Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen"

Kommentit (702)

Vierailija
301/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis "yksi ikävä sinulta tullut muisto kehossani, josta en pääse ikinä eroon" viittaa minun maalaisjärjelläni ja oman tulkintani mukaan sp-tautiin. (Voin olla väärässäkin). Tatuoinneista pääsee eroon, ne voi laseroida. Törkeää tuoda Faceseinällään tuollaista tietoa ilmi. Rikoshan se onkin ja siksi varmaan nyt yrittää ettei tiennyt miten face toimii.

Ensimmäisen kerran kun luin tuon niin automaattisesti oletin sen tulleen jostain tappelusta.

Karita tehnyt jonkun jäljen tahallaan tai itsepuolustuksena iskenyt jollain.

Tämä tuli minullekin ensimmäisenä ja ainoana ajatuksena mieleen. Heillä on ollut riita, jonka seurauksena Karita on kiukuspäissään heittänyt jonkun esineen miestä päin. Olkoon nyt vaikka lautanen. Tai sitten Karita on pitkillä tekokynsillään raapinut miehen ihoon näyttävän arven. Jos tuo "yksi ikävä sinulta tullut muisto kehossani" olisi tullut sen takia, että Petri on ollut ensin väkivaltainen ja Karita koittanut puolustautua. Niin en usko että miehellä olisi ollut pokkaa ottaa nyt koko asiaa edes esiin. Itse veikkaan että Karita on syystä tai toisesta pimahtanut ja ollut väkivaltainen tavalla tai toisella.

Onko kukaan ajatellut, että Petri olisi voinut ihan vaan vanhanaikaisesti valehdella, kuten valehteli eropaperien jättämisestäkin ihan samassa viestissä?

Toinen emävalhe oli, että kirjoitti Lucan olevan hänen luonaan. Sattumoisin tiedän, että Luca ei ole ollut koko viikonloppuna Suvisaariston talossa, tai itse asiassa ei ole kummankaan vanhempansa luona. Hänellä saattaa katsos olla harrastuksia... ja harrastuksissa voi käydä toisiakin nuoria, jotka raportoivat kotiväelleen asioita... Just sayin´....

On poistanut sen kommentin, jossa aiemmin tänään kirjoitti pojan olevan hänen kanssaan nyt..

Vierailija
302/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin ketjuun pesiytyneet nämä yliksen pieruverkkarisääliöt mömmöisillä näppiksillään. Nuo alemmantason miehet, jotka osaavat lähinnä haukkua naisia, joskaan yhtään naista tuntematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"eroa ei ole laitettu vireille vieläkään

"

Voiko viikonloppuna laittaa eroanomuksen?

Totta kai voi. 

Se käsitellään ja kirjataan saapuneeksi maanantai-aamuna.

Eroanomuksen voi toimittaa sähköpostilla, ja niin suurin osa tekeekin. Ei niitä kiikuteta jonnekin käräjäoikeuden kirjaamoon printtinä.

Joo mutta se ei näy vielä viikonloppuna. Tietenkään.

Kukaan ei kysynyt, "näkyykö" se viikonloppuna. Kysyttiin, voiko viikonloppuna laittaa erohakemuksen ja vastaus on, että kyllä voi. 

Vierailija
304/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis "yksi ikävä sinulta tullut muisto kehossani, josta en pääse ikinä eroon" viittaa minun maalaisjärjelläni ja oman tulkintani mukaan sp-tautiin. (Voin olla väärässäkin). Tatuoinneista pääsee eroon, ne voi laseroida. Törkeää tuoda Faceseinällään tuollaista tietoa ilmi. Rikoshan se onkin ja siksi varmaan nyt yrittää ettei tiennyt miten face toimii.

Ensimmäisen kerran kun luin tuon niin automaattisesti oletin sen tulleen jostain tappelusta.

Tämä tuli minullekin ensimmäisenä ja ainoana ajatuksena mieleen. Heillä on ollut riita, jonka seurauksena Karita on kiukuspäissään heittänyt jonkun esineen miestä päin. Olkoon nyt vaikka lautanen. Tai sitten Karita on pitkillä tekokynsillään raapinut miehen ihoon näyttävän arven. Jos tuo "yksi ikävä sinulta tullut muisto kehossani" olisi tullut sen takia, että Petri on ollut ensin väkivaltainen ja Karita koittanut puolustautua. Niin en usko että miehellä olisi ollut pokkaa ottaa nyt koko asiaa edes esiin. Itse veikkaan että Karita on syystä tai toisesta pimahtanut ja ollut väkivaltainen tavalla tai toisella.

Onko kukaan ajatellut, että Petri olisi voinut ihan vaan vanhanaikaisesti valehdella, kuten valehteli eropaperien jättämisestäkin ihan samassa viestissä?

Toinen emävalhe oli, että kirjoitti Lucan olevan hänen luonaan. Sattumoisin tiedän, että Luca ei ole ollut koko viikonloppuna Suvisaariston talossa, tai itse asiassa ei ole kummankaan vanhempansa luona. Hänellä saattaa katsos olla harrastuksia... ja harrastuksissa voi käydä toisiakin nuoria, jotka raportoivat kotiväelleen asioita... Just sayin´....

On poistanut sen kommentin, jossa aiemmin tänään kirjoitti pojan olevan hänen kanssaan nyt..

No totta kai on poistanut valheen. Valheista kun jää kiinni. Säälittävä rassukka.

Vierailija
305/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eroa ei ole laitettu vireille vieläkään

"

Voiko viikonloppuna laittaa eroanomuksen?   pe piti

Vierailija
306/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää suostuko olemaan huonossa suhteessa. 

Vierailija
307/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta, onko todella poistanut nyt sen kohdan, että lapsi olis hänen luonaan?

Ei sen vuoksi, että se tieto liittyisi lapsen yksityisiin asioihin vaan siksi, että jäi valheesta kiinni ja hätäpäissään yrittää poistaa todistusaineistoa.

Jos ennen on valehdellut vain Karitalle niin nyt valehtelee tuhansille viestin nähneille, joku voinut kommentoidakin, että hetkinen eihän lapsi voi olla kahdessa paikkaa yhtäaikaa, jos totta tässäkin ketjussa se viesti et lapsi olis harrastukseen liittyvässä jutussa.

Vierailija
308/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille miehelle kirjoitettiin, että tämä näkyy sitten kaikille tämä julkaisusi. Eikä hän siitä välittänyt. Lisäksi oli ollut aktiivinen joissain muissa FB-ryhmissä kuin omalla sivullaan (harrastus? en muista), vaikka väitti, ettei ole Facebookiin kirjoitellut niin ei muka tiennyt, että teki julkisen eikä vain kavereille-postauksen.

Hänelle siis huomautettiin siitä sen vuodatuksen jälkeen, että tiedäthän, että tämä näkyy kaikille. 

Oli ilmeisesti niin vihansa silmässä, ettei välittänyt.

Onko tuossa jo kunnianloukkauskin tuossa viestissä..?

Vierailija
309/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin melkoisen tekopyhää mieheltä:

sillä tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa Karitalle nyt muodostunutta harmia, Tykkä kirjoittaa.

Ihan varmasti jos tuollaista suoltaa faceen vaikka yksityiseenkin niin tahallaan haluaa aiheuttaa toiselle harmia!

Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että suuren tunnekuohun vallassa tuo teksti alunperin kirjoitettiin? Varmasti mies halusi tuoda Karitan tekoset koko maailmalle julki. Ja se taas kertoo siitä, että tuossa todellakin on nyt kyse isommasta kuin vain viestistä "olet elämäni valo.". Mutta mammapalstalla kun ollaan, niin tottakai naiset puolustaa naista ja lynkkaa miehen. Nyt tätä petollista, kieroa naista hyysätään ja puolustellaan. Ja petetty mies saa syyt ja vihat niskaansa. Miehestä on jo ehditty leipoa tällä palstalla stalkkeri, kuumakalle, mielenterveysongelmainen, väkivaltainen.. Ja viaton pikku Karita saa kaikki sympatiat, kun mennä nusautti nigerialaista ja nyt oma mies nolasi hänet julkisesti.

Ja sitten vielä jatkaa seuraavana päivänä!?!?

Vierailija
310/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel kun naisen pettämistä ei saisi laittaa someen. Ukko teki aivan oikein, mitä sitä hyssyttelemään.

P.S. Karita ei taida tietää missä tuloluokissa hierojat liikkuvat.

Vierailija
311/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mikä äijän kuvatus 🤮

eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?

Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?

Miksi? Ei mulla ole tapana lääppiä työkavereita.

Ei halaus ole lääppimistä. Mulla on tapana halata vastakkaista sukupuolta olevia ystäviäni.

Minäkin halaan heitä, eikä mieheni sitä ihmettele, mutta varmasti kummeksuisi, jos halaisin pitkään ja hartaasti.

Vierailija
312/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Karita on ihastunut? Petri tietää sen ja on sen vuoksi halunnut rajoittaa yhteydenpitoa. Karita ei ole päätöstä kunnioittanut.

Vierailija
313/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu vie luottamuksen. Voi kestää aikansa, että saavat välinsä korjattua.

Vierailija
314/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita on niin sekaisin tuon kontrolloidun syömisen, liikkumisen ja henkisen hörhöttelyn suossa, että hänen ajattelussaan pettämistäkin voi olla eri tasoista. Ei yhtään ihmeellistä noille tyypeille. Se avaa ovat kaikkeen.  Rakkaus on kaikkialla leijuva valo, mitäs siitä, jos vähän sitä valoa kokeilen avioliiton ulkopuolellakin?

On myös päivänselvää, että Petri oli Karitalle rahahana, joka mahdollisti vaimon puuhailut, laiturilla heilumiset ja omalla kuntosalilla pakkomielleliikkumiset. Sittemmin hän on saanut rahaa kiitos jumaloivien opetuslapsien, joille myi täysin häpeilemättä jopa oman äitinsä kuoleman ja isänsä leskeyden ja siinä vaiheessa minua alkoi oksettaa koko ihminen. 

Luultavasti hän selittää itsensä tästäkin sopasta, naurahtaa kuten aina kiusallisen epäluontevasti, notkuu hetken laiturilla ja kaikki jatkuu ennallaan. 

Vierailija
315/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karita on Kuopiossa ja koulu alkaa huomenna. 

Vierailija
316/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel kun naisen pettämistä ei saisi laittaa someen. Ukko teki aivan oikein, mitä sitä hyssyttelemään.

ne on yksityisasioita, ei niitä pidä levitellä somessa varsinkin kun on teini-ikäinen. 

Vierailija
317/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsähtänyt teennäisyyteen kirjoitti:

Karita on niin sekaisin tuon kontrolloidun syömisen, liikkumisen ja henkisen hörhöttelyn suossa, että hänen ajattelussaan pettämistäkin voi olla eri tasoista. Ei yhtään ihmeellistä noille tyypeille. Se avaa ovat kaikkeen.  Rakkaus on kaikkialla leijuva valo, mitäs siitä, jos vähän sitä valoa kokeilen avioliiton ulkopuolellakin?

On myös päivänselvää, että Petri oli Karitalle rahahana, joka mahdollisti vaimon puuhailut, laiturilla heilumiset ja omalla kuntosalilla pakkomielleliikkumiset. Sittemmin hän on saanut rahaa kiitos jumaloivien opetuslapsien, joille myi täysin häpeilemättä jopa oman äitinsä kuoleman ja isänsä leskeyden ja siinä vaiheessa minua alkoi oksettaa koko ihminen. 

Luultavasti hän selittää itsensä tästäkin sopasta, naurahtaa kuten aina kiusallisen epäluontevasti, notkuu hetken laiturilla ja kaikki jatkuu ennallaan. 

Voisko olla että Karita on voinut huonosti huonossa avioliitossa ja tuo kaikki kontrollointi ja uskottelu seesteisestä elämästä on ollut selviytymiskeino. Ikävä tilanne.

Lopettakaa nyt jo noi rahahana lätinät. Ei 90k tuloilla olla mikään rahahana vieläpä jos toinen on tienannut 200k.

Vierailija
318/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne on yksityisasioita, ei niitä pidä levitellä somessa varsinkin kun on teini-ikäinen. 

"Yksityisasioita". Joo, rouva on  julkisuuden henkilö joten parempi noin kuin seiskasta. Teini-ikäistä haitannee siis julkisuus, ei pettävä kodinrikkoja äitinä? Foorumin mammat taas vauhdissa.

Vierailija
319/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

väsähtänyt teennäisyyteen kirjoitti:

Voisko olla että Karita on voinut huonosti huonossa avioliitossa ja tuo kaikki kontrollointi ja uskottelu seesteisestä elämästä on ollut selviytymiskeino. Ikävä tilanne.

Lopettakaa nyt jo noi rahahana lätinät. Ei 90k tuloilla olla mikään rahahana vieläpä jos toinen on tienannut 200k.

No niinpä. Petri loisi Karitan lompakolla.

Vierailija
320/702 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, mikä äijän kuvatus 🤮

eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?

Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?

Miksi? Ei mulla ole tapana lääppiä työkavereita.

Mulla on tapana. Jos en löydä oikeita sanoja, kosketan, halailen, hipasen käsivarresta ohikulkiessani. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Tämän tietää kaikki läheiseni tasan tarkkaan.

Mä taas vihaan sitä, että työkaverit halaavat väkisin tai puolitutut yleensä tunkevat iholle. Mulle kannattaa löytää ne oikeat sanat ja jättää fyysinen kontakti minimiin eli käytännössä ei koskaan mitään halailua ja hipaisuja työpaikalla, kiitos.

- nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme