Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee kotitöitä oma-aloitteisesti vain, jos haluaa seksiä

Vierailija
03.09.2023 |

Mies oli tehnyt tiskit pyytämättä. Ei tapahdu muulloin, kun miehen tekee mieli seksiä.

Silloin on muutenkin ystävällinen ja huomioi minua.

Kun seksiä on ollut, on mies minua kohtaan välinpitämätön. Tai kiukkuinen ja ärtyisä. Joskus jo heti vuoteesta noustessa.

Janoan arjessa tunnetta, ettå mies huomioisi minut. Olisi ystävällinen. Kiinnostunut. Että saisin jakaa ajatuksiani hänelle. Jakaa sisäistä maailmaani hänelle. Mutta koen, että vuorovaikutusta ei ole; mies kertoo vain omia asioitaan ja jos minä haluaisin kertoa jotain, on miehellä kiire muualle. Ajattelen, mies kokee minut tylsäksi. Paitsi jos haluaa seksiä.

Joskus minusta tuntuu, minun kannattaisi viivyttää mahdollisimman pitkälle seksiin myöntymistä. Minua kohdeltaisiin pidempään ystävällisesti. Mies huomioisi minut. Olisin olemassa miehelle. Merkityksellinen miehelle. Olen kertonut tämän miehelle, mutta ei hänellä ole asiaan erityistä kommenttia.

Toisaalta tämäi kuulostaa kaupankäynniltä seksillä.

Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että saa ruveta harjoittamaan oma-aloitteista seksiäkin, jos ei kotityöt maita muuten kuin vain silloin, kun himottaa.

Samaa kyllä omassakin miehessä huomannut. Onkohan se joku primitiivinen juttu miehillä? Eläinmaailmassa pitää nähdä paljon vaivaa sen eteen, että päästään tositoimiin. On esim. koiraslintuja, jotka mm. siivoavat pesän edustan, että naaras kelpuuttaisi.

Siivouksesta saa ihan tarpeeksi kinaa ilman seksillä pihtaamista. Näistä molemmista on ikävä kyllä kokemusta. Erillaisia siivouskäsityksiä sottapytystä ihan toiseen ääripäähän pari murua pöydällä oli kauhea sotku. Tämä sotkuinen kylvi vaatteita kävellessään joka paikkaan lattioille. Ihan livenä ja varsinkin tällä palstalla kaikki on tietenkin miehen syytä

Kun nainen on suuttunut/vihainen niin pihtaus on aika varmaa. Tästä on poikkeuksia. En varmasti ole ainoa joka on saanut vihaisen vaimon/tyttiksen ns. käyntiin. Se on aika kiihkeetä kyytiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi