"Minulla ja Karitalla on edelleen aikamoiset näkemyserot useista eri asioista, erityisesti tuon pettämisen osalta. Jokainen näkee pettämisen hieman eri lailla, mutta minulle pettäminen on joko rakkaudentunnustus tai esimerkiksi intiimi kanssakäyminen"
Kommentit (702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä matkustin koulutukseen miespuolisen työkaverin kyydissä, enkä muistanut anoa siihen aviomieheltä lupaa, olenkohan nyt pettäjä?!
Nämä kaksi ei olleet samassa työpaikassa, joten ihan sama miten sinä hourailet työpaikallasi.
Kyllähän nää kaksi ovat yhdessä töitä tehneet, mm. Podcastin muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin ettei koko pettämistä ole edes tapahtunut vaan mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja vainoharhainen? Vaimo ja koko perhe häpäisty ja maalitettu, ja siihen päälle vielä viaton mies jolla lienee oma parisuhde/perhe. Ttu näiden miesten kanssa.
Samaa mietin. Petrille joku sanonut, että näku Karitan miehen kanssa? (halaamassa? Tarina ei kerro), ja mies vetää omat johtopäätökset ja tunnekuohun vallassa kirjoittaa somen täyteen.. no tiedäpä häntä, ehkä joskus totuus selviää "seiskan syvähaastattelussa".
Kertoihan isäntä itse että näki viestin vaimon puhelimesta ja että oli paikan päällä kun näki K ja T kadulla. Miten lie sinne sattunutkaan juuri sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Siis "yksi ikävä sinulta tullut muisto kehossani, josta en pääse ikinä eroon" viittaa minun maalaisjärjelläni ja oman tulkintani mukaan sp-tautiin. (Voin olla väärässäkin). Tatuoinneista pääsee eroon, ne voi laseroida. Törkeää tuoda Faceseinällään tuollaista tietoa ilmi. Rikoshan se onkin ja siksi varmaan nyt yrittää ettei tiennyt miten face toimii.
Sp-tauditkin voi yleensä parantaa.
Ensin ajattelin että vihjailee jostain arvesta, mutta sitten ajattelin että on käynyt leikkaamassa piuhat poikki ensimmäisen lapsen jälkeen. Voi toki olla rakkaustatuointikin, sen verran elämänkallu meno.
Vierailija kirjoitti:
No hyvähän se on äijälle et pääsee eroon tuollaisesta tyhjäpää kristalli- new age hömppä life coachista. Tosin kuka tervejärkinen haluaa olla sellaisen puoliso? Nyt voi Karita olla samanvärisen miehen kanssa kun tykkää käyttää itseruskettavia niin että näyttää maksakirroosipotilaalta. Ehkä voi yhdessä kilistellä kristalleja?
Nautit varmaan siitä pätemisen ja hyvän ihmisen tunteesta mitä kirjoituksellasi luulet saavasi aikaan? Keuli vähän vähemmän ja muista että Lucalla on pääsy lukemaan kaikkia teidän ylimielisiä ja ilkeitä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Minäkin olen siis pettänyt, koska miespuolinen ystäväni joskus kirjoittaa viesteihin tyyliin olet ihana tai olet päivän pelastus. Siitä huolimatta että tämä kaveri on naimisissa oleva homoseksuaali, eikä meillä luonnollisesti ole tunteita tai sutinaa välillämme.
Kirjoittaako hän myös: rakastan sinua?
On sanonut että olen rakas ja hani. Ei eroa siitä miten puhuttelemme toisiamme naispuolisten ystävieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä postauksessa antoi ymmärtää, että Karita ja joku Teemu olivat jääneet kiinni jostain sopimattomasta teosta Ratakadulla ja avioero oli laitettu vireille välittömästi. Mitäköhän siellä oli tapahtunut? Kadulla?
Eikait nyt pieni katusuikkari niin paha ole?
eroa ei ole laitettu vireille vieläkään
Minulla tuli siitä pysyvästä jäljestä mieleen hätävale, koska pelkää menettävänsä lapsen huoltajuuden erossa - ehkä siksi että on itse väkivaltainen tai muuten vain - joten päätti luoda ns. julkista todistusaineistoa vaimon väkivaltaisuudesta väittämällä jotain arpea kehossaan hänen aiheuttamaksi.
"Sp-tauditkin voi yleensä parantaa.
Ensin ajattelin että vihjailee jostain arvesta, mutta sitten ajattelin että on käynyt leikkaamassa piuhat poikki ensimmäisen lapsen jälkeen. Voi toki olla rakkaustatuointikin, sen verran elämänkallu meno.[/quote
Klamydia on aika paha, jos sen on onnistunut saamaan.
On turhan yleinen.
"eroa ei ole laitettu vireille vieläkään[/quote]"
Voiko viikonloppuna laittaa eroanomuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä meille kuuluu? Kasvaisi aikuiseksi.
Onhan tämä mielenkiintoista. Oma elämä kun tasaista (onneksi). Täällä vaan miehen kanssa mietitään, mitä tehtäisiin tänään ruoaksi ja minä päivänä käytäisiin ostamassa uudet goretexit.
Eli siksi pitää kytätä muiden elämiä, kun omassa elämässä ei tapahdu mitään?
ei todellakaan nä
in dramaattista oo tapahtunut, erottu on mutta suht sopuisasti koska lapsi.
Kaiken perusteella Petristä piirtyy mustasukkainen, fanaattinen, mustavalkoinen, äkkiväärä ja arvaamaton kuva.
Kaiken perusteella mitään muuta ei ole tapahtunut kuin tuo yksi viesti ja autoon nouseminen "hymyilevänä ja onnellisena".
Tuo mieshän on joogaohjaaja, osteopaatti ja ainakin instasta päätellen tehnyt duunijuttuja Karitan kanssa. Voi olla, että ovat olleet paljon tekemisissä keskenään, mikä on häirinnyt Petriä.
Ja voi hyvin olla, että viestin lähettämisen jälkeen Petri on raivostunut ja vaatinut Karitalta lupauksen, ettei tämä koskaan enää tapaa tätä miestä. Voi olla, että Karita on näin luvannut, koska on halunnut saada konfliktin loppumaan. Voi olla, että Karita on tavannut tämän miehen siitä huolimatta, että on luvannut toisin.
Ja tästä kaikesta mies on vetänyt sellaiset raget että on tietoisesti yrittänyt tuhota Karitan ja tämän joogamaikan maineen, julkisesti ja mahdollisimman loukkaavasti.
20 vuotta liittoa takana, ja tuo on miehen tapa käsitellä ongelmia? Erolla uhkaaminen ja julkinen häpäisy?
Normaalissa suhteessa se olisi keskustelun paikka, jos pariskunnan toinen osapuoli kokee toisen viettävän liian paljon aikaa jonkin tietyn henkilön kanssa. Siinä kohtaa pitäisi kyetä myös itsereflektioon: mitä pelkään, että siitä pahimmillaan seuraa? Olenko kohtuuton, onko peloillani mitään todellisuuspohjaa? Mikä on omasta mielestäni pettämistä, mikä toisen mielestä, ja pääsisimmekö yhteisymmärrykseen siitä, mikä se raja on.
Siinä tilanteessa ei tuutata paskaa julkisena päivityksenä someen koko kansalle ja uhota, että nyt se on ero. Varsinkin, jos ei ole aikomustakaan erota, kuten Petrin tapauksessa. Hänhän ei eropapereita toimittanut käräjille, vaan yritti mankua viikonloppuna anteeksipyyntöä ja paluuta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
"eroa ei ole laitettu vireille vieläkään
"
Totta kai voi.
Se käsitellään ja kirjataan saapuneeksi maanantai-aamuna.
Eroanomuksen voi toimittaa sähköpostilla, ja niin suurin osa tekeekin. Ei niitä kiikuteta jonnekin käräjäoikeuden kirjaamoon printtinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis "yksi ikävä sinulta tullut muisto kehossani, josta en pääse ikinä eroon" viittaa minun maalaisjärjelläni ja oman tulkintani mukaan sp-tautiin. (Voin olla väärässäkin). Tatuoinneista pääsee eroon, ne voi laseroida. Törkeää tuoda Faceseinällään tuollaista tietoa ilmi. Rikoshan se onkin ja siksi varmaan nyt yrittää ettei tiennyt miten face toimii.
Ensimmäisen kerran kun luin tuon niin automaattisesti oletin sen tulleen jostain tappelusta.
Karita tehnyt jonkun jäljen tahallaan tai itsepuolustuksena iskenyt jollain.
Tämä tuli minullekin ensimmäisenä ja ainoana ajatuksena mieleen. Heillä on ollut riita, jonka seurauksena Karita on kiukuspäissään heittänyt jonkun esineen miestä päin. Olkoon nyt vaikka lautanen. Tai sitten Karita on pitkillä tekokynsillään raapinut miehen ihoon näyttävän arven. Jos tuo "yksi ikävä sinulta tullut muisto kehossani" olisi tullut sen takia, että Petri on ollut ensin väkivaltainen ja Karita koittanut puolustautua. Niin en usko että miehellä olisi ollut pokkaa ottaa nyt koko asiaa edes esiin. Itse veikkaan että Karita on syystä tai toisesta pimahtanut ja ollut väkivaltainen tavalla tai toisella.
Onko kukaan ajatellut, että Petri olisi voinut ihan vaan vanhanaikaisesti valehdella, kuten valehteli eropaperien jättämisestäkin ihan samassa viestissä?
Toinen emävalhe oli, että kirjoitti Lucan olevan hänen luonaan. Sattumoisin tiedän, että Luca ei ole ollut koko viikonloppuna Suvisaariston talossa, tai itse asiassa ei ole kummankaan vanhempansa luona. Hänellä saattaa katsos olla harrastuksia... ja harrastuksissa voi käydä toisiakin nuoria, jotka raportoivat kotiväelleen asioita... Just sayin´....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä matkustin koulutukseen miespuolisen työkaverin kyydissä, enkä muistanut anoa siihen aviomieheltä lupaa, olenkohan nyt pettäjä?!
Nämä kaksi ei olleet samassa työpaikassa, joten ihan sama miten sinä hourailet työpaikallasi.
Kyllähän nää kaksi ovat yhdessä töitä tehneet, mm. Podcastin muodossa.
Todella paljon yhteistöitä ollut.
Mutta totta kai Petri kuvittelee päässään, että pakko sen vaimon on pettää, kun se toinen on pitkä ja tummahipiäinen personal trainer ja hän on kalju, ryppynaamainen ja lyhyt lisäravinneyrittäjä, joka ei ole jaksanut edes käydä pelaamassa tennistä masennuksensa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, mikä äijän kuvatus 🤮
eli jos teoriassa miehesi kulkisi jonkun naisen kanssa käsi kädessä niin sinulle olisi ihan sama?
Mä halasin pitkään ja hartaasti miespuolista työkaveriani (kun palasi sairauslomalta). Oonko mä nyt pettäjä?
Ja sanoit, että hän on elämäsi valo? Lähditte siitä sitten käsikkäin työpisteillenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvähän se on äijälle et pääsee eroon tuollaisesta tyhjäpää kristalli- new age hömppä life coachista. Tosin kuka tervejärkinen haluaa olla sellaisen puoliso? Nyt voi Karita olla samanvärisen miehen kanssa kun tykkää käyttää itseruskettavia niin että näyttää maksakirroosipotilaalta. Ehkä voi yhdessä kilistellä kristalleja?
Nautit varmaan siitä pätemisen ja hyvän ihmisen tunteesta mitä kirjoituksellasi luulet saavasi aikaan? Keuli vähän vähemmän ja muista että Lucalla on pääsy lukemaan kaikkia teidän ylimielisiä ja ilkeitä kommentteja.
Ei nuo pahimmat välitä edes lapsista. Munkin kiusaajat jopa pilkkaavat joskus suoraan lasta, kun mikään muu ei mua satuta. Siis mieti miten sairasta. Itse en voisi koskaan toimia noin. Lapset on aina syyttömiä ja viattomia ja heitä täytyy suojella olivat he sitten omia tai jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sp-tauditkin voi yleensä parantaa.
Ensin ajattelin että vihjailee jostain arvesta, mutta sitten ajattelin että on käynyt leikkaamassa piuhat poikki ensimmäisen lapsen jälkeen. Voi toki olla rakkaustatuointikin, sen verran elämänkallu meno.
Oli mitä oli, tuollaisista ei avauduta edes niille kavereille somen kautta. Vaikka ei olisi julkinen postaus, joku voi aina ottaa screenshotit ja laittaa eteenpäin. Kunnianloukkaus.
Vierailija kirjoitti:
"Sp-tauditkin voi yleensä parantaa.
Ensin ajattelin että vihjailee jostain arvesta, mutta sitten ajattelin että on käynyt leikkaamassa piuhat poikki ensimmäisen lapsen jälkeen. Voi toki olla rakkaustatuointikin, sen verran elämänkallu meno.[/quoteKlamydia on aika paha, jos sen on onnistunut saamaan.
On turhan yleinen.
Ja herpes on pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"eroa ei ole laitettu vireille vieläkään
"
Totta kai voi.
Se käsitellään ja kirjataan saapuneeksi maanantai-aamuna.
Eroanomuksen voi toimittaa sähköpostilla, ja niin suurin osa tekeekin. Ei niitä kiikuteta jonnekin käräjäoikeuden kirjaamoon printtinä.
Joo mutta se ei näy vielä viikonloppuna. Tietenkään.
Ei se nyt pettämistä ole jos vähän kärkeä kastaa.