksi kohtelee sinua tylysti? Mitä sinä saat???

Toisaalta tämäi kuulostaa kaupankäynniltä seksillä.

--> Ei kuulosta edes kaupankäynniltä koska et saa oikeastaan mitään takaisin

Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa?

--> Eroaisin

Vierailija
128/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kuulostaa hieman että sulla on jonkin moinen läheisriippuvuusongelma. Miksi muuten roikkuisit huonossa suhteessa, joka ei anna sulle mitä halua? Yksinkin on parempi olla kuin tuommoisessa suhteessa, ei se mies tuosta miksikään tule muuttumaan.

Vierailija
129/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Eiköhän se yleensä naisten kohdalla johdu miehen itsekkyydestä. Jossain vaiheessa unohtuu romantiikka ja kuvittelee että naista kiinnostaa olla joku paineidenpurkuautomaatti.

Itsetyydytyksen laatuun voi vaikuttaa katsomalla peiliin, puolison itsekkyyteen ei.

Romantiikkaan voi ihan kumpi vaan. Seksi on siis vastikkeellista edelleen. Kyllä se nainen voi vaikuttaa moniin asioihin siinä parisuhteessa. Oletko miettinyt että mikä miehelle on tärkeää jos sinulle se on romantiikka. Juna kulkee molempiin suuntiin ja ongelmien taustalla on aina kaksi ihmistä. Todella harvoin voidaan sanoa että vain toisessa on vikaa. Silloin kyse on vakavammasta asioista.

Vierailija
130/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikaisten mammojen kokoontuminen. Jos kaikki suhteenne menee päin persettä, niin missähän se vika on?

Vierailija
131/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan romantiikkaa sanoo mamma, mutta ei tee asialle mitään. Lusikka kauniiseen käteen.

Vierailija
132/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap hänessä on niin ihanaa, että haluat jatkaa suhdetta hänen kanssaan?

Hän ei huomioi sinua kuten toivot, ei kuuntele sinua, ei ehkä erityisemmin pidä sinusta (?)

Miksi sinulle kelpaa noin vähän?

Vierailija
133/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romantiikkaan voi ihan kumpi vaan. Seksi on siis vastikkeellista edelleen. Kyllä se nainen voi vaikuttaa moniin asioihin siinä parisuhteessa. Oletko miettinyt että mikä miehelle on tärkeää jos sinulle se on romantiikka. Juna kulkee molempiin suuntiin ja ongelmien taustalla on aina kaksi ihmistä. Todella harvoin voidaan sanoa että vain toisessa on vikaa. Silloin kyse on vakavammasta asioista.

En halua olla suhteessa, jossa miehelle romantiikka ei ole tärkeää vaan seksi on peniksen ympärillä pyörivää paineidenpurkua. Miksi haluaisin?

Vierailija
134/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun suhteessasi seksi on vastikkeellista, se tarkoittaa että molemmat eivät saa seksistä vaan se on vain toisen tarpeiden tyydytystä. Yök.

Normaali ihminen haluaa seksiä, jossa molemmat nauttivat.

Romanttinen suhde on kuollut jos molempia ei kiinnosta romantiikka. Silloin voi olla kavereita. Se mikä on kenenkin mielestä romanttista, voi toki vaihdella.

Vierailija
135/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla suhteessa, jossa miehelle romantiikka ei ole tärkeää vaan seksi on peniksen ympärillä pyörivää paineidenpurkua. Miksi haluaisin?

Minkä helkkarin takia et valitse sellaista miestä? Miksi otatte jotain projekteja sellaisista miehistä jotka eivät miellytä?

Vierailija
136/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun suhteessasi seksi on vastikkeellista, se tarkoittaa että molemmat eivät saa seksistä vaan se on vain toisen tarpeiden tyydytystä. Yök.

Normaali ihminen haluaa seksiä, jossa molemmat nauttivat.

Romanttinen suhde on kuollut jos molempia ei kiinnosta romantiikka. Silloin voi olla kavereita. Se mikä on kenenkin mielestä romanttista, voi toki vaihdella.

Niin. En halua enää vaimoa, joten en saa myöskään seksistä mitään, koska en halua harrastaa sitä enää. Vaimoni haluaa seksiä, ilmeisesti hän ei ole normaali.

Vierailija
137/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halunnut välinpitämätöntä ja kylmää kumppania ja siksi valitsin välittävän kumppanin. Mulle ei kelpaa ihan ketä vaan.

Mä luulin, että on kyse ap:stä, mutta olikin sinusta. 

Mutta ap:stä jos saa sen verran vielä, että jospa ei olekaan alun perin valinnut tuollaista, vaan mies on muuttunut? Joillain kun on tapana alkaa käyttäytyä eri tavalla. Sen takia yleensä täällä näitä aloituksia on joissa kysytään, että missä voisi olla ongelma ja syy, kun NYKYÄÄN mies ei sitä ja mies ei tätä, vaikka ennen sellaista ja tällaista.

Jos sen sijaan ottaa jonkun tunnevammaisen, joka kohtelee sua kuin roskaa, niin ei tarvitse ihmetellä. Sellainen ei muutu. 

Ap:n mies katsoo, että kiva kun toinen hoitaa kaiken, mutta itse tarvitsee vain imuroida, jotta pääsee pukille. Tulisi paljon kalliimmaksi käydä maksullisissa tai tarjoilla pubiruusuille, jotta tyydyttyisi. On näköjään tyytyväinen noin, viis ap:stä.

Potki persiille sitä ap!

Vierailija
138/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 'välittämisen' takana on vain seksin himo niin eihän sekään mitään oikea välittämistä ole vaan laskelmoivaa käytöstä.

Näinhän se näyttää nyt miehen kohdalla olevan. Mielistelee, jotta saa seksiä.

Ap kai toivoo, mettä tilanne muuttuu. Jotkut eivät myös halua hajottaa kotia, vaan tyytyvät siihen vähään mitä saavat. Jos vielä löytyy vaikka jotain hyvääkin, eli esim. ettei mies juo tai ole väkivaltainen, niin se edesauttaa jähmettymään siihen rakkaudettomaan "kämppiksenä oloon", missä jaetaan punkkahommat silloin tällöin, silloin kun miestä haluttaa niin. Alistava suhde.

Mutta kyllä tuollaisesta pääsee nykyään pois, toista oli vuosikymmeniä sitten, kun avioeroonkin tarvittiin syy ja esim. todisteet uskottomuudesta jne.

Vierailija
139/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää läheisyyttä saadakseen seksiä.

Nainen käyttää seksiä saadakseen läheisyyttä.

Vierailija
140/161 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menisikö arki sitten niin, että kun mies alkaa seksiä halutessaan tekemään kotitöitä, niin ap lähtee suihkuun ja vaikka saunaankin? Siellä hän höylää ylimääräiset karvansa, laittaa kaikkia ihania kauneustuotteita hiuksiin ja vartalolle ihan ajan kanssa, ottaa ehkä siihen vähän kuohuvaa, laittaa kaunista päälle ja sillä aikaa mies siivoaa kodin, tekee hyvää ruokaa, vaihtaa lakanat ja muuta pientä?

Kun nainen on sitten kauneustuokionsa jälkeen valmis, niin ai kun on ihana istua syömään hyvää ruokaa puhtaassa kodissa! Mikäs siinä on sen jälkeen kellahtaa tuoksuvan puhtaille lakanoille ja lempiä kunnolla? Näinkö se menee?