Miettiikö naiset ikinä sitä, että ehkä ne miehet keille on antanut pakit taikka jättänyt muuten vaan, on se kenen kanssa saisi pysyvän parisuhteen
Siis kun tätähän käy ihan solkenaan, että mies ja nainen - joista kumpikaan ei ole mitenkään poikkeuksellisen suosittu vastakkaisen sukupuolen silmissä - treffaavat tai vaikka aloittavat suhteenkin, ja nainen joko antaa pakit treffeillä, tai jättää muutamien kuukausien päästä. Ja ihan tyypillisesti se mies on näissä tapauksissa varsin "samassa liigassa" naisen kanssa.
Naiset kun tekee näitä temppuja, niin millaisia ajatuksia jää kaihertamaan siitä, että "jos se olisikin ollut se mies, kenen kanssa minun kaltaiseni nainen olisin saanut hyvän suhteen"?
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt mielessä, koska kaikkiin "pakkeihin" on ollut validi syy. Myöhemmin olen tajunnut väistäneeni mm. vaikeasti persoonallisiushäiriöisen.
Ennemmin olisin voinut antaa enemmänkin pakkeja, vaikkei kumppaneita ole ollut montaa. Kaksi olisin voinut huoletta skipata.
Tai sitten, jos olisit antanut vähemmän pakkeja, olisit nyt suhteessa kunnollisen miehen kanssa, eikä sinun tarvitsisi enää miettiä pakkien antamista eikä saamista mihinkään suuntaan.
Miksi ihmeessä hänen pitäisi olla tyypin kanssa josta ei välitä vain siksi että voisi sanoa olevansa jonkun kanssa?
Koska on parempi olla mukavan miehen kanssa parisuhteessa ja rakentaa yhteistä elämää ja oppia tuntemaan toinen hyvin ja tukea ja tukeutua toiseen, kuin olla vuosikymmenet joku salarakas tai lyhyissä panosuhteissa joidenkin uskomattoman mahtavien ja komeiden ja suosittujen miesten kanssa.
Haluaako mies olla naisen kanssa, josta ei tykkää yhtään?
Tai joka ei kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään?
Erittäin monet miehet ovat parisuhteessa, naimisissakin, naisen kanssa, josta eivät tykkää yhtään, ja joka on seksuaalisestikin aika plääh heille. Tämä on totuus.
Ja he ovat voineet kokea näin alusta lähtien, mutta ovat näytelleet hyvin naiselle ihastunutta/ rakastunutta. Miehet nyt vaan käsittävät, että jonkun unelmarakkauden metsästäminen on luksusta, johon ei perus jampalla ole varaa.
Vaikea ymmärtää miksi ovat näin halunneet mokata mutta oma valinta. Kaikki naiset eivät ole kovin seksuaalisia varsinkin väsyneinä ja vaimo voi olla kovinkin tyytyväinen elämäänsä kun miehellä on vähäiset halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt mielessä, koska kaikkiin "pakkeihin" on ollut validi syy. Myöhemmin olen tajunnut väistäneeni mm. vaikeasti persoonallisiushäiriöisen.
Ennemmin olisin voinut antaa enemmänkin pakkeja, vaikkei kumppaneita ole ollut montaa. Kaksi olisin voinut huoletta skipata.
Tai sitten, jos olisit antanut vähemmän pakkeja, olisit nyt suhteessa kunnollisen miehen kanssa, eikä sinun tarvitsisi enää miettiä pakkien antamista eikä saamista mihinkään suuntaan.
Miksi ihmeessä hänen pitäisi olla tyypin kanssa josta ei välitä vain siksi että voisi sanoa olevansa jonkun kanssa?
Koska on parempi olla mukavan miehen kanssa parisuhteessa ja rakentaa yhteistä elämää ja oppia tuntemaan toinen hyvin ja tukea ja tukeutua toiseen, kuin olla vuosikymmenet joku salarakas tai lyhyissä panosuhteissa joidenkin uskomattoman mahtavien ja komeiden ja suosittujen miesten kanssa.
Erittäin monet miehet ovat parisuhteessa, naimisissakin, naisen kanssa, josta eivät tykkää yhtään, ja joka on seksuaalisestikin aika plääh heille. Tämä on totuus.
Ja he ovat voineet kokea näin alusta lähtien, mutta ovat näytelleet hyvin naiselle ihastunutta/ rakastunutta. Miehet nyt vaan käsittävät, että jonkun unelmarakkauden metsästäminen on luksusta, johon ei perus jampalla ole varaa.
Tottakai on. Perusjampalla on väärä lähtökohta. Parisuhde (jos kohdalle osuu) on bonusta muuten hyvään elämään. Jampalle parisuhde on jokin oljenkorsi, joka maagisesti muuttaa huonon elämän hyväksi.
Ei sellaista kivirekeä kukaan halua vedettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau. Mitä näyttelijöitä suomiskene näissä miehissä menettääkään! Miksi he eivät hakeudu teatterikouluun? Ei tarvitsisi samoja vanhoja naamoja katsella telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut pakit sellaisille, joiden kanssa parisuhde ei olisi voinut olla yhdenvertainen esim. siksi, ettei itse olisi kiintynyt eikä rakastunut.
Entä jos ne miehet olisivat olleet sinulle paras tsänssi parisuhteeseen? Jos et kunnollista parisuhdetta saa sellaisen miehen kanssa, jota tavoittelet.
Jollen saa sellaista miestä kuin haluan, olen joko
A) onnellisempi sinkkuna kuin sellaisen miehen kanssa jota en halua
tai
B) keskityn parantamaan itseäni niin, että saan just sellaisen kumppanin kuin haluan
Tämän kun ne incelitkin oppisivat eivätkä uhrautuisi. Parempi oppia ensin elämään onnellisena yksin ja ja panostamaan omaan henkiseen kasvuun. Kun nuo asiat on kunnossa niin yleensä ne naisetkin alkavat kiinnostumaan siitä miehestä enemmän.
Kyllä mielestäni yhteiskunnan tulisi varmistaa jokaiselle kansalaiselleen haluamansa parisuhde. Näin on.
No mitähän sellaista ap siihen suhteeseen sitten toisi että siihen kannattaisi ryhtyä vaikka ei mitään tunteita heräisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä logiikkaa. Olen ollut 21 vuotta saman miehen kanssa. Sitä ennen ehdin antaa aika monet pakit, tai jättää lyhyen seurustelun jälkeen kaikenlaisia miehiä. Miksi olisi pitänyt tyytyä siihen ensimmäiseen joka minuun tyytyi, kun muutaman vuoden kuluttua tuli vastaan mies jonka kanssa halusin loppuelämäni jakaa? Miten ihmeessä se, ettei ota ensimmäistä kenelle kelpaa tarkoittaa sitä että olisi vuosikymmenet joku sivusuhde? Tämän täytyy olla jotain miehen logiikkaa, näin naisena se ei aukene lainkaan.
Varmaan sitä samaa logiikkaa mitä yksi uuvatti käytti treffisivustolla kun kohteliaasti ilmoitin, että en ole kiinnostunut tutustumaan paremmin häneen. Alkoi vinkua, että eikö kelpaa edes kaveriksi kamalan ulkonäkönsä vuoksi. Ja että osalle sitten kelpaa sohvalla makaava juoppo.
Eli jos mä en kelpuuttanut edes kaveriksi tuota bodarityyppiä, niin mun toinen vaihtoehto on sohvalla makaava juoppo?!? En halunnut tutustua tähän tyyppiin paremmin koska asumme samalla paikkakunnalla ja mä tiedän hänet. On oikeasti häiriintynyt tyyppi joka voi alkaa stalkkeriksi. On lähestysmiskielto johonkin naiseen. Olen ollut teini kun olen tuon tyypin nähnyt ensimmäisen kerran ja ensimmäinen vaikutelma hänestä oli hyypiö. Ei ole tuo vaikutelma mihinkään muuttunut vaan vahvistunut vain kun kuullut näitä sekoilujaan.
Vierailija kirjoitti:
ehkä tässä haetaan nyt sitä, että olisi loppuelämän ihan ok suhde mukavan miehen kanssa, vaikkei hän olisi mikään suuri rakkaus. ei tarttisi olla yksin tai murehtia miehen etsimistä. loppuelämä olisi turvattu. voisi hankkia lapsia ja olisi kumppani.
Minulle ajatus siitä, että olisin yhdessä miehen kanssa jota en halua ei todellakaan tuo mitään turvallisuuden tunnetta vaan pikemmin tunteen, että olisin kahlittuna elämään, jota en halua.
En mieti. En voi kuvitella suhdetta, jos en tunne miestä kohtaan Henkistä ja fyysistä vetovoimaa.
Elämäntavat ja arvot pitää myös natsaa.
Sopivia ehdokkaita on minulle tosi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista jos ei pärjää yksin, mutta minulle ainakin yksinolo on luksusta siihen verrattuna, että elisi epäkiinnostavan kumppanin kanssa tuntematta muuta kuin kasvavaa ärtymystä ja kyllästymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne se on niiden miesten oma murhe, kun ovat ihan omilla, tietoisilla valinnoillaan saaneet itsensä tuohon pisteeseen. Vai onko se nainen aseella uhaten pakottanut?
Tosin tämäkin on tällaisten miesten mielestä naisten vika, koska eivät saaneet just sitä Unelmien Aulikkia, ja nyt kostavat nykyiselle vaimolleen tämän olemalla naimisissa hänen kanssaan ja halveksumalla selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä tässä haetaan nyt sitä, että olisi loppuelämän ihan ok suhde mukavan miehen kanssa, vaikkei hän olisi mikään suuri rakkaus. ei tarttisi olla yksin tai murehtia miehen etsimistä. loppuelämä olisi turvattu. voisi hankkia lapsia ja olisi kumppani.
Tarkoitat, että miehelle olisi seksi loppuelämäksi turvattu. Naisellehan on vaarallisempaa olla parisuhteessa kuin sinkkuna.
kirjoitin viestin, mihin vastasit. yritän itsekin ymmärtää, mitä tässä ap hakee. en usko, että seksi olisi miehelle tuollaisessa liitossa turvattu loppuelämäksi. jos naista ei mies kiinnosta seksuaalisesti, niin sitä seksiä tuskin on.
kumppanuus olisi turvattua molemmille.
itselle tälllainen suhde ei sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole yhtään eksää tai treffikumppania, kenen jättämistä katuisin.
Toki on nuoruudessa ollut ihastuksia, joille en ole uskaltanut sanoa mitään, mutta en usko että niistäkään olisi mitään tullut, enkä ajattele noita koskaan.
Koen, etten ole vielä vaan tavannut sitä oikeaa.
- nelikymppinen
Sama juttu. Toinen nelikymppinen täällä. Viimeinkin löytyi rinnalle mies, jonka kanssa oikeasti haluan olla loppuelämäni ja olen niin onnellinen etten tyytynyt vähempää vaikka kestikin kauemmin löytää se oikea.
Onneksi olkoon!
Tältä palstalta opin, että ihmiset tyytyy, etenkin miehet, ja jäävät suhteeseen väärän kumppanin kanssa. Jos vain useampi lopettaisi tyytymisen, voisi useampi löytää sen oikean ja olla oikeasti onnellinen.
Joo varmasti miehelle unelmasuhde naisen kanssa, joka ei voi sietää miehen tapoja ja pelkästään jo tämän läsnäolo v*tuttaa ja kuvottaa. Ja todellakin näytän ja kerron sen. Päivittäin. Useamminkin.
Kyllä siihen on syynsä että parisuhteeseen tarvitaan niitä aitoja tunteita ja aitoa tykkäämistä.
Mulla jää toisinaan lumeharmittamaan se mitä suhde olisi VOINUT olla, eli omat toteutumattomat toiveet, mutta aina kun muistaa mitä se suhde OIKEASTI oli niin ei harmita yhtään.
En näe, että olisin voinut saada hyvän parisuhteen ihmisen kanssa johon en tunne vetoa. Ei vaan toimi niin. Joten ei, en ole katunut, koska vetovoiman puute on ainut syy miksi olen koskaan antanut pakit miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jää toisinaan lumeharmittamaan se mitä suhde olisi VOINUT olla, eli omat toteutumattomat toiveet, mutta aina kun muistaa mitä se suhde OIKEASTI oli niin ei harmita yhtään.
Eli et kestä todellisuutta. Noin epätäydellinen nainen kuin sinä ei tule ikinä saamaan uskollista parisuhdetta täydellisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät hae miehistä mitään muuta kuin taloudellista selkänojaa.
Tämä lause ei kerro mitään tavallisista naisista mutta hyvin paljon sinusta itsestäsi.
En mieti. Oli pakko antaa pakit eräälle, kun habitus ei kiinnostanut yhtään, yökötti. Ei kai sellaisen kanssa voi mitään vakavaa ajatella, jos ulkomuoto aiheuttaa pahoinvointia.
Ja sekin on totuus että ovat silloinkin itse vastuussa omasta elämästään ja siitä ovatko onnellisia.